WTFquote:
prutsers, gaan ze veel klanten mee verliezen als de andere providers dit niet gaan invoeren.quote:
Collega:"Take my car, so you can drive on the right side of the road in England."quote:Op donderdag 21 april 2011 20:02 schreef OA het volgende:
[..]
Mijn Engelse collega vroeg of ik zijn Engelse auto wilde lenen. Kon ik eindelijk eens aan de goede kant van de weg rijden én sturen
Mja, ergens wel logisch als je vanuit de providers kijkt.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
2 weken daarna houdt het op met bestaan
T-mobile heeft nog niet gereageerd, Vodafone komt met een data limietquote:Op donderdag 21 april 2011 20:06 schreef Solique het volgende:
[..]
prutsers, gaan ze veel klanten mee verliezen als de andere providers dit niet gaan invoeren.
WA'en? Je gaat chatten met WIllem Alexander?quote:Op donderdag 21 april 2011 20:06 schreef MPG het volgende:
[..]
WTF?
Dus ik moet via een proxy gaan WA'en?
Inderdaadquote:Op donderdag 21 april 2011 20:06 schreef Solique het volgende:
[..]
prutsers, gaan ze veel klanten mee verliezen als de andere providers dit niet gaan invoeren.
Wist je dat niet?quote:Op donderdag 21 april 2011 20:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
WA'en? Je gaat chatten met WIllem Alexander?.
Mja KPN komt er als eerste mee, zal me niks verbazen als de rest het ook gaat doenquote:
Zoals je zeiquote:Op donderdag 21 april 2011 20:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Achja, wat had je anders gedacht van een volkje dat gefrituurde marsen eet en lauw bier drinkt...
quote:
Die ken ik al een jaartje ofzo, maar hij blijft geniaalquote:
Ohh, gelukkig!quote:
Hoiquote:
Echtquote:Op donderdag 21 april 2011 20:09 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Die ken ik al een jaartje ofzo, maar hij blijft geniaal
quote:Op donderdag 21 april 2011 20:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Collega:"Take my car, so you can drive on the right side of the road in England."
OA:"But we drive on the right side here... you drive on the left side!"
quote:Op donderdag 21 april 2011 20:11 schreef DaMart het volgende:
Je weet trouwens dat je te veel op Funda zit, als als je je bij de woningpagina in de krant afvraagt waarom huizen worden getoond die buiten je zoekprofiel vallen![]()
.
quote:Op donderdag 21 april 2011 20:11 schreef DaMart het volgende:
Je weet trouwens dat je te veel op Funda zit, als als je je bij de woningpagina in de krant afvraagt waarom huizen worden getoond die buiten je zoekprofiel vallen![]()
.
Hij is een trouwe lezer van mijn artikelenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |