Wij mogen geen achtergrond instellen omdat ze daardoor te sloom worden, en dan moet de school om het jaar nieuwe computers aanschaffen, zoals de standaard preek van de ICT-ers luidtquote:
Wij mogen op het werk geen achtergrond instellen, maar het is niet onmogelijk gemaakt, dus...quote:Op donderdag 21 april 2011 19:19 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Wij mogen geen achtergrond instellen omdat ze daardoor te sloom worden, en dan moet de school om het jaar nieuwe computers aanschaffen, zoals de standaard preek van de ICT-ers luidt
Je moet trouwens ook een ICT-er er bij roepen die voor je op cntrl+alt+delete drukt, want dat is te gevaarlijk om zelf te doen
Nouja, ik krijg hier dus net een sms van iemand, ze heeft van 3 tot 5 aan een werkstuk gewerkt en toen kon er niets meer opgeslagen worden... Zelfs niet op USB, nu is ze alles kwijtquote:Op donderdag 21 april 2011 19:19 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Wij mogen geen achtergrond instellen omdat ze daardoor te sloom worden, en dan moet de school om het jaar nieuwe computers aanschaffen, zoals de standaard preek van de ICT-ers luidt
Je moet trouwens ook een ICT-er er bij roepen die voor je op cntrl+alt+delete drukt, want dat is te gevaarlijk om zelf te doen
Wij doen het ook massaal hoor, en niemand die er een probleem van maakt, behalve die langharige wolvenshirt-dragersquote:Op donderdag 21 april 2011 19:20 schreef OA het volgende:
[..]
Wij mogen op het werk geen achtergrond instellen, maar het is niet onmogelijk gemaakt, dus...
spannendquote:Op donderdag 21 april 2011 19:20 schreef OA het volgende:
[..]
Wij mogen op het werk geen achtergrond instellen, maar het is niet onmogelijk gemaakt, dus...
die had nog nooit van mail gehoord?quote:Op donderdag 21 april 2011 19:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nouja, ik krijg hier dus net een sms van iemand, ze heeft van 3 tot 5 aan een werkstuk gewerkt en toen kon er niets meer opgeslagen worden... Zelfs niet op USB, nu is ze alles kwijt
je kan het niet mailen als je het niet opgeslagen hebtquote:Op donderdag 21 april 2011 19:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
spannend
[..]
die had nog nooit van mail gehoord?
Wutquote:Op donderdag 21 april 2011 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou allergisch ben ik niet. Para welHeb er eentje in mn oor gehad toen ik 4 was
Ik denk hetquote:
Boehoehoequote:Op donderdag 21 april 2011 19:19 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Engelandquote:
Niet echt, maar als ze willen dat je iets niet doet, moet het onmogelijk worden gemaaktquote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 19:21 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
je kan het niet mailen als je het niet opgeslagen hebt
Oja, kopiëren natuurlijk
Foto maken van je beeldscherm dan hequote:Op donderdag 21 april 2011 19:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nouja, ik krijg hier dus net een sms van iemand, ze heeft van 3 tot 5 aan een werkstuk gewerkt en toen kon er niets meer opgeslagen worden... Zelfs niet op USB, nu is ze alles kwijt
Krijse jonge ikke niemeernormaalquote:Op donderdag 21 april 2011 19:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wut
Ow wat ergIk krijg gelijk kippevel
Vorige maand hebben we een stedentripje naar Londen gedaan.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zelfde plaats, of nu een andere kant op?
Duinkerken daar was ik zondag nogquote:Op donderdag 21 april 2011 19:29 schreef OA het volgende:
[..]
Vorige maand hebben we een stedentripje naar Londen gedaan.
Nu gaan we naar het zuiden van Engeland. We varen morgen van Duinkerken naar Dover.
Vast met de treinquote:Op donderdag 21 april 2011 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Duinkerken daar was ik zondag nog
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |