Nee hoorquote:Op donderdag 21 april 2011 16:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nu weet ik niet of ik nog wel sex met je wil hebben.
Die druk om te presteren is wel hoog.
Daar kom je maar op een manier achterquote:Op donderdag 21 april 2011 16:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja is het ook wel maar ik denk niet dat als ik ooit ontmaagd wordt dat ik er dan toch nog op dezelfde manier naar kijk.
neuh, te lichtquote:Op donderdag 21 april 2011 16:59 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Doe je gordijnen open en zie het licht!
Ik vind hem aardig hoog.quote:
Maar, dat is heel niet moeilijk. Dus je moet echt waardeloos zijn wil het je niet lukkenquote:Op donderdag 21 april 2011 17:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind hem aardig hoog.
Als ik jou geen spetterend orgasme bezorg ben je meteen weg.
Doen we wel eerst een drankje of eerst neuken?
Voor mij wel!quote:Op donderdag 21 april 2011 17:01 schreef gewoonfaye het volgende:
HET IS HE-LE-MAAL GEEN WEEKEND, LULLO
voor mij welquote:Op donderdag 21 april 2011 17:01 schreef gewoonfaye het volgende:
HET IS HE-LE-MAAL GEEN WEEKEND, LULLO
Oh, nou dan moet het wel lukken denk ik.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar, dat is heel niet moeilijk. Dus je moet echt waardeloos zijn wil het je niet lukken
Ja, bijna niemand dusquote:Op donderdag 21 april 2011 17:02 schreef Monopoly het volgende:
Morgen goede vrijdag, dus bijna iedereen is vrij
Ik nietquote:Op donderdag 21 april 2011 17:02 schreef Monopoly het volgende:
faye mag lekker morgen nog naar schoolquote:Op donderdag 21 april 2011 17:02 schreef Monopoly het volgende:
school en werkquote:Op donderdag 21 april 2011 17:03 schreef Rensjebree het volgende:
Ik ben morgen vrij! Maar ik werk dan ook voor een bazen baas!
En werkenquote:Op donderdag 21 april 2011 17:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
faye mag lekker morgen nog naar school
quote:Op donderdag 21 april 2011 17:14 schreef Samzz het volgende:
Oj, Fantasy world is wel jeugdsentiment eigenlijk
ergens tijdens jullie uitzending moet ik wel eten trouwensquote:Op donderdag 21 april 2011 17:12 schreef heloef het volgende:
50 minuten tot de uitzending en Viro is nergens te bekennen.
Nou ja het lijkt er op dat het een oneman show wordt.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ergens tijdens jullie uitzending moet ik wel eten trouwens
moet je in de nacht komenquote:Op donderdag 21 april 2011 17:19 schreef PeeJie_ het volgende:
jullie gaan altijd zo snel in dit soort "chat" topics, daarom ben ik hier nooit
Zo snel gaat het anders niet.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:19 schreef PeeJie_ het volgende:
jullie gaan altijd zo snel in dit soort "chat" topics, daarom ben ik hier nooit
Ja maar, ik moet werken en slapenquote:
ik wil wel, maar dat willen de anderen hier nietquote:Op donderdag 21 april 2011 17:20 schreef heloef het volgende:
Okee Viro is onbereikbaar dus nu officieel neger zoekt collega met Skype.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |