Dat doet hij vast welquote:Op donderdag 21 april 2011 21:55 schreef Rensjebree het volgende:
Moet hij zich maar even melden in het topic!
Draaien met je piemel?quote:
Ik wil wel een steen naar je toe gooien hoorquote:
Kinderen voor kinderen!!quote:
Ik schrok vooral!quote:Op donderdag 21 april 2011 22:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Vrouwen, hadden jullie dat ook, dat de hele wereld veranderde toen jullie je eerste heuveltjes betastte?
vanaf je 16 pasquote:Op donderdag 21 april 2011 22:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik schrok vooral!
Tot mn 16de zo plat als een strijkplank maar toen ze gingen groeien hield het ook niet meer op leek wel
Ik vond het kut dat ik ze kreegquote:Op donderdag 21 april 2011 22:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Vrouwen, hadden jullie dat ook, dat de hele wereld veranderde toen jullie je eerste heuveltjes betastte?
Tuurlijk welquote:Op donderdag 21 april 2011 22:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kinderen voor kinderen!!
Dat draai je toch niet
Nope. Ik zat echter wel in bad toen ik ze voor 't eerst voeldequote:Op donderdag 21 april 2011 22:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik heb de hele middelbare school HEL gehad omdat ik plat was. En dan bedoel ik echt plat he, nog net geen deukjesquote:Op donderdag 21 april 2011 22:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
vanaf je 16 pasje ziet tegenwoordig 12 jarigen met cup D man
Kan jij ook kopen hoor, HEMA, 1 euro, 2 paar sokken.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
vanaf je 16 pasje ziet tegenwoordig 12 jarigen met cup D man
Pics van jou in badquote:Op donderdag 21 april 2011 22:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nope. Ik zat echter wel in bad toen ik ze voor 't eerst voelde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |