Toch niet de jingles ingesproken door mono zelf he?quote:Op donderdag 21 april 2011 19:20 schreef Rensjebree het volgende:
Mono! Had je nog de jingles voor mij?
Ik heb ze er niet allemaal bij gedaanquote:Op donderdag 21 april 2011 19:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toch niet de jingles ingesproken door mono zelf he?
Grr grrquote:Op donderdag 21 april 2011 19:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb ze er niet allemaal bij gedaan
Oh noesquote:
Ja dat geluid staat nog steeds baggerquote:Op donderdag 21 april 2011 19:26 schreef Driepink het volgende:
Ik schrok me rot toen ze "HALLO!" riepen.
Ik dacht, ik zet mn muziek zacht, ivm kutnummer van net. Hoor ik oppeens keihard halloquote:Op donderdag 21 april 2011 19:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat geluid staat nog steeds bagger
Beter gaan ze daar eerst naar kijken
je kan ook stoppen met klagen en met tips komen, we zijn ermee bezig. We hebben niet allemaal apparatuur staan zoals koelkastquote:Op donderdag 21 april 2011 19:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Okay jullie skypen met 4?quote:Op donderdag 21 april 2011 19:28 schreef Viro het volgende:
[..]
je kan ook stoppen met klagen en met tips komen, we zijn ermee bezig. We hebben niet allemaal apparatuur staan zoals koelkast
Zeik niet zoquote:Op donderdag 21 april 2011 19:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het moeten persoonlijke vragen zijn joh.quote:
Oh, dan faal ik!quote:Op donderdag 21 april 2011 19:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Het moeten persoonlijke vragen zijn joh.
Mensen zetten hem uit door dat soort grappen. Ik wist ook serieus niet dat jullie het wisten en er mee bezig waren want het is allemaal niet te verstaanquote:
we weten dat het door skype komt dat muziek zacht is, we zijn bezig omdat te verhelpen alleen weten we niet welke functie of optie we aan/uit moeten zettenquote:Op donderdag 21 april 2011 19:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Okay jullie skypen met 4?
3 ervan komen hard door die 4de dus niet. De muziek komt ook heel zacht door.
Kan je iets met die info?
Ik gok dus dat heloef zacht is en zacht uitzend maar zn skype geluid KEIHARD heeft staan
Alles staat normaal en dat automatisch dempen in Skype staat uit dus wat het probleem is weet ik nietquote:Op donderdag 21 april 2011 19:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Okay jullie skypen met 4?
3 ervan komen hard door die 4de dus niet. De muziek komt ook heel zacht door.
Kan je iets met die info?
Ik gok dus dat heloef zacht is en zacht uitzend maar zn skype geluid KEIHARD heeft staan
quote:Op donderdag 21 april 2011 19:30 schreef Viro het volgende:
[..]
we weten dat het door skype komt dat muziek zacht is, we zijn bezig omdat te verhelpen alleen weten we niet welke functie of optie we aan/uit moeten zetten
Kijk met dat soort feedback kunnen we iets.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Alles staat normaal en dat automatisch dempen in Skype staat uit dus wat het probleem is weet ik niet
Is de eerste keer dat heloef zo'n show doet, dan mag hetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |