Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Wordt lastig als je aan het eten bent!quote:Op donderdag 21 april 2011 18:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je kan ook opnemen de eerste keer, dan had je geen 5 gemiste oproepen gehad
Kappen nou met die kutgrapjes.quote:Op donderdag 21 april 2011 18:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Stiekem wel hoor... waarom belt pgr je anders zo vaak achter elkaar?.
quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 18:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kappen nou met die kutgrapjes.
Ohneeeeequote:Op donderdag 21 april 2011 18:42 schreef Muck het volgende:
Volgens mij is er voor het eerst van mijn leven een taart mislukt
Oh noes... ontploft?quote:Op donderdag 21 april 2011 18:42 schreef Muck het volgende:
En komt er een nieuwe waarna die regel nog geldt.quote:
Hij is ontploffied??quote:Op donderdag 21 april 2011 18:42 schreef Muck het volgende:
ben je ziekquote:Op donderdag 21 april 2011 18:42 schreef Muck het volgende:
aanstellerquote:
het deeg was zo plakkerig, dat het niet uit te rollen was, mijn vormpjes waren te groot, dus ik ben halverwege geswitched van 6 kleintjes naar 1 grote taart en de vulling ziet eruit als oorsmeerquote:
quote:
Dat hoop je danquote:Op donderdag 21 april 2011 18:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En komt er een nieuwe waarna die regel nog geldt.
nog steeds je buikquote:
uhuhquote:
Eten met een wattenstaafje dus?quote:Op donderdag 21 april 2011 18:45 schreef Muck het volgende:
[..]
het deeg was zo plakkerig, dat het niet uit te rollen was, mijn vormpjes waren te groot, dus ik ben halverwege geswitched van 6 kleintjes naar 1 grote taart en de vulling ziet eruit als oorsmeer
[..]
that sucks, sterkte nog evenquote:
Issie ook vies?quote:Op donderdag 21 april 2011 18:45 schreef Muck het volgende:
[..]
het deeg was zo plakkerig, dat het niet uit te rollen was, mijn vormpjes waren te groot, dus ik ben halverwege geswitched van 6 kleintjes naar 1 grote taart en de vulling ziet eruit als oorsmeer
[..]
weet ik nog niet, het is nog gloeiend heetquote:
mijn telefoon heb ik altijd bij mequote:Op donderdag 21 april 2011 18:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wordt lastig als je aan het eten bent!
[..]
Kappen nou met die kutgrapjes.
Vinden mijn pappie en mammie niet zo leuk als ik dat doequote:Op donderdag 21 april 2011 18:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
mijn telefoon heb ik altijd bij meOok aan tafel
Beter!quote:
Goed geregeldquote:Op donderdag 21 april 2011 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, ik ben weer onder de pannen voor Koninginnedag
Met de eerste ICE het land uit
Meisjes plagen kusjes vragenquote:Op donderdag 21 april 2011 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe die meisje niet zo plagen joh
Daarom heb ik hem ook aangepast, grapje stond er wel lang genoeg, en als ze het echt vervelend vindt, dan moet het ook niet te lang durenquote:Op donderdag 21 april 2011 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe die meisje niet zo plagen joh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
slappelingquote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 18:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daarom heb ik hem ook aangepast, grapje stond er wel lang genoeg, en als ze het echt vervelend vindt, dan moet het ook niet te lang duren.
Nouja, een keer is niet erg, maar ik ben bang dat jullie er de hele tijd mee doorgaan en dan vind ik het niet echt leuk meer neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Ja!quote:Op donderdag 21 april 2011 18:50 schreef RockNijntje het volgende:
Aah, die velletjes aan de zijkant van je nagel doen echt pijn![]()
Mooi. Klaar nu.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nouja, een keer is niet erg, maar ik ben bang dat jullie er de hele tijd mee doorgaan en dan vind ik het niet echt leuk meer nee
Oeh, deze moet ik quotenquote:
'het' ook he?quote:Op donderdag 21 april 2011 18:51 schreef Muck het volgende:
[..]
weet ik nog niet, het is nog gloeiend heet
Welnee. De zon schijnt, het is weekend, de bloemetjes bloeien... dus dan ben ik ook de lulligste nietquote:
ze moet niet zo happen dan is de lol er snel afquote:Op donderdag 21 april 2011 19:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Welnee. De zon schijnt, het is weekend, de bloemetjes bloeien... dus dan ben ik ook de lulligste niet.
Als er straks een kloontje MPGR opduikt weten we genoegquote:
Vaak worden dat soort grapjes een paar dagen herhaald, en daarna zakken ze gewoon weg, en komt er weer een nieuwe running gagquote:Op donderdag 21 april 2011 19:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nouja, een keer is niet erg, maar ik ben bang dat jullie er de hele tijd mee doorgaan en dan vind ik het niet echt leuk meer nee
Tijd voor mijn eerste kloonaccountquote:Op donderdag 21 april 2011 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als er straks een kloontje MPGR opduikt weten we genoeg
bazenzalfquote:
Deed ik eerst altijd, maar gaat niet meer omdat beugelquote:
Ondertitel: "Hoi, neuken?"quote:Op donderdag 21 april 2011 19:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Tijd voor mijn eerste kloonaccount
Wij hebben echt té veel van dat merkquote:
Ja hou er nou maar over op hequote:Op donderdag 21 april 2011 19:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vaak worden dat soort grapjes een paar dagen herhaald, en daarna zakken ze gewoon weg, en komt er weer een nieuwe running gag.
Dat gaat met die heul nietquote:
vsm rulesquote:Op donderdag 21 april 2011 19:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wij hebben echt té veel van dat merk
doe ik welquote:
En als je heel even denkt van wel, dan gaat 'ie precies zo ver dat het NOG zeerder doetquote:
Ja, ik kan ook niet EN die sliebertjes afbijten EN beugel tegelijk.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Deed ik eerst altijd, maar gaat niet meer omdat beugel
Zo een andere zeg maarquote:Op donderdag 21 april 2011 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, ik kan ook niet EN die sliebertjes afbijten EN beugel tegelijk.
[ afbeelding ]
Maar da's wel een beetje vroeg voor jou.
Jaquote:Op donderdag 21 april 2011 19:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En als je heel even denkt van wel, dan gaat 'ie precies zo ver dat het NOG zeerder doet
magnum goldquote:
Ja, en auw auw *vervloek te doenquote:Op donderdag 21 april 2011 19:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zo een andere zeg maar
[..]
JaEn dan zit je er de hele dag aan te plukken als een of andere emo...
Ik ook vanmorgenquote:Op donderdag 21 april 2011 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi. Klaar nu.
Ik heb net de eerste wesp van het seizoen gezien
hadden ze nietquote:
dan idd witquote:
en onwijs vol zitten achterafquote:
ja indien honger knaag een magnum weg en oppelostquote:Op donderdag 21 april 2011 19:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en onwijs vol zitten achteraf
Immerquote:
Nou allergisch ben ik niet. Para welquote:Op donderdag 21 april 2011 19:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ook vanmorgen
Hij was grootEn wilde naar binnen.....
Moet morgen echt even weer een paar setjes halen. Ik ben allergisch en het is niet leuk als ik geprikt word.... dus ben al helemaal para aan het worden
Waar ik vorige maand ook al wasquote:Op donderdag 21 april 2011 19:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
En waar gaat de Onderzoekende Afwezige naartoe dit keer?
quO vAdis?quote:Op donderdag 21 april 2011 19:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
En waar gaat de Onderzoekende Afwezige naartoe dit keer?
Zit je nu nog op schoolquote:
Neequote:
Kloptquote:Op donderdag 21 april 2011 19:18 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Jij wisselde heel snel van emoticon
Wij mogen geen achtergrond instellen omdat ze daardoor te sloom worden, en dan moet de school om het jaar nieuwe computers aanschaffen, zoals de standaard preek van de ICT-ers luidtquote:
Wij mogen op het werk geen achtergrond instellen, maar het is niet onmogelijk gemaakt, dus...quote:Op donderdag 21 april 2011 19:19 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Wij mogen geen achtergrond instellen omdat ze daardoor te sloom worden, en dan moet de school om het jaar nieuwe computers aanschaffen, zoals de standaard preek van de ICT-ers luidt
Je moet trouwens ook een ICT-er er bij roepen die voor je op cntrl+alt+delete drukt, want dat is te gevaarlijk om zelf te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |