Ik kan wel draaien maar ik ga dood als ik shag rook dus ik rook veel te dure peuken waar ik helemaal geen geld voor hebquote:Op donderdag 21 april 2011 21:06 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik ken geen shaggies draaien, dus ik doe duur
verkapt kijk-mij-wel-geld-hebben-rookmanier-iets
Ja, man, dan slaap ikquote:
Valt best mee hoor.quote:
Rook dan Samson halfzwaar. Is lichte sjekquote:Op donderdag 21 april 2011 21:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan wel draaien maar ik ga dood als ik shag rook dus ik rook veel te dure peuken waar ik helemaal geen geld voor heb
Niet rokenquote:Op donderdag 21 april 2011 21:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan wel draaien maar ik ga dood als ik shag rook dus ik rook veel te dure peuken waar ik helemaal geen geld voor heb
En nee, ik houd niet van rook.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:07 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Valt best mee hoor.
Als je dr aan gewend bent![]()
Neequote:Op donderdag 21 april 2011 21:07 schreef Driepink het volgende:
Er is tussendoor zeker niet nog een uurtje vrij?
Ik rookte vroeger drum.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:07 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Rook dan Samson halfzwaar. Is lichte sjek
Misschien draai ik zondag welquote:Op donderdag 21 april 2011 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, man, dan slaap ik
Nou ja, rain check dan maar
jammerquote:
Die Antwoordquote:Op donderdag 21 april 2011 21:09 schreef Driepink het volgende:
[..]
jammer
OT: Enter the ninja is wel een leuk liedje, maar dat wijvenstemmetje blijft steeds in mijn hoofd hangen.
quote:Op donderdag 21 april 2011 21:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Misschien draai ik zondag wel
En dan alleen maar lekkere rockmuziekjes
Oh en we zitten vol tot 1 uur.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:09 schreef Driepink het volgende:
[..]
jammer
OT: Enter the ninja is wel een leuk liedje, maar dat wijvenstemmetje blijft steeds in mijn hoofd hangen.
Kan, welk nummer?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:09 schreef Driepink het volgende:
Rensjebree, kans dat je Steen misschien voor me draait?
Na 1en lig ik wel op mijn bed hoorquote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 21:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Misschien draai ik zondag wel
En dan alleen maar lekkere rockmuziekjes
Ik zal even kijken!quote:Op donderdag 21 april 2011 21:11 schreef Driepink het volgende:
[..]
Maakt niet uit wel nummer
Maar misschien "muziek voor je oma"
Het was heeeeeeeeeeel rustig. Maar ik heb me rotgelachen!!quote:Op donderdag 21 april 2011 21:13 schreef Driepink het volgende:
Compleet offtopic, maar huppel, hoe was je housewarming? Was er nog wat aan zonder mij?![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |