Bij hem weet je het maar nooitquote:Op donderdag 21 april 2011 17:46 schreef heloef het volgende:
Viro online heb ik net 3 vervangers geregeld komt ie opdagen.
Behoorlijk.quote:
Of ik van het rooster af mag op vrijdag middag voor de komende weken omdat ik volgende week moet werken, de week daarna op vakantie ben en de 2 weken daarna examens heb. Dus pas over een week of 6 weer tijd op vrijdag middagquote:
Ik ga het vanavond voor je regelen broeder.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:53 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Of ik van het rooster af mag op vrijdag middag voor de komende weken omdat ik volgende week moet werken, de week daarna op vakantie ben en de 2 weken daarna examens heb.
Als jij hem constant ziet betekend het dus dat jij ook constant op fok zit, dit betekend dus dat jij werkloos bent, dit betekend dus dat jij niet geleerd hebquote:Op donderdag 21 april 2011 17:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ga het vanavond voor je regelen broeder.
Sterkte en succes.
EN WEL GAAN LEREN JA KLOOTZAK!
ANDERS WORD JE EEN WERKLOZE PAUPER EN MOET IK JOU CONSTANT ZIEN HIER OP FOK![]()
Hij heeft een topfunctie bij de Jumbo hoorquote:Op donderdag 21 april 2011 17:55 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Als jij hem constant ziet betekend het dus dat jij ook constant op fok zit, dit betekend dus dat jij werkloos bent, dit betekend dus dat jij niet geleerd heb
Vertelquote:Op donderdag 21 april 2011 17:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij heeft een topfunctie bij de Jumbo hoor
Jij hebt ook nooit opgelet bij Nederlands zekerquote:Op donderdag 21 april 2011 17:55 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Als jij hem constant ziet betekend het dus dat jij ook constant op fok zit, dit betekend dus dat jij werkloos bent, dit betekend dus dat jij niet geleerd heb
Ja thanks man ben de laatste tijd bijna nooit meer hierzo te vindenquote:Op donderdag 21 april 2011 17:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ga het vanavond voor je regelen broeder.
Sterkte en succes.
EN WEL GAAN LEREN JA KLOOTZAK!
ANDERS WORD JE EEN WERKLOZE PAUPER EN MOET IK JOU CONSTANT ZIEN HIER OP FOK![]()
Ach gaan we op die toer, ik ga niet elke spellingsfout (ook die van jou niet) corrigeren op een forumquote:Op donderdag 21 april 2011 17:57 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Jij hebt ook nooit opgelet bij Nederlands zeker
Je lacht maar ik maak hier een modderfokking grapjequote:Op donderdag 21 april 2011 17:58 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Ach gaan we op die toer, ik ga niet elke spellingsfout (ook die van jou niet) corrigeren op een forum
Zeik niet manquote:Op donderdag 21 april 2011 17:58 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Ach gaan we op die toer, ik ga niet elke spellingsfout (ook die van jou niet) corrigeren op een forum
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |