Hoe maak je een typo met umlaut, dan heb je wel erg spastische vingersquote:
Zuiplap met een l en 2x p.quote:
tÿpoquote:Op donderdag 21 april 2011 19:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoe maak je een typo met umlaut, dan heb je wel erg spastische vingers
Been there, seen that, stating the obvious.quote:
Uitzwenken van vet, soms flatst er dan een klodder op dat knopje naast de enter, en dan kan zo'n incident zich voordoen.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoe maak je een typo met umlaut, dan heb je wel erg spastische vingers
WA. Moment.quote:
Jij bent helemaal niet het wonder van Haarlemquote:Op donderdag 21 april 2011 19:53 schreef DaMart het volgende:
Tijd voor thee... Wonder van Haarlemthee!.
Zekerquote:
Ik las jostiequote:Op donderdag 21 april 2011 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Wonder van Haarlem was toch met die hostie die niet verbrandde?
NIET hequote:Op donderdag 21 april 2011 20:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik las jostieWat een zielige josti dan
Of juist niet
Mijn Engelse collega vroeg of ik zijn Engelse auto wilde lenen. Kon ik eindelijk eens aan de goede kant van de weg rijden én sturenquote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 20:02 schreef OA het volgende:
[..]
Mijn Engelse collega vroeg of ik zijn Engelse auto wilde lenen. Kon ik eindelijk eens aan de goede kant van de weg rijden én sturen
Mja... maar wíj snappen het nietquote:
Achja, wat had je anders gedacht van een volkje dat gefrituurde marsen eet en lauw bier drinktquote:
Dan is meteen de hele bedoeling ervan wegquote:Op donderdag 21 april 2011 20:03 schreef Crazy-M het volgende:
WhatsApp en Pingen moet je ook binnenkort voor gaan betalen
2 weken daarna houdt het op met bestaanquote:Op donderdag 21 april 2011 20:03 schreef Crazy-M het volgende:
WhatsApp en Pingen moet je ook binnenkort voor gaan betalen
mja bij kpn in elk gevalquote:Op donderdag 21 april 2011 20:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dan is meteen de hele bedoeling ervan weg![]()
WTFquote:
prutsers, gaan ze veel klanten mee verliezen als de andere providers dit niet gaan invoeren.quote:
Collega:"Take my car, so you can drive on the right side of the road in England."quote:Op donderdag 21 april 2011 20:02 schreef OA het volgende:
[..]
Mijn Engelse collega vroeg of ik zijn Engelse auto wilde lenen. Kon ik eindelijk eens aan de goede kant van de weg rijden én sturen
Mja, ergens wel logisch als je vanuit de providers kijkt.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
2 weken daarna houdt het op met bestaan
T-mobile heeft nog niet gereageerd, Vodafone komt met een data limietquote:Op donderdag 21 april 2011 20:06 schreef Solique het volgende:
[..]
prutsers, gaan ze veel klanten mee verliezen als de andere providers dit niet gaan invoeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |