Nouja, ik krijg hier dus net een sms van iemand, ze heeft van 3 tot 5 aan een werkstuk gewerkt en toen kon er niets meer opgeslagen worden... Zelfs niet op USB, nu is ze alles kwijtquote:Op donderdag 21 april 2011 19:19 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Wij mogen geen achtergrond instellen omdat ze daardoor te sloom worden, en dan moet de school om het jaar nieuwe computers aanschaffen, zoals de standaard preek van de ICT-ers luidt
Je moet trouwens ook een ICT-er er bij roepen die voor je op cntrl+alt+delete drukt, want dat is te gevaarlijk om zelf te doen
Wij doen het ook massaal hoor, en niemand die er een probleem van maakt, behalve die langharige wolvenshirt-dragersquote:Op donderdag 21 april 2011 19:20 schreef OA het volgende:
[..]
Wij mogen op het werk geen achtergrond instellen, maar het is niet onmogelijk gemaakt, dus...
spannendquote:Op donderdag 21 april 2011 19:20 schreef OA het volgende:
[..]
Wij mogen op het werk geen achtergrond instellen, maar het is niet onmogelijk gemaakt, dus...
die had nog nooit van mail gehoord?quote:Op donderdag 21 april 2011 19:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nouja, ik krijg hier dus net een sms van iemand, ze heeft van 3 tot 5 aan een werkstuk gewerkt en toen kon er niets meer opgeslagen worden... Zelfs niet op USB, nu is ze alles kwijt
je kan het niet mailen als je het niet opgeslagen hebtquote:Op donderdag 21 april 2011 19:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
spannend
[..]
die had nog nooit van mail gehoord?
Wutquote:Op donderdag 21 april 2011 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou allergisch ben ik niet. Para welHeb er eentje in mn oor gehad toen ik 4 was
Ik denk hetquote:
Boehoehoequote:Op donderdag 21 april 2011 19:19 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Wij mogen geen achtergrond instellen omdat ze daardoor te sloom worden, en dan moet de school om het jaar nieuwe computers aanschaffen, zoals de standaard preek van de ICT-ers luidt
Je moet trouwens ook een ICT-er er bij roepen die voor je op cntrl+alt+delete drukt, want dat is te gevaarlijk om zelf te doen
Engelandquote:
Niet echt, maar als ze willen dat je iets niet doet, moet het onmogelijk worden gemaaktquote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 19:21 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
je kan het niet mailen als je het niet opgeslagen hebt
Oja, kopiëren natuurlijk
Foto maken van je beeldscherm dan hequote:Op donderdag 21 april 2011 19:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nouja, ik krijg hier dus net een sms van iemand, ze heeft van 3 tot 5 aan een werkstuk gewerkt en toen kon er niets meer opgeslagen worden... Zelfs niet op USB, nu is ze alles kwijt
Krijse jonge ikke niemeernormaalquote:Op donderdag 21 april 2011 19:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wut
Ow wat ergIk krijg gelijk kippevel
Vorige maand hebben we een stedentripje naar Londen gedaan.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zelfde plaats, of nu een andere kant op?
Duinkerken daar was ik zondag nogquote:Op donderdag 21 april 2011 19:29 schreef OA het volgende:
[..]
Vorige maand hebben we een stedentripje naar Londen gedaan.
Nu gaan we naar het zuiden van Engeland. We varen morgen van Duinkerken naar Dover.
Vast met de treinquote:Op donderdag 21 april 2011 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Duinkerken daar was ik zondag nog
quote:
Dan liever het kuikentjesliedquote:Op donderdag 21 april 2011 19:40 schreef RockNijntje het volgende:
Toch maar weer even Nyan Cat luisteren![]()
![]()
PeZu ging toch hardlopen?quote:Op donderdag 21 april 2011 19:42 schreef MPG het volgende:
@TT: Welke jongens zitten er allemaal achter RN aan?
Het was een meisje en NEE die zat niet achter me aanquote:Op donderdag 21 april 2011 19:42 schreef MPG het volgende:
quote:Op donderdag 21 april 2011 19:42 schreef MPG het volgende:
Spuit elfquote:Op donderdag 21 april 2011 19:42 schreef MPG het volgende:
Rare jongens, die Engelsenquote:Op donderdag 21 april 2011 19:32 schreef OA het volgende:
[..]
Vast met de treinIk ga met de auto. Lekker aan de verkeerde kant rijden
naar de koelkast voor ene koud biertje jaquote:
kalequote:
Nu ga ik een topique van 3 A-4tjes schrijven waarom 'ie weer open moetquote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 19:46 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nu ga ik een topique van 3 A-4tjes schrijven waarom 'ie weer open moet
ünber zou ik maar niet doenquote:Op donderdag 21 april 2011 19:50 schreef RockNijntje het volgende:
Morgen weer SO keuzevoorzetsels![]()
An auf neben hinter in ünber unter vör zwischen
'Vor' is zonder Umlaut, knaagdier!quote:Op donderdag 21 april 2011 19:50 schreef RockNijntje het volgende:
Morgen weer SO keuzevoorzetsels![]()
An auf neben hinter in ünber unter vör zwischen
Zie topiclogboekquote:Op donderdag 21 april 2011 19:42 schreef MPG het volgende:
Typo-timequote:Op donderdag 21 april 2011 19:50 schreef Joysa het volgende:
[..]
ünber zou ik maar niet doen
en vör is toch gewoon vor?
Hoe maak je een typo met umlaut, dan heb je wel erg spastische vingersquote:
Zuiplap met een l en 2x p.quote:
tÿpoquote:Op donderdag 21 april 2011 19:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoe maak je een typo met umlaut, dan heb je wel erg spastische vingers
Been there, seen that, stating the obvious.quote:
Uitzwenken van vet, soms flatst er dan een klodder op dat knopje naast de enter, en dan kan zo'n incident zich voordoen.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoe maak je een typo met umlaut, dan heb je wel erg spastische vingers
WA. Moment.quote:
Jij bent helemaal niet het wonder van Haarlemquote:Op donderdag 21 april 2011 19:53 schreef DaMart het volgende:
Tijd voor thee... Wonder van Haarlemthee!.
Zekerquote:
Ik las jostiequote:Op donderdag 21 april 2011 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Wonder van Haarlem was toch met die hostie die niet verbrandde?
NIET hequote:Op donderdag 21 april 2011 20:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik las jostieWat een zielige josti dan
Of juist niet
Mijn Engelse collega vroeg of ik zijn Engelse auto wilde lenen. Kon ik eindelijk eens aan de goede kant van de weg rijden én sturenquote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 20:02 schreef OA het volgende:
[..]
Mijn Engelse collega vroeg of ik zijn Engelse auto wilde lenen. Kon ik eindelijk eens aan de goede kant van de weg rijden én sturen
Mja... maar wíj snappen het nietquote:
Achja, wat had je anders gedacht van een volkje dat gefrituurde marsen eet en lauw bier drinktquote:
Dan is meteen de hele bedoeling ervan wegquote:Op donderdag 21 april 2011 20:03 schreef Crazy-M het volgende:
WhatsApp en Pingen moet je ook binnenkort voor gaan betalen
2 weken daarna houdt het op met bestaanquote:Op donderdag 21 april 2011 20:03 schreef Crazy-M het volgende:
WhatsApp en Pingen moet je ook binnenkort voor gaan betalen
mja bij kpn in elk gevalquote:Op donderdag 21 april 2011 20:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dan is meteen de hele bedoeling ervan weg![]()
WTFquote:
prutsers, gaan ze veel klanten mee verliezen als de andere providers dit niet gaan invoeren.quote:
Collega:"Take my car, so you can drive on the right side of the road in England."quote:Op donderdag 21 april 2011 20:02 schreef OA het volgende:
[..]
Mijn Engelse collega vroeg of ik zijn Engelse auto wilde lenen. Kon ik eindelijk eens aan de goede kant van de weg rijden én sturen
Mja, ergens wel logisch als je vanuit de providers kijkt.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
2 weken daarna houdt het op met bestaan
T-mobile heeft nog niet gereageerd, Vodafone komt met een data limietquote:Op donderdag 21 april 2011 20:06 schreef Solique het volgende:
[..]
prutsers, gaan ze veel klanten mee verliezen als de andere providers dit niet gaan invoeren.
WA'en? Je gaat chatten met WIllem Alexander?quote:Op donderdag 21 april 2011 20:06 schreef MPG het volgende:
[..]
WTF?
Dus ik moet via een proxy gaan WA'en?
Inderdaadquote:Op donderdag 21 april 2011 20:06 schreef Solique het volgende:
[..]
prutsers, gaan ze veel klanten mee verliezen als de andere providers dit niet gaan invoeren.
Wist je dat niet?quote:Op donderdag 21 april 2011 20:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
WA'en? Je gaat chatten met WIllem Alexander?.
Mja KPN komt er als eerste mee, zal me niks verbazen als de rest het ook gaat doenquote:
Zoals je zeiquote:Op donderdag 21 april 2011 20:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Achja, wat had je anders gedacht van een volkje dat gefrituurde marsen eet en lauw bier drinkt...
quote:
Die ken ik al een jaartje ofzo, maar hij blijft geniaalquote:
Ohh, gelukkig!quote:
Hoiquote:
Echtquote:Op donderdag 21 april 2011 20:09 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Die ken ik al een jaartje ofzo, maar hij blijft geniaal
quote:Op donderdag 21 april 2011 20:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Collega:"Take my car, so you can drive on the right side of the road in England."
OA:"But we drive on the right side here... you drive on the left side!"
quote:Op donderdag 21 april 2011 20:11 schreef DaMart het volgende:
Je weet trouwens dat je te veel op Funda zit, als als je je bij de woningpagina in de krant afvraagt waarom huizen worden getoond die buiten je zoekprofiel vallen![]()
.
quote:Op donderdag 21 april 2011 20:11 schreef DaMart het volgende:
Je weet trouwens dat je te veel op Funda zit, als als je je bij de woningpagina in de krant afvraagt waarom huizen worden getoond die buiten je zoekprofiel vallen![]()
.
Hij is een trouwe lezer van mijn artikelenquote:
Ik zag een leuk huis, zag toen de minder leuke prijs en vroeg me dus serieus af waarom dat werd getoondquote:
En wat betekent het echt?quote:Hij is een trouwe lezer van mijn artikelen.
quote:Op donderdag 21 april 2011 20:16 schreef suikertaartje het volgende:
Ik luister een liedje over Venlo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |