Ja die is uitquote:Op donderdag 21 april 2011 16:21 schreef Samzz het volgende:
Is Draakje wel uit, though?
Anders kan ik straks m'n muziekje niet horen
Oh, mooiquote:
Als het goed is wel maar dat weet ik niet zekerquote:Op donderdag 21 april 2011 16:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, mooiAls ie weer aangaat komt die als eerste voorbij?
Dat is niet gek eerder mooi.quote:
Nou ja, zo niet dan laterquote:Op donderdag 21 april 2011 16:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als het goed is wel maar dat weet ik niet zeker
Laat ik het anders zeggen: Ik vind dat raar.quote:
Ja dat is kutquote:Op donderdag 21 april 2011 16:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Stel je voor zeg.
Trouw je pas als je 24 bent, maagd tot het huwelijk, heb je een partner die echt niks kan en heel slecht en saai is in bed
Ach ja iedereen moet het voor zichzelf weten. Maar ik vind het mooi om dat seks dan meer wordt dan alleen maar lust. Je wacht tot je je grote liefde tegenkomt om dat dan alleen met haar te delen. Niet dat ik het zelf zou doen trouwens maar ik vind het wel een mooi idee.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vind het eerder achterlijk, maar ja wie ben ik he
Ik ga in ieder geval niet meteen de eerste dag dat ik een vriendin heb haar helemaal ondersteboven neuken, maar dat mag wachten tot ik zeker weet dat dat echt wel de ware gaat zijn. Dat betekent in theorie dat ik dan zeker weet dat we voor altijd bij elkaar blijven, dus kan ik net zo goed trouwen.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen: Ik vind dat raar.
Ik vind het ergens wel een achterhaald en ouderwets idee.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach ja iedereen moet het voor zichzelf weten. Maar ik vind het mooi om dat seks dan meer wordt dan alleen maar lust. Je wacht tot je je grote liefde tegenkomt om dat dan alleen met haar te delen. Niet dat ik het zelf zou doen trouwens maar ik vind het wel een mooi idee.
Is het ook maar ik vind het toch iets romantisch hebben.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het ergens wel een achterhaald en ouderwets idee.
Ja maar hoe weet je nou of iemand de ware is?quote:Op donderdag 21 april 2011 16:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Is het ook maar ik vind het toch iets romantisch hebben.
Ach joh als je van haar houdt en zij van jou is dat niet zo belangrijk.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Stel je voor zeg.
Trouw je pas als je 24 bent, maagd tot het huwelijk, heb je een partner die echt niks kan en heel slecht en saai is in bed
Als je de ware ontmoet, dan weet je dat allebij van elkaar.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar hoe weet je nou of iemand de ware is?
Dat weet je niet, nooit.
Ik dacht ook dat de vader van mn zoon de ware was. Toen ontdekte ik dat ie losse handjes had.
Ja dat weet je niet maar iemand als Naatje neemt dat risico nou eenmaal.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar hoe weet je nou of iemand de ware is?
Dat weet je niet, nooit.
Ik dacht ook dat de vader van mn zoon de ware was. Toen ontdekte ik dat ie losse handjes had.
Allebeiquote:Op donderdag 21 april 2011 16:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als je de ware ontmoet, dan weet je dat allebij van elkaar.
Ik ga zondag BBQen.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ga nu vrijdagmiddag met mijn vriendin op het strand bbq'n.
Dan zaterdagmiddag met vrienden en vriendinnen op het strand bbq'n
En zondag bij mij thuis bbq'n
En maandag bij mijn vriendin thuis bbq'n
Gewoon 4 dagen bbq
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |