zometeen steenquote:Op donderdag 21 april 2011 21:14 schreef Watertornado het volgende:
Haha ik was (en ben) sowieso al Steen aan het draaien. Open ik dit topic komt 'ie zo weer langs.
Terror is alleen leuk wanneer het de MoH remix is, door Drokz.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:17 schreef Watertornado het volgende:
Wowowow ik hoor nu Moordenaar
In dat geval MOET je Terror draaien geloof ik.
Dan kick ik direct!quote:
Sowieso behoorlijk mongoloïde om een nummer een dergelijke naam te geven.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:21 schreef Driepink het volgende:
[..]
Inderdaad niet echt gepast, prive draai ik hem heel soms, maar niet echt radio materiaal.
Klopt, want daar hoort helemaal geen spatie tussen.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sowieso behoorlijk mongoloïde om een nummer een dergelijke naam te geven.
Dat dus.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die Steen staat vrijwel non stop strak, ik weet niet of je bekend met zijn teksten bent?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ken ik niet.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:23 schreef Driepink het volgende:
[..]
Die Steen staat vrijwel non stop strak, ik weet niet of je bekend met zijn teksten bent?
Ik kwam ooit uit school en toen zat die gast van Golden Earring bij ons thuis op de bankquote:Op donderdag 21 april 2011 21:24 schreef Rensjebree het volgende:
zelfs met deze man heb ik bier gedronken!
Als het goed is komt dalijk een ander nummer van Steen langs, dan moet je voor de gein eens naar de tekst luisterenquote:Op donderdag 21 april 2011 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ken ik niet.En ik heb ook niet de behoefte dat specifieke nummer te gaan luisteren.
hhw?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:25 schreef Rensjebree het volgende:
29/5 is zijn laatste concert in de waardstetempel in hhw
Mag ik je aanraken?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kwam ooit uit school en toen zat die gast van Golden Earring bij ons thuis op de bank![]()
En ik heb Bono bijna aangeraakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |