ze moet niet zo happen dan is de lol er snel afquote:Op donderdag 21 april 2011 19:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Welnee. De zon schijnt, het is weekend, de bloemetjes bloeien... dus dan ben ik ook de lulligste niet.
Als er straks een kloontje MPGR opduikt weten we genoegquote:
Vaak worden dat soort grapjes een paar dagen herhaald, en daarna zakken ze gewoon weg, en komt er weer een nieuwe running gagquote:Op donderdag 21 april 2011 19:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nouja, een keer is niet erg, maar ik ben bang dat jullie er de hele tijd mee doorgaan en dan vind ik het niet echt leuk meer nee
Tijd voor mijn eerste kloonaccountquote:Op donderdag 21 april 2011 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als er straks een kloontje MPGR opduikt weten we genoeg
bazenzalfquote:
Deed ik eerst altijd, maar gaat niet meer omdat beugelquote:
Ondertitel: "Hoi, neuken?"quote:Op donderdag 21 april 2011 19:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Tijd voor mijn eerste kloonaccount
Wij hebben echt té veel van dat merkquote:
Ja hou er nou maar over op hequote:Op donderdag 21 april 2011 19:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vaak worden dat soort grapjes een paar dagen herhaald, en daarna zakken ze gewoon weg, en komt er weer een nieuwe running gag.
Dat gaat met die heul nietquote:
vsm rulesquote:Op donderdag 21 april 2011 19:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wij hebben echt té veel van dat merk
doe ik welquote:
En als je heel even denkt van wel, dan gaat 'ie precies zo ver dat het NOG zeerder doetquote:
Ja, ik kan ook niet EN die sliebertjes afbijten EN beugel tegelijk.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Deed ik eerst altijd, maar gaat niet meer omdat beugel
Zo een andere zeg maarquote:Op donderdag 21 april 2011 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, ik kan ook niet EN die sliebertjes afbijten EN beugel tegelijk.
[ afbeelding ]
Maar da's wel een beetje vroeg voor jou.
Jaquote:Op donderdag 21 april 2011 19:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En als je heel even denkt van wel, dan gaat 'ie precies zo ver dat het NOG zeerder doet
magnum goldquote:
Ja, en auw auw *vervloek te doenquote:Op donderdag 21 april 2011 19:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zo een andere zeg maar
[..]
JaEn dan zit je er de hele dag aan te plukken als een of andere emo...
Ik ook vanmorgenquote:Op donderdag 21 april 2011 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi. Klaar nu.
Ik heb net de eerste wesp van het seizoen gezien
hadden ze nietquote:
dan idd witquote:
en onwijs vol zitten achterafquote:
ja indien honger knaag een magnum weg en oppelostquote:Op donderdag 21 april 2011 19:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en onwijs vol zitten achteraf
Immerquote:
Nou allergisch ben ik niet. Para welquote:Op donderdag 21 april 2011 19:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ook vanmorgen
Hij was grootEn wilde naar binnen.....
Moet morgen echt even weer een paar setjes halen. Ik ben allergisch en het is niet leuk als ik geprikt word.... dus ben al helemaal para aan het worden
Waar ik vorige maand ook al wasquote:Op donderdag 21 april 2011 19:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
En waar gaat de Onderzoekende Afwezige naartoe dit keer?
quO vAdis?quote:Op donderdag 21 april 2011 19:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
En waar gaat de Onderzoekende Afwezige naartoe dit keer?
Zit je nu nog op schoolquote:
Neequote:
Kloptquote:Op donderdag 21 april 2011 19:18 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Jij wisselde heel snel van emoticon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |