Je hebt genoeg mannen die zich verkleden als baby.quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:49 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat ik mij zo jong voel heeft hier niks mee te maken.
Hem ken ik nietquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:50 schreef Joe-Momma het volgende:
Ts is dikke maatjes met adje!!
[ afbeelding ]
Dat moet je er zelf instoppenquote:
pedo"kring"quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:52 schreef Gravedigger het volgende:
Oproep om je pedokring uit te breiden?
quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:56 schreef Granduppaaaaah het volgende:
16 ziet er nog lekker uit, flirt wel eens met ze bij de kassa,
Ik wil niet eens jonge pussy krijgen, en ik wordt nog geregeld nagefloten door jonge vrouwen dus wat aandacht betreft heb ik nooit te klagen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:27 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]![]()
alsof ze je dan van binnen niet heel hard uitlachen
wat erger ik me daar altijd aan van die vieze mannetjes die mijn vriendinnen (geen vaste relaties) complimentjes moeten geven in de hoop dat ze ooit nog jonge pussy krijgen
genoeg aandacht, waarom dan flirten met kassameisjes?quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:56 schreef Granduppaaaaah het volgende:
[..]
Ik wil niet eens jonge pussy krijgen, en ik wordt nog geregeld nagefloten door jonge vrouwen dus wat aandacht betreft heb ik nooit te klagen.
Ja want het (vrouwelijke aandacht) leuk vinden is zeker niet reden genoeg ofzo.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:58 schreef gamezz het volgende:
[..]
genoeg aandacht, waarom dan flirten met kassameisjes?![]()
quote:
t is wel erg wanhopig en kansloosquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:01 schreef Granduppaaaaah het volgende:
[..]
Ja want het (vrouwelijke aandacht) leuk vinden is zeker niet reden genoeg ofzo.
Jij heb geen idee hoe ongemakkelijk jij die meisjes laat voelen en ze achteraf zeggen wtf was dat voor engerdquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:56 schreef Granduppaaaaah het volgende:
16 ziet er nog lekker uit, flirt wel eens met ze bij de kassa, maar ja tis niet dat ik echt iets wil ofzo, meer omdat ze er gewoon soms zo knap uitzien en ik het niet kan laten om positieve aandacht te willen. Vriendin moet minstens 23 ofzo zijn, anders krijg je zon verschil in levenshouding. Kan me niet voorstellen dat iets wat je op je zestiende er lekker vond uitzien, dat dat ooit vies wordt ofzo, alleen hun persoonlijkheid is dan zo onaantrekkelijk en past totaal niet bij je eigen leeftijd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |