Misschienquote:
Hey die plaats ken ikquote:
Barry Hayquote:Op donderdag 21 april 2011 21:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kwam ooit uit school en toen zat die gast van Golden Earring bij ons thuis op de bank![]()
En ik heb Bono bijna aangeraakt
Nee, ik kijk een film nu. Ik zoek 't wel een keer op of zo.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:25 schreef Driepink het volgende:
[..]
Als het goed is komt dalijk een ander nummer van Steen langs, dan moet je voor de gein eens naar de tekst luisteren
Ja die!quote:Op donderdag 21 april 2011 21:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Barry Hay
[..]
Nee, ik kijk een film nu. Ik zoek 't wel een keer op of zo.
Jaloers is Barry "Radar Love"quote:Op donderdag 21 april 2011 21:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kwam ooit uit school en toen zat die gast van Golden Earring bij ons thuis op de bank![]()
En ik heb Bono bijna aangeraakt
Voor een eerste keer behoorlijk goed.quote:
"geil moet ze zijn" was een betere keuze geweest om te draaien iddquote:Op donderdag 21 april 2011 21:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dit heb ik nooit grappig gevonden
ik denk dat youssef en kamal het grappigste is wat ik maar kenquote:Op donderdag 21 april 2011 21:32 schreef Watertornado het volgende:
Dit is zo heerlijk, en ik vind dit grappig zelfs ook nog.
Heloef en ik hebben het een en ander net besproken op skype. Volgende show word beterquote:Op donderdag 21 april 2011 21:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voor een eerste keer behoorlijk goed.
Probeer voor de volgende keer wel de posters meer erbij te betrekken.
Ben benieuwdquote:Op donderdag 21 april 2011 21:32 schreef Viro het volgende:
[..]
Heloef en ik hebben het een en ander net besproken op skype. Volgende show word beter
Vandaag was het meer uitproberen, nu we weten dat het werkt gaan we aan de slag met vaste items enzo. Maar dat merken jullie volgende keer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |