Nee hoorquote:Op donderdag 21 april 2011 16:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nu weet ik niet of ik nog wel sex met je wil hebben.
Die druk om te presteren is wel hoog.
Daar kom je maar op een manier achterquote:Op donderdag 21 april 2011 16:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja is het ook wel maar ik denk niet dat als ik ooit ontmaagd wordt dat ik er dan toch nog op dezelfde manier naar kijk.
neuh, te lichtquote:Op donderdag 21 april 2011 16:59 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Doe je gordijnen open en zie het licht!
Ik vind hem aardig hoog.quote:
Maar, dat is heel niet moeilijk. Dus je moet echt waardeloos zijn wil het je niet lukkenquote:Op donderdag 21 april 2011 17:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind hem aardig hoog.
Als ik jou geen spetterend orgasme bezorg ben je meteen weg.
Doen we wel eerst een drankje of eerst neuken?
Voor mij wel!quote:Op donderdag 21 april 2011 17:01 schreef gewoonfaye het volgende:
HET IS HE-LE-MAAL GEEN WEEKEND, LULLO
voor mij welquote:Op donderdag 21 april 2011 17:01 schreef gewoonfaye het volgende:
HET IS HE-LE-MAAL GEEN WEEKEND, LULLO
Oh, nou dan moet het wel lukken denk ik.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar, dat is heel niet moeilijk. Dus je moet echt waardeloos zijn wil het je niet lukken
Ja, bijna niemand dusquote:Op donderdag 21 april 2011 17:02 schreef Monopoly het volgende:
Morgen goede vrijdag, dus bijna iedereen is vrij
Ik nietquote:Op donderdag 21 april 2011 17:02 schreef Monopoly het volgende:
faye mag lekker morgen nog naar schoolquote:Op donderdag 21 april 2011 17:02 schreef Monopoly het volgende:
school en werkquote:Op donderdag 21 april 2011 17:03 schreef Rensjebree het volgende:
Ik ben morgen vrij! Maar ik werk dan ook voor een bazen baas!
En werkenquote:Op donderdag 21 april 2011 17:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
faye mag lekker morgen nog naar school
quote:Op donderdag 21 april 2011 17:14 schreef Samzz het volgende:
Oj, Fantasy world is wel jeugdsentiment eigenlijk
ergens tijdens jullie uitzending moet ik wel eten trouwensquote:Op donderdag 21 april 2011 17:12 schreef heloef het volgende:
50 minuten tot de uitzending en Viro is nergens te bekennen.
Nou ja het lijkt er op dat het een oneman show wordt.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ergens tijdens jullie uitzending moet ik wel eten trouwens
moet je in de nacht komenquote:Op donderdag 21 april 2011 17:19 schreef PeeJie_ het volgende:
jullie gaan altijd zo snel in dit soort "chat" topics, daarom ben ik hier nooit
Zo snel gaat het anders niet.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:19 schreef PeeJie_ het volgende:
jullie gaan altijd zo snel in dit soort "chat" topics, daarom ben ik hier nooit
Ja maar, ik moet werken en slapenquote:
ik wil wel, maar dat willen de anderen hier nietquote:Op donderdag 21 april 2011 17:20 schreef heloef het volgende:
Okee Viro is onbereikbaar dus nu officieel neger zoekt collega met Skype.
Niks mee te maken.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik wil wel, maar dat willen de anderen hier niet
quote:
ik mis waarschijnlijk het eerste half uurquote:Op donderdag 21 april 2011 17:33 schreef naatje_1 het volgende:
Iedereen is natuurlijk nu al eten om de suriweekendshow mee te pikken
quote:Op donderdag 21 april 2011 17:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ben er wel hoor... was alleen al een poos met andere dingen bezig
Dat zou kunnen...quote:Op donderdag 21 april 2011 17:33 schreef naatje_1 het volgende:
Iedereen is natuurlijk nu al eten om de suriweekendshow mee te pikken
quote:
Eet zequote:
Bij hem weet je het maar nooitquote:Op donderdag 21 april 2011 17:46 schreef heloef het volgende:
Viro online heb ik net 3 vervangers geregeld komt ie opdagen.
Behoorlijk.quote:
Of ik van het rooster af mag op vrijdag middag voor de komende weken omdat ik volgende week moet werken, de week daarna op vakantie ben en de 2 weken daarna examens heb. Dus pas over een week of 6 weer tijd op vrijdag middagquote:
Ik ga het vanavond voor je regelen broeder.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:53 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Of ik van het rooster af mag op vrijdag middag voor de komende weken omdat ik volgende week moet werken, de week daarna op vakantie ben en de 2 weken daarna examens heb.
Als jij hem constant ziet betekend het dus dat jij ook constant op fok zit, dit betekend dus dat jij werkloos bent, dit betekend dus dat jij niet geleerd hebquote:Op donderdag 21 april 2011 17:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ga het vanavond voor je regelen broeder.
Sterkte en succes.
EN WEL GAAN LEREN JA KLOOTZAK!
ANDERS WORD JE EEN WERKLOZE PAUPER EN MOET IK JOU CONSTANT ZIEN HIER OP FOK![]()
Hij heeft een topfunctie bij de Jumbo hoorquote:Op donderdag 21 april 2011 17:55 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Als jij hem constant ziet betekend het dus dat jij ook constant op fok zit, dit betekend dus dat jij werkloos bent, dit betekend dus dat jij niet geleerd heb
Vertelquote:Op donderdag 21 april 2011 17:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij heeft een topfunctie bij de Jumbo hoor
Jij hebt ook nooit opgelet bij Nederlands zekerquote:Op donderdag 21 april 2011 17:55 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Als jij hem constant ziet betekend het dus dat jij ook constant op fok zit, dit betekend dus dat jij werkloos bent, dit betekend dus dat jij niet geleerd heb
Ja thanks man ben de laatste tijd bijna nooit meer hierzo te vindenquote:Op donderdag 21 april 2011 17:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ga het vanavond voor je regelen broeder.
Sterkte en succes.
EN WEL GAAN LEREN JA KLOOTZAK!
ANDERS WORD JE EEN WERKLOZE PAUPER EN MOET IK JOU CONSTANT ZIEN HIER OP FOK![]()
Ach gaan we op die toer, ik ga niet elke spellingsfout (ook die van jou niet) corrigeren op een forumquote:Op donderdag 21 april 2011 17:57 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Jij hebt ook nooit opgelet bij Nederlands zeker
Je lacht maar ik maak hier een modderfokking grapjequote:Op donderdag 21 april 2011 17:58 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Ach gaan we op die toer, ik ga niet elke spellingsfout (ook die van jou niet) corrigeren op een forum
Zeik niet manquote:Op donderdag 21 april 2011 17:58 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Ach gaan we op die toer, ik ga niet elke spellingsfout (ook die van jou niet) corrigeren op een forum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |