Issie ook vies?quote:Op donderdag 21 april 2011 18:45 schreef Muck het volgende:
[..]
het deeg was zo plakkerig, dat het niet uit te rollen was, mijn vormpjes waren te groot, dus ik ben halverwege geswitched van 6 kleintjes naar 1 grote taart en de vulling ziet eruit als oorsmeer
[..]
weet ik nog niet, het is nog gloeiend heetquote:
mijn telefoon heb ik altijd bij mequote:Op donderdag 21 april 2011 18:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wordt lastig als je aan het eten bent!
[..]
Kappen nou met die kutgrapjes.
Vinden mijn pappie en mammie niet zo leuk als ik dat doequote:Op donderdag 21 april 2011 18:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
mijn telefoon heb ik altijd bij meOok aan tafel
Beter!quote:
Goed geregeldquote:Op donderdag 21 april 2011 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, ik ben weer onder de pannen voor Koninginnedag
Met de eerste ICE het land uit
Meisjes plagen kusjes vragenquote:Op donderdag 21 april 2011 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe die meisje niet zo plagen joh
Daarom heb ik hem ook aangepast, grapje stond er wel lang genoeg, en als ze het echt vervelend vindt, dan moet het ook niet te lang durenquote:Op donderdag 21 april 2011 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe die meisje niet zo plagen joh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
slappelingquote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 18:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daarom heb ik hem ook aangepast, grapje stond er wel lang genoeg, en als ze het echt vervelend vindt, dan moet het ook niet te lang duren.
Nouja, een keer is niet erg, maar ik ben bang dat jullie er de hele tijd mee doorgaan en dan vind ik het niet echt leuk meer neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Ja!quote:Op donderdag 21 april 2011 18:50 schreef RockNijntje het volgende:
Aah, die velletjes aan de zijkant van je nagel doen echt pijn![]()
Mooi. Klaar nu.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nouja, een keer is niet erg, maar ik ben bang dat jullie er de hele tijd mee doorgaan en dan vind ik het niet echt leuk meer nee
Oeh, deze moet ik quotenquote:
'het' ook he?quote:Op donderdag 21 april 2011 18:51 schreef Muck het volgende:
[..]
weet ik nog niet, het is nog gloeiend heet
Welnee. De zon schijnt, het is weekend, de bloemetjes bloeien... dus dan ben ik ook de lulligste nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |