Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Wordt lastig als je aan het eten bent!quote:Op donderdag 21 april 2011 18:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je kan ook opnemen de eerste keer, dan had je geen 5 gemiste oproepen gehad
Kappen nou met die kutgrapjes.quote:Op donderdag 21 april 2011 18:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Stiekem wel hoor... waarom belt pgr je anders zo vaak achter elkaar?.
quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 18:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kappen nou met die kutgrapjes.
Ohneeeeequote:Op donderdag 21 april 2011 18:42 schreef Muck het volgende:
Volgens mij is er voor het eerst van mijn leven een taart mislukt
Oh noes... ontploft?quote:Op donderdag 21 april 2011 18:42 schreef Muck het volgende:
En komt er een nieuwe waarna die regel nog geldt.quote:
Hij is ontploffied??quote:Op donderdag 21 april 2011 18:42 schreef Muck het volgende:
ben je ziekquote:Op donderdag 21 april 2011 18:42 schreef Muck het volgende:
aanstellerquote:
het deeg was zo plakkerig, dat het niet uit te rollen was, mijn vormpjes waren te groot, dus ik ben halverwege geswitched van 6 kleintjes naar 1 grote taart en de vulling ziet eruit als oorsmeerquote:
quote:
Dat hoop je danquote:Op donderdag 21 april 2011 18:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En komt er een nieuwe waarna die regel nog geldt.
nog steeds je buikquote:
uhuhquote:
Eten met een wattenstaafje dus?quote:Op donderdag 21 april 2011 18:45 schreef Muck het volgende:
[..]
het deeg was zo plakkerig, dat het niet uit te rollen was, mijn vormpjes waren te groot, dus ik ben halverwege geswitched van 6 kleintjes naar 1 grote taart en de vulling ziet eruit als oorsmeer
[..]
that sucks, sterkte nog evenquote:
Issie ook vies?quote:Op donderdag 21 april 2011 18:45 schreef Muck het volgende:
[..]
het deeg was zo plakkerig, dat het niet uit te rollen was, mijn vormpjes waren te groot, dus ik ben halverwege geswitched van 6 kleintjes naar 1 grote taart en de vulling ziet eruit als oorsmeer
[..]
weet ik nog niet, het is nog gloeiend heetquote:
mijn telefoon heb ik altijd bij mequote:Op donderdag 21 april 2011 18:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wordt lastig als je aan het eten bent!
[..]
Kappen nou met die kutgrapjes.
Vinden mijn pappie en mammie niet zo leuk als ik dat doequote:Op donderdag 21 april 2011 18:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
mijn telefoon heb ik altijd bij meOok aan tafel
Beter!quote:
Goed geregeldquote:Op donderdag 21 april 2011 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, ik ben weer onder de pannen voor Koninginnedag
Met de eerste ICE het land uit
Meisjes plagen kusjes vragenquote:Op donderdag 21 april 2011 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe die meisje niet zo plagen joh
Daarom heb ik hem ook aangepast, grapje stond er wel lang genoeg, en als ze het echt vervelend vindt, dan moet het ook niet te lang durenquote:Op donderdag 21 april 2011 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe die meisje niet zo plagen joh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
slappelingquote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 18:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daarom heb ik hem ook aangepast, grapje stond er wel lang genoeg, en als ze het echt vervelend vindt, dan moet het ook niet te lang duren.
Nouja, een keer is niet erg, maar ik ben bang dat jullie er de hele tijd mee doorgaan en dan vind ik het niet echt leuk meer neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Ja!quote:Op donderdag 21 april 2011 18:50 schreef RockNijntje het volgende:
Aah, die velletjes aan de zijkant van je nagel doen echt pijn![]()
Mooi. Klaar nu.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nouja, een keer is niet erg, maar ik ben bang dat jullie er de hele tijd mee doorgaan en dan vind ik het niet echt leuk meer nee
Oeh, deze moet ik quotenquote:
'het' ook he?quote:Op donderdag 21 april 2011 18:51 schreef Muck het volgende:
[..]
weet ik nog niet, het is nog gloeiend heet
Welnee. De zon schijnt, het is weekend, de bloemetjes bloeien... dus dan ben ik ook de lulligste nietquote:
ze moet niet zo happen dan is de lol er snel afquote:Op donderdag 21 april 2011 19:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Welnee. De zon schijnt, het is weekend, de bloemetjes bloeien... dus dan ben ik ook de lulligste niet.
Als er straks een kloontje MPGR opduikt weten we genoegquote:
Vaak worden dat soort grapjes een paar dagen herhaald, en daarna zakken ze gewoon weg, en komt er weer een nieuwe running gagquote:Op donderdag 21 april 2011 19:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nouja, een keer is niet erg, maar ik ben bang dat jullie er de hele tijd mee doorgaan en dan vind ik het niet echt leuk meer nee
Tijd voor mijn eerste kloonaccountquote:Op donderdag 21 april 2011 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als er straks een kloontje MPGR opduikt weten we genoeg
bazenzalfquote:
Deed ik eerst altijd, maar gaat niet meer omdat beugelquote:
Ondertitel: "Hoi, neuken?"quote:Op donderdag 21 april 2011 19:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Tijd voor mijn eerste kloonaccount
Wij hebben echt té veel van dat merkquote:
Ja hou er nou maar over op hequote:Op donderdag 21 april 2011 19:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vaak worden dat soort grapjes een paar dagen herhaald, en daarna zakken ze gewoon weg, en komt er weer een nieuwe running gag.
Dat gaat met die heul nietquote:
vsm rulesquote:Op donderdag 21 april 2011 19:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wij hebben echt té veel van dat merk
doe ik welquote:
En als je heel even denkt van wel, dan gaat 'ie precies zo ver dat het NOG zeerder doetquote:
Ja, ik kan ook niet EN die sliebertjes afbijten EN beugel tegelijk.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Deed ik eerst altijd, maar gaat niet meer omdat beugel
Zo een andere zeg maarquote:Op donderdag 21 april 2011 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, ik kan ook niet EN die sliebertjes afbijten EN beugel tegelijk.
[ afbeelding ]
Maar da's wel een beetje vroeg voor jou.
Jaquote:Op donderdag 21 april 2011 19:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En als je heel even denkt van wel, dan gaat 'ie precies zo ver dat het NOG zeerder doet
magnum goldquote:
Ja, en auw auw *vervloek te doenquote:Op donderdag 21 april 2011 19:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zo een andere zeg maar
[..]
JaEn dan zit je er de hele dag aan te plukken als een of andere emo...
Ik ook vanmorgenquote:Op donderdag 21 april 2011 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi. Klaar nu.
Ik heb net de eerste wesp van het seizoen gezien
hadden ze nietquote:
dan idd witquote:
en onwijs vol zitten achterafquote:
ja indien honger knaag een magnum weg en oppelostquote:Op donderdag 21 april 2011 19:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en onwijs vol zitten achteraf
Immerquote:
Nou allergisch ben ik niet. Para welquote:Op donderdag 21 april 2011 19:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ook vanmorgen
Hij was grootEn wilde naar binnen.....
Moet morgen echt even weer een paar setjes halen. Ik ben allergisch en het is niet leuk als ik geprikt word.... dus ben al helemaal para aan het worden
Waar ik vorige maand ook al wasquote:Op donderdag 21 april 2011 19:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
En waar gaat de Onderzoekende Afwezige naartoe dit keer?
quO vAdis?quote:Op donderdag 21 april 2011 19:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
En waar gaat de Onderzoekende Afwezige naartoe dit keer?
Zit je nu nog op schoolquote:
Neequote:
Kloptquote:Op donderdag 21 april 2011 19:18 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Jij wisselde heel snel van emoticon
Wij mogen geen achtergrond instellen omdat ze daardoor te sloom worden, en dan moet de school om het jaar nieuwe computers aanschaffen, zoals de standaard preek van de ICT-ers luidtquote:
Wij mogen op het werk geen achtergrond instellen, maar het is niet onmogelijk gemaakt, dus...quote:Op donderdag 21 april 2011 19:19 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Wij mogen geen achtergrond instellen omdat ze daardoor te sloom worden, en dan moet de school om het jaar nieuwe computers aanschaffen, zoals de standaard preek van de ICT-ers luidt
Je moet trouwens ook een ICT-er er bij roepen die voor je op cntrl+alt+delete drukt, want dat is te gevaarlijk om zelf te doen
Nouja, ik krijg hier dus net een sms van iemand, ze heeft van 3 tot 5 aan een werkstuk gewerkt en toen kon er niets meer opgeslagen worden... Zelfs niet op USB, nu is ze alles kwijtquote:Op donderdag 21 april 2011 19:19 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Wij mogen geen achtergrond instellen omdat ze daardoor te sloom worden, en dan moet de school om het jaar nieuwe computers aanschaffen, zoals de standaard preek van de ICT-ers luidt
Je moet trouwens ook een ICT-er er bij roepen die voor je op cntrl+alt+delete drukt, want dat is te gevaarlijk om zelf te doen
Wij doen het ook massaal hoor, en niemand die er een probleem van maakt, behalve die langharige wolvenshirt-dragersquote:Op donderdag 21 april 2011 19:20 schreef OA het volgende:
[..]
Wij mogen op het werk geen achtergrond instellen, maar het is niet onmogelijk gemaakt, dus...
spannendquote:Op donderdag 21 april 2011 19:20 schreef OA het volgende:
[..]
Wij mogen op het werk geen achtergrond instellen, maar het is niet onmogelijk gemaakt, dus...
die had nog nooit van mail gehoord?quote:Op donderdag 21 april 2011 19:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nouja, ik krijg hier dus net een sms van iemand, ze heeft van 3 tot 5 aan een werkstuk gewerkt en toen kon er niets meer opgeslagen worden... Zelfs niet op USB, nu is ze alles kwijt
je kan het niet mailen als je het niet opgeslagen hebtquote:Op donderdag 21 april 2011 19:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
spannend
[..]
die had nog nooit van mail gehoord?
Wutquote:Op donderdag 21 april 2011 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou allergisch ben ik niet. Para welHeb er eentje in mn oor gehad toen ik 4 was
Ik denk hetquote:
Boehoehoequote:Op donderdag 21 april 2011 19:19 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Engelandquote:
Niet echt, maar als ze willen dat je iets niet doet, moet het onmogelijk worden gemaaktquote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 19:21 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
je kan het niet mailen als je het niet opgeslagen hebt
Oja, kopiëren natuurlijk
Foto maken van je beeldscherm dan hequote:Op donderdag 21 april 2011 19:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nouja, ik krijg hier dus net een sms van iemand, ze heeft van 3 tot 5 aan een werkstuk gewerkt en toen kon er niets meer opgeslagen worden... Zelfs niet op USB, nu is ze alles kwijt
Krijse jonge ikke niemeernormaalquote:Op donderdag 21 april 2011 19:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wut
Ow wat ergIk krijg gelijk kippevel
Vorige maand hebben we een stedentripje naar Londen gedaan.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zelfde plaats, of nu een andere kant op?
Duinkerken daar was ik zondag nogquote:Op donderdag 21 april 2011 19:29 schreef OA het volgende:
[..]
Vorige maand hebben we een stedentripje naar Londen gedaan.
Nu gaan we naar het zuiden van Engeland. We varen morgen van Duinkerken naar Dover.
Vast met de treinquote:Op donderdag 21 april 2011 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Duinkerken daar was ik zondag nog
quote:
Dan liever het kuikentjesliedquote:Op donderdag 21 april 2011 19:40 schreef RockNijntje het volgende:
Toch maar weer even Nyan Cat luisteren![]()
![]()
PeZu ging toch hardlopen?quote:Op donderdag 21 april 2011 19:42 schreef MPG het volgende:
@TT: Welke jongens zitten er allemaal achter RN aan?
Het was een meisje en NEE die zat niet achter me aanquote:Op donderdag 21 april 2011 19:42 schreef MPG het volgende:
quote:Op donderdag 21 april 2011 19:42 schreef MPG het volgende:
Spuit elfquote:Op donderdag 21 april 2011 19:42 schreef MPG het volgende:
Rare jongens, die Engelsenquote:Op donderdag 21 april 2011 19:32 schreef OA het volgende:
[..]
Vast met de treinIk ga met de auto. Lekker aan de verkeerde kant rijden
naar de koelkast voor ene koud biertje jaquote:
kalequote:
Nu ga ik een topique van 3 A-4tjes schrijven waarom 'ie weer open moetquote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 19:46 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nu ga ik een topique van 3 A-4tjes schrijven waarom 'ie weer open moet
ünber zou ik maar niet doenquote:Op donderdag 21 april 2011 19:50 schreef RockNijntje het volgende:
Morgen weer SO keuzevoorzetsels![]()
An auf neben hinter in ünber unter vör zwischen
'Vor' is zonder Umlaut, knaagdier!quote:Op donderdag 21 april 2011 19:50 schreef RockNijntje het volgende:
Morgen weer SO keuzevoorzetsels![]()
An auf neben hinter in ünber unter vör zwischen
Zie topiclogboekquote:Op donderdag 21 april 2011 19:42 schreef MPG het volgende:
Typo-timequote:Op donderdag 21 april 2011 19:50 schreef Joysa het volgende:
[..]
ünber zou ik maar niet doen
en vör is toch gewoon vor?
Hoe maak je een typo met umlaut, dan heb je wel erg spastische vingersquote:
Zuiplap met een l en 2x p.quote:
tÿpoquote:Op donderdag 21 april 2011 19:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoe maak je een typo met umlaut, dan heb je wel erg spastische vingers
Been there, seen that, stating the obvious.quote:
Uitzwenken van vet, soms flatst er dan een klodder op dat knopje naast de enter, en dan kan zo'n incident zich voordoen.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoe maak je een typo met umlaut, dan heb je wel erg spastische vingers
WA. Moment.quote:
Jij bent helemaal niet het wonder van Haarlemquote:Op donderdag 21 april 2011 19:53 schreef DaMart het volgende:
Tijd voor thee... Wonder van Haarlemthee!.
Zekerquote:
Ik las jostiequote:Op donderdag 21 april 2011 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Wonder van Haarlem was toch met die hostie die niet verbrandde?
NIET hequote:Op donderdag 21 april 2011 20:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik las jostieWat een zielige josti dan
Of juist niet
Mijn Engelse collega vroeg of ik zijn Engelse auto wilde lenen. Kon ik eindelijk eens aan de goede kant van de weg rijden én sturenquote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 20:02 schreef OA het volgende:
[..]
Mijn Engelse collega vroeg of ik zijn Engelse auto wilde lenen. Kon ik eindelijk eens aan de goede kant van de weg rijden én sturen
Mja... maar wíj snappen het nietquote:
Achja, wat had je anders gedacht van een volkje dat gefrituurde marsen eet en lauw bier drinktquote:
Dan is meteen de hele bedoeling ervan wegquote:Op donderdag 21 april 2011 20:03 schreef Crazy-M het volgende:
WhatsApp en Pingen moet je ook binnenkort voor gaan betalen
2 weken daarna houdt het op met bestaanquote:Op donderdag 21 april 2011 20:03 schreef Crazy-M het volgende:
WhatsApp en Pingen moet je ook binnenkort voor gaan betalen
mja bij kpn in elk gevalquote:Op donderdag 21 april 2011 20:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dan is meteen de hele bedoeling ervan weg![]()
WTFquote:
prutsers, gaan ze veel klanten mee verliezen als de andere providers dit niet gaan invoeren.quote:
Collega:"Take my car, so you can drive on the right side of the road in England."quote:Op donderdag 21 april 2011 20:02 schreef OA het volgende:
[..]
Mijn Engelse collega vroeg of ik zijn Engelse auto wilde lenen. Kon ik eindelijk eens aan de goede kant van de weg rijden én sturen
Mja, ergens wel logisch als je vanuit de providers kijkt.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
2 weken daarna houdt het op met bestaan
T-mobile heeft nog niet gereageerd, Vodafone komt met een data limietquote:Op donderdag 21 april 2011 20:06 schreef Solique het volgende:
[..]
prutsers, gaan ze veel klanten mee verliezen als de andere providers dit niet gaan invoeren.
WA'en? Je gaat chatten met WIllem Alexander?quote:Op donderdag 21 april 2011 20:06 schreef MPG het volgende:
[..]
WTF?
Dus ik moet via een proxy gaan WA'en?
Inderdaadquote:Op donderdag 21 april 2011 20:06 schreef Solique het volgende:
[..]
prutsers, gaan ze veel klanten mee verliezen als de andere providers dit niet gaan invoeren.
Wist je dat niet?quote:Op donderdag 21 april 2011 20:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
WA'en? Je gaat chatten met WIllem Alexander?.
Mja KPN komt er als eerste mee, zal me niks verbazen als de rest het ook gaat doenquote:
Zoals je zeiquote:Op donderdag 21 april 2011 20:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Achja, wat had je anders gedacht van een volkje dat gefrituurde marsen eet en lauw bier drinkt...
quote:
Die ken ik al een jaartje ofzo, maar hij blijft geniaalquote:
Ohh, gelukkig!quote:
Hoiquote:
Echtquote:Op donderdag 21 april 2011 20:09 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Die ken ik al een jaartje ofzo, maar hij blijft geniaal
quote:Op donderdag 21 april 2011 20:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Collega:"Take my car, so you can drive on the right side of the road in England."
OA:"But we drive on the right side here... you drive on the left side!"
quote:Op donderdag 21 april 2011 20:11 schreef DaMart het volgende:
Je weet trouwens dat je te veel op Funda zit, als als je je bij de woningpagina in de krant afvraagt waarom huizen worden getoond die buiten je zoekprofiel vallen![]()
.
quote:Op donderdag 21 april 2011 20:11 schreef DaMart het volgende:
Je weet trouwens dat je te veel op Funda zit, als als je je bij de woningpagina in de krant afvraagt waarom huizen worden getoond die buiten je zoekprofiel vallen![]()
.
Hij is een trouwe lezer van mijn artikelenquote:
Ik zag een leuk huis, zag toen de minder leuke prijs en vroeg me dus serieus af waarom dat werd getoondquote:
En wat betekent het echt?quote:Hij is een trouwe lezer van mijn artikelen.
quote:Op donderdag 21 april 2011 20:16 schreef suikertaartje het volgende:
Ik luister een liedje over Venlo
Welke?quote:Op donderdag 21 april 2011 20:16 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op donderdag 21 april 2011 20:16 schreef suikertaartje het volgende:
Pinky?quote:
pinky and the brainquote:
Dat weet toch iedereen, gekkiequote:
Ave VVV of Alles heej is VVV?quote:
dat heb een hacker voor mij gehacktquote:
Kom maar op msn, ik stuur hem wel doorquote:
hier staat iequote:
neee dagquote:
toch wel bijzonder dat jij dat niet konquote:Op donderdag 21 april 2011 20:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hier staat ie
http://club121.hyves.nl/?ref=sr
maar dat mag je niet downloaden![]()
right![]()
st wou ze, dus st heeft ze nu
ik had nog niet van hem gehoord neequote:Op donderdag 21 april 2011 20:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
toch wel bijzonder dat jij dat niet kon
dabedoellik jaquote:Op donderdag 21 april 2011 20:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik had nog niet van hem gehoord nee
ja duh, dat andere was niet zo een probleemquote:
auto rijden met mijn zoontje is ook tofquote:Op donderdag 21 april 2011 20:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja duh, dat andere was niet zo een probleem
maar wel heel relaxte muziek![]()
aanrader voor je MPG![]()
zonneschijn blijft mijn favoriet, die verveeld nog steeds nietquote:Op donderdag 21 april 2011 20:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
auto rijden met mijn zoontje is ook tof
heus welquote:Op donderdag 21 april 2011 20:26 schreef Muck het volgende:
Ik geef het op, ik kan geen taarten bakken
oh jawelquote:Op donderdag 21 april 2011 20:26 schreef Muck het volgende:
Zat Thijs mee te rijden?quote:Op donderdag 21 april 2011 20:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en hij verveelt ook al nietquote:Op donderdag 21 april 2011 20:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zonneschijn blijft mijn favoriet, die verveeld nog steeds niet
Jawel, dat kun jij heel goed zelfs!quote:Op donderdag 21 april 2011 20:26 schreef Muck het volgende:
Nou, ik zie het helemaal gebeurenquote:Op donderdag 21 april 2011 20:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heul wel!quote:Op donderdag 21 april 2011 20:26 schreef Muck het volgende:
2 x faal op een dagquote:
Vandaag lukt nietsquote:Op donderdag 21 april 2011 20:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh jawel![]()
het lukt alleen even niet
quote:Op donderdag 21 april 2011 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, ik zie het helemaal gebeuren![]()
"POEP in je stoplicht wehehehehe"
"Oh jee boemeluk!!!'
"POLELITIE TATUUUTATUUUU!!!!"
"Bah papa gadverdamme"
oplossing: bak een andere dag taartquote:Op donderdag 21 april 2011 20:27 schreef Muck het volgende:
[..]
2 x faal op een dag
[..]
Vandaag lukt niets
eers oorsmeertaart met brokkenbodem, nu weer doorgeklopte slagroom, dus ook geen monchou-taart
[..]
"Oh jee boemeluk!!!'
"Bah papa gadverdamme"
Je krijgt morgen een stroopwafel vrees ikquote:Op donderdag 21 april 2011 20:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jawel, dat kun jij heel goed zelfs!.
Ik heb nog slagroomtaart in de vriezer hoorquote:Op donderdag 21 april 2011 20:27 schreef Muck het volgende:
[..]
2 x faal op een dag
[..]
Vandaag lukt niets
eers oorsmeertaart met brokkenbodem, nu weer doorgeklopte slagroom, dus ook geen monchou-taart
[..]
"Oh jee boemeluk!!!'
"Bah papa gadverdamme"
Ook lekkerquote:Op donderdag 21 april 2011 20:28 schreef Muck het volgende:
[..]
Je krijgt morgen een stroopwafel vrees ik
ieuw, vriezerslagroomtaart, IEUW!quote:Op donderdag 21 april 2011 20:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb nog slagroomtaart in de vriezer hoor.
Ja, bah!quote:Op donderdag 21 april 2011 20:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ieuw, vriezerslagroomtaart, IEUW!
Ontdooien en hij smaakt gewoon goed hoor!quote:Op donderdag 21 april 2011 20:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ieuw, vriezeslagroomtaart, IEUW!
nee, want slagroomtaartquote:Op donderdag 21 april 2011 20:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ontdooien en hij smaakt gewoon goed hoor!
Al heb ik natuurlijk liever een ander taartje.
En dat andere taartje moet dan zeker ook nog heet zijn, als het even kan zekerquote:Op donderdag 21 april 2011 20:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ontdooien en hij smaakt gewoon goed hoor!
Al heb ik natuurlijk liever een ander taartje.
Ja dat dusquote:Op donderdag 21 april 2011 20:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ieuw, vriezerslagroomtaart, IEUW!
jij houdt niet van slagroomquote:Op donderdag 21 april 2011 20:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, want slagroomtaart![]()
en slagroomtaart uit de vriezer
Deze was ooit vers hoorquote:Op donderdag 21 april 2011 20:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Welke taart lust je wel dan?quote:Op donderdag 21 april 2011 20:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Onder andere!quote:Op donderdag 21 april 2011 20:31 schreef MPG het volgende:
[..]
En dat andere taartje moet dan zeker ook nog heet zijn, als het even kan zeker?
jawel, maar niet van slagroomtaartquote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 20:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jawel, maar niet van slagroomtaart
rijstevlaaiquote:
Rijstevlaai met slagroomquote:Op donderdag 21 april 2011 20:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
rijstevlaai(maar dat is geen taart, dat is vlaai)
appeltaart
Vind ik ook wel jaquote:Op donderdag 21 april 2011 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Mart?
Ik vind dat we "boemeluk" en "vroemtuig" wel kunnen classificeren als para-onomatopee. Wat jij?
Appeltaartquote:Op donderdag 21 april 2011 20:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
appeltaart
quote:
kruimelvlaai misschien?quote:Op donderdag 21 april 2011 20:33 schreef Joysa het volgende:
[..]
Kruumelvlaai(werkelijk geen idee hoe dat in het Nederlands heet
)
Die is ook vreselijk lekker jaquote:Op donderdag 21 april 2011 20:33 schreef Joysa het volgende:
[..]
)
Kruimelvlaai! En als hij met appel is: Appel-kruimelvlaai!quote:Op donderdag 21 april 2011 20:33 schreef Joysa het volgende:
[..]
)
Oh, dus toch gewoonquote:Op donderdag 21 april 2011 20:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kruimelvlaai! En als hij met appel is: Appel-kruimelvlaai!
quote:
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
Eigenlijk wel aanzienlijk leuker dan "paasbrunch" he?quote:Op donderdag 21 april 2011 20:33 schreef DaMart het volgende:
Para-onomatopee is ook wel een leuk woord van de dag.
echt welquote:Op donderdag 21 april 2011 20:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
taartquote:
Dat zeker, ja!quote:Op donderdag 21 april 2011 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eigenlijk wel aanzienlijk leuker dan "paasbrunch" he?
Nah, ik vind vlaai ook gewoon een soort taartquote:Op donderdag 21 april 2011 20:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
appeltaart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |