Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
gisteren gedaanquote:Op donderdag 21 april 2011 15:16 schreef Barreltje het volgende:
OPen alvast een persoonlijke rekening.. dat kan handig zijn
heb ik altijd bij mequote:
ja, en dat is?quote:Op donderdag 21 april 2011 15:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Al je kleren en alles wat je in een week tijd normaal gesproken gebruikt
Loop gewoon je week door, wat je dan allemaal doet en wat je dan nodig hebt...quote:Op donderdag 21 april 2011 15:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gisteren gedaan![]()
en de kredieten terug geschroefd
[..]
heb ik altijd bij me
[..]
ja, en dat is?
o ja, nagelknippertje
laptop dusquote:Op donderdag 21 april 2011 15:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Loop gewoon je week door, wat je dan allemaal doet en wat je dan nodig hebt...
wow, overal?quote:
Gewoon pakken voor een lange vakantie. Persoonlijke verzorging enzo, al je kleren inderdaad.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gisteren gedaan![]()
[..]
heb ik altijd bij me
[..]
ja, en dat is?
o ja, nagelknippertje
Jup! dat is handig!quote:Op donderdag 21 april 2011 15:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gisteren gedaan![]()
Vergeet je eigen kinderfoto's nietquote:
Nopequote:Op donderdag 21 april 2011 15:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
wow, overal?
Maar weet je inmiddels de unit al of niet?
Is toch gewoon volume of ben ik nou gek?quote:
idd!! een paar leuke foto's of ander soort herinneringen kan fijn zijn..quote:Op donderdag 21 april 2011 15:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Vergeet je eigen kinderfoto's niet
het is een coefficient he??quote:Op donderdag 21 april 2011 15:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Is toch gewoon volume of ben ik nou gek?
Dat niet, maar zoals ze er daar uit zietquote:Op donderdag 21 april 2011 15:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Meer kon ik zo snel niet vinden...
Alsof je haar je bed uit zou trappen?
o, mijn nasquote:Op donderdag 21 april 2011 15:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Gewoon pakken voor een lange vakantie. Persoonlijke verzorging enzo, al je kleren inderdaad.
En ik weet niet waar je veel persoonlijke waarde aan hecht, maar neem dat ook mee als het kan. Anders zul je zien dat zij die dingen wil houden.
quote:Op donderdag 21 april 2011 15:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Vergeet je eigen kinderfoto's niet
quote:
ze mogen komenquote:Op donderdag 21 april 2011 15:22 schreef Barreltje het volgende:
[..]
idd!! een paar leuke foto's of ander soort herinneringen kan fijn zijn..
en mkomen de kids ook bij je op bezoekl in de tussentijd??
of ga je die alleen opzoeken thuis?
NAS??quote:Op donderdag 21 april 2011 15:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o, mijn nas
[..]
ja, die heb ik al amper....
dan wat kinderspullen?quote:
ooohhhh DATquote:
ik denk dat ze dat zelf even moeten kijken wat ze dan willen meenemen.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:24 schreef Barreltje het volgende:
[..]
dan wat kinderspullen?
weet niet of de kids van Symph even oud zijn en of ze die spullen mogen lenen??
quote:
GMTA...quote:
quote:
minstens de GM!quote:
IT nerd...quote:
ja... maar we wisten het allebei niet... dat is niet zo Great...quote:
Duhh..quote:Op donderdag 21 april 2011 15:26 schreef RockNijntje het volgende:
Bagger, heel Deurne zit met een internetprobleem en UPC doet er niks aan
GMQAquote:Op donderdag 21 april 2011 15:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja... maar we wisten het allebei niet... dat is niet zo Great...
Gewoon rebooten!quote:
Zeker eerst even googelen wat het isquote:
die moet ik even quotenquote:
dan kom je toch even gezellig bij mij in de tuin zittenquote:
Ze moet met iets 'schelden'quote:Op donderdag 21 april 2011 15:28 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik ben geen it nerd![]()
Nooit ICT gestuurd o.i.d.
we hebben miniwok en maxiwok nogquote:Op donderdag 21 april 2011 15:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dan kom je toch even gezellig bij mij in de tuin zitten
Mijn nerd rss ging afquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Dan is het toch wel een beetjequote:
tot morgen danquote:
Hey Moequote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 15:33 schreef RockNijntje het volgende:
Hoe toevalligKomt m'n moeder helemaal bekaf thuis van werk + fietsen, zegt ze; 'ik gooi dalijk gewoon een pizza in de oven'
Yay
jaquote:Op donderdag 21 april 2011 15:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
van mij welzal ik jouw laatste uurtje dan doen?
hoeraaquote:Op donderdag 21 april 2011 15:32 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nog even lieve snoet, maar van mij mag je
Dat is zeker minderquote:Op donderdag 21 april 2011 15:39 schreef Pheno het volgende:
Warm gegeten, vanavond wordt het vooral voor _A_ misschien niet te doen, die is nu voor de derde keer op rij naar de tandarts
The horrorquote:Op donderdag 21 april 2011 15:44 schreef charmed_angel het volgende:
Nog 1 uur en 15 minuten
Alles is hier al ingepakt voor de verhuizing en zit nu zonder radio
Owwww dat hou je nog wel volquote:
Niet als je je al uren beroerd voelt neequote:
Ik heb sowieso nooit radioquote:Op donderdag 21 april 2011 15:44 schreef charmed_angel het volgende:
Nog 1 uur en 15 minuten
Alles is hier al ingepakt voor de verhuizing en zit nu zonder radio
maar dan is het echt fokking stilquote:
Op het werk? Nee, ik ook niet. Dat mocht nooit.quote:
Dat is klote, gelukkig kan je wel op fok komenquote:Op donderdag 21 april 2011 15:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja en niks werkt op internetIets met proxy enzo
Dat is balen, is het zo erg?quote:Op donderdag 21 april 2011 15:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Niet als je je al uren beroerd voelt nee
quote:Op donderdag 21 april 2011 15:52 schreef RockNijntje het volgende:
Tju zeg, huiswerk maken gaat ook alleen maar als je je helemaalvoelt...
Zelfs dan wil het bij mij nog nietquote:Op donderdag 21 april 2011 15:52 schreef RockNijntje het volgende:
Tju zeg, huiswerk maken gaat ook alleen maar als je je helemaalvoelt...
quote:
Iets met dingen weten die je niet wilt weten...quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 15:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Iets met dingen weten die je niet wilt weten...![]()
quote:Op donderdag 21 april 2011 15:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Niet als je je al uren beroerd voelt nee
Wil je niet wetenquote:Op donderdag 21 april 2011 15:57 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
Vertel het me later maar als je wil
Bis Later Barquote:Op donderdag 21 april 2011 15:57 schreef Barreltje het volgende:
[..]
![]()
kletsen wij vanavond nog even?/
ik ga iig naar huis..
ik heb veel telefoon en mensen die binnen komen lopen, dus radio erbij en ik word gekquote:Op donderdag 21 april 2011 15:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar dan is het echt fokking stil
Ik hoor mezelf nu zuchten, typen, ademenHoor zelfs mijn collega's praten die aan de andere kant van het gebouw zitten
Uhh ik spoiler het hier wel evenquote:Op donderdag 21 april 2011 16:00 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Misschien niet, maar ik wil wel weten wat je dwars zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op donderdag 21 april 2011 16:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Uhh ik spoiler het hier wel evenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En wtf, wrm vertellen ze dat aan jou?
Maar begrijpelijk![]()
ik hoef er morgen iig niet om half 5 uitquote:
Ik hoorde het van iemand anders, geen idee waarom ze het aan haar verteld hebbenquote:Op donderdag 21 april 2011 16:04 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
En wtf, wrm vertellen ze dat aan jou?
Ok, maar je weet dan toch niet zeker of het waar is?quote:Op donderdag 21 april 2011 16:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik hoorde het van iemand anders, geen idee waarom ze het aan haar verteld hebben
Jawelquote:Op donderdag 21 april 2011 16:06 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ok, maar je weet toch niet zeker of het dan waar is?
Wij hebben geen klantcontact gelukkig.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb veel telefoon en mensen die binnen komen lopen, dus radio erbij en ik word gek![]()
als het dan even stil is vind ik dat heerlijk
quote:
niet ?quote:Op donderdag 21 april 2011 16:07 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
Begrijpelijk dat je je zo voelt.
Zulke dingen hoef je inderdaad niet te weten van je vrienden.
Niet echt neequote:Op donderdag 21 april 2011 16:07 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
Begrijpelijk dat je je zo voelt.
Zulke dingen hoef je inderdaad niet te weten van je vrienden.
quote:Op donderdag 21 april 2011 16:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
niet ?
Ik en me vriendinnen deelde alles vroeger
Ja maar hallo, 14...quote:Op donderdag 21 april 2011 16:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
niet ?
Dan hoefde je het niet te vertellen als je echt alles deeldequote:Op donderdag 21 april 2011 16:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
niet ?
Inderdaadquote:Op donderdag 21 april 2011 16:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan hoefde je het niet te vertellen als je echt alles deelde
Ze hadden net 2 dagen iets met elkaar...quote:Op donderdag 21 april 2011 16:09 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
En het zijn beide vrienden.
Dan hoef je toch niet te weten wie wat met elkaar doet![]()
Heyquote:Op donderdag 21 april 2011 16:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Mamaaaaaaaaaa, Life is just because!
Goededag allemaal
Topweer![]()
Morgen tot maandag naar het oosten waar het heet is
Dan is t welquote:Op donderdag 21 april 2011 16:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ze hadden net 2 dagen iets met elkaar...![]()
Bis Later Koenquote:Op donderdag 21 april 2011 16:13 schreef Koen66 het volgende:
Datacenter
Ik stap in de auto om in de file aan te sluiten
Laterrrrrr
Kennelijk vonden zij dat ze er wel klaar voor waren.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
heyquote:Op donderdag 21 april 2011 16:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
ik ga nog even wat pitten moet nog tot 1 uur vannacht
ja dat vertelde je er niet bijquote:Op donderdag 21 april 2011 16:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hmmz, hij 'doet' nogal graag dingen en zij durft niet echt nee te zeggen...quote:Op donderdag 21 april 2011 16:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kennelijk vonden zij dat ze er wel klaar voor waren.
Nee, dat niet.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat vertelde je er niet niet
Maar ik vind het niet raar ofzo om erover te praten
Dan wordt het wel anders, hij is die ene die ook bij jou wou?quote:Op donderdag 21 april 2011 16:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hmmz, hij 'doet' nogal graag dingen en zij durft niet echt nee te zeggen...
Dat dusquote:Op donderdag 21 april 2011 16:17 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, dat niet.
Maar sowieso 14![]()
En dat hoef je toch niet te weten van je vrienden.
Maar het zal wel aan mijn liggen ofzo
Ja...quote:Op donderdag 21 april 2011 16:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan wordt het wel anders, hij is die ene die ook bij jou wou?
Ik kan gelukkig wel nee zeggenquote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 16:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Uhh ik spoiler het hier wel evenIk ken een dude en die doet zulke dingen al vanaf z'n 12e, heeft meestal twee of drie chicks (meestal pijpsletjes) tegelijk, en de hele school weet het, maar toch lukt 't 'm keer op keer weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik kan gelukkig wel nee zeggen
Gelukkig welquote:Op donderdag 21 april 2011 16:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik kan gelukkig wel nee zeggen
Dat zou voor hem dus ook het perfecte leventje zijnquote:Op donderdag 21 april 2011 16:20 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik ken een dude en die doet zulke dingen al vanaf z'n 12e, heeft meestal twee of drie chicks (meestal pijpsletjes) tegelijk, en de hele school weet het, maar toch lukt 't 'm keer op keer weer
quote:
Zoiets ga ik echt niet doenquote:
Van zulke dingen geloof ik dan weer geen kloot.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:20 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik ken een dude en die doet zulke dingen al vanaf z'n 12e, heeft meestal twee of drie chicks (meestal pijpsletjes) tegelijk, en de hele school weet het, maar toch lukt 't 'm keer op keer weer
quote:Op donderdag 21 april 2011 16:20 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Iddquote:Op donderdag 21 april 2011 16:21 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Van zulke dingen geloof ik dan weer geen kloot.
Niet dat jij het verzint hoor
Auwquote:Op donderdag 21 april 2011 16:23 schreef Pheno het volgende:
Nou, nu ligt er een verstandskies van mijn vrouw op de tafel. Die is er uit. Dat wordt een stille avond
Als die er net zo uitging als bij mij dan denk ik dat jou rustige avond niet zo rustig isquote:Op donderdag 21 april 2011 16:23 schreef Pheno het volgende:
Nou, nu ligt er een verstandskies van mijn vrouw op de tafel. Die is er uit. Dat wordt een stille avond
quote:
heeft ze veel pijn?quote:Op donderdag 21 april 2011 16:23 schreef Pheno het volgende:
ruilen?quote:Op donderdag 21 april 2011 16:23 schreef Pheno het volgende:
Mart mart, sorry dat ik je dan toch stoor, maar weet jij iets van vorderingsbrieven bij een rechtszaak van faillissement? Een vriend van mij wil zijn werkgever failliet laten verklaren samen met een collega. Nu moet hij zelf een brief schrijven en die moet vandaagquote:
Sterke pijnstillers meegekregen, voor als de verdoving uitgewerkt is.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als die er net zo uitging als bij mij dan denk ik dat jou rustige avond niet zo rustig is
Onze tafel tegen jouw kies? We hebben een Lack van de IKEA!quote:
Ik had niks mee gekregen, wou alleen dat die klote verdoving er eerder uit was, dat is zo'n kut gevoelquote:Op donderdag 21 april 2011 16:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sterke pijnstillers meegekregen, voor als de verdoving uitgewerkt is.
ik heb geen tafel meer dus is goedquote:Op donderdag 21 april 2011 16:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Onze tafel tegen jouw kies? We hebben een Lack van de IKEA!
Was het maar kut, dan was het nog watquote:Op donderdag 21 april 2011 16:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik had niks mee gekregen, wou alleen dat die klote verdoving er eerder uit was, dat is zo'n kut gevoel
Daarom dusquote:Op donderdag 21 april 2011 16:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Was het maar kut, dan was het nog wat.
Maar verder QFT.
Show je wallpaper! Nu!quote:Op donderdag 21 april 2011 16:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Was het maar kut, dan was het nog wat.
Maar verder QFT.
Nee, MPG! Die moet gewoon constant met seks in aanraking komen, anders kun je het er niet zoveel over hebben!quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 16:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, MPG! Die moet gewoon constant met seks in aanraking komen, anders kun je het er niet zoveel over hebben!
Ik weet gewoon zeker dat ie een wisselende wallpaper heeft, hij kan niet kiezenquote:Op donderdag 21 april 2011 16:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, MPG! Die moet gewoon constant met seks in aanraking komen, anders kun je het er niet zoveel over hebben!
quote:Op donderdag 21 april 2011 16:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik weet gewoon zeker dat ie een wisselende wallpaper heeft, hij kan niet kiezen
Doei.quote:
Ik geloofde het eerst ook niet, maar de hele school praat erover en nu als ik met hem langs een ex van 'm loop, zeg ik, hé, daar heb jij in gezeten, en dan kan 'ie me wel wurgenquote:Op donderdag 21 april 2011 16:21 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Van zulke dingen geloof ik dan weer geen kloot.
Niet dat jij het verzint hoor
Hoezo niet? volgens mij is het een normale werkdagquote:Op donderdag 21 april 2011 16:36 schreef charmed_angel het volgende:
Wat ik me afvroeg he???
Bezorgt TNT morgen de post?
Doen ze dat dan wel eens?quote:Op donderdag 21 april 2011 16:36 schreef charmed_angel het volgende:
Wat ik me afvroeg he???
Bluf, gelogen etc.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:37 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik geloofde het eerst ook niet, maar de hele school praat erover en nu als ik met hem langs een ex van 'm loop, zeg ik, hé, daar heb jij in gezeten, en dan kan 'ie me wel wurgen
Is dat zo???quote:Op donderdag 21 april 2011 16:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo niet? volgens mij is het een normale werkdag
Vandaag is MK geleverd (wel bij de buren, want ik ben niet thuis)quote:
Als dat bij ons op school zou zijn zou ik er niks van geloven, als het op de vmbo-b school hier in de buurt was welquote:Op donderdag 21 april 2011 16:38 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Bluf, gelogen etc.
Geloof er allemaal geen kloot van.
Goede vrijdag is voor zo ver ik weet niet voor bedrijven een verplichte vrije dag. Misschien dat ambtenaren wel vrij zijn maar het is niet zo als bij 2de paasdagquote:Op donderdag 21 april 2011 16:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Is dat zo???
Een normale werkdag? Wij hebben vrij hier... goede vrijdag enzo...
[..]
Vandaag is MK geleverd (wel bij de buren, want ik ben niet thuis)
Dus ja dat doen ze wel eens
ooooooooooow.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Goede vrijdag is voor zo ver ik weet niet voor bedrijven een verplichte vrije dag. Misschien dat ambtenaren wel vrij zijn maar het is niet zo als bij 2de paasdag
Eetsequote:
Maar als die meisjes het zelf ook toegeven, en een heel goede vriendin van mij het zelf heeft meegemaakt het zegt, geloof ik het welquote:Op donderdag 21 april 2011 16:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als dat bij ons op school zou zijn zou ik er niks van geloven, als het op de vmbo-b school hier in de buurt was wel![]()
Dan wel jaquote:Op donderdag 21 april 2011 16:42 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Maar als die meisjes het zelf ook toegeven, en een heel goede vriendin van mij het zelf heeft meegemaakt het zegt, geloof ik het wel
Ze hebben handenarbeid gedaanquote:Op donderdag 21 april 2011 16:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dan wel jaHeeft zij ook dat...?
![]()
Succesquote:Op donderdag 21 april 2011 16:45 schreef charmed_angel het volgende:
Nou ik ga hier de laatste doos in pakken
Tot vanavond
Ah, yukquote:Op donderdag 21 april 2011 16:46 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ze hebben handenarbeid gedaan
Achja, als ze er klaar voor zijn neem ik het ze niet kwalijk, zo vies is het toch niet?quote:
Dat dusquote:Op donderdag 21 april 2011 16:51 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Achja, als ze er klaar voor zijn neem ik het ze niet kwalijk, zo vies is het toch niet?
Ik zou het voorlopig nog niet zo snel doen, maar dat betekend niet dat het ranzig is
Vind je het wel vies?quote:
Als ze er klaar voor zijn is het niet vies, ik ken het alleen in situaties dat het wel vies is. (Geen eigen situatie gelukkig)quote:Op donderdag 21 april 2011 16:55 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Vind je het wel vies?
Het is wél vreemd om ze zo naast elkaar te zien zitten, en te bedenken dat ze al die shit hebben gedaan
Nee, wasda?quote:Op donderdag 21 april 2011 17:02 schreef TheFamousMan het volgende:
Nijner, had jij vroeger ook kindertent?
Och, soort hyves, kan je een eigen pagina maken met je eigen ditjes en datjes, vroeger was het zo van: je had een hele eigen site, helemaal voor jezelf, duizenden mensen zouden erop kijken en weten wie je wasquote:
Lolquote:Op donderdag 21 april 2011 17:04 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Och, soort hyves, kan je een eigen pagina maken met je eigen ditjes en datjes, vroeger was het zo van: je had een hele eigen site, helemaal voor jezelf, duizenden mensen zouden erop kijken en weten wie je was
Ben jij vliegendeGARNAAL?quote:Op donderdag 21 april 2011 17:06 schreef TheFamousMan het volgende:
Welkom op Kindertent.nl! Hier kun je gratis een eigen site maken. Daarnaast is er volop gelegenheid om elkaar berichtjes te sturen, msn-adressen uit te wisselen en te chatten! Klik hier om een account aan te maken!
Ofcoursehquote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 17:08 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ofcourseh
Je had toch ook geen Habbo, maar wel Runescape?
Noesss, we hadden zo'n hechte Habbo-Verkering kunnen hebbenquote:
*******quote:Op donderdag 21 april 2011 17:09 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Noesss, we hadden zo'n hechte Habbo-Verkering kunnen hebben
quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 17:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Maar ik was altijd tegen het geneuqseks, ik was altijd voor het lieve dingetjes zeggen
Ik heb twee maanden geleden samen met KoraalGeneraal nog een RS account aangemaakt, mên, wat een kutspel
Post Scriptum: M'n username op Habbo was D.J.Bart, , en op RS DrakenPiem0l13gr gr
Schenkerquote:
Da's nog van ver voor jouw tijdquote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 17:18 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Da's nog van ver voor jouw tijd
Waar gaat dit over?quote:Op donderdag 21 april 2011 17:19 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik ging vandaag de uithoeken van mijn veels te geel belichte Dekamarkt bezoeken. En warempel! Vanavond ga ik Trixie (nu Jelly van oetker) maken met fruitcocktail. Is lang geleden zeg
quote:Op donderdag 21 april 2011 17:19 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik ging vandaag de uithoeken van mijn veels te geel belichte Dekamarkt bezoeken. En warempel! Vanavond ga ik Trixie (nu Jelly van oetker) maken met fruitcocktail. Is lang geleden zeg
quote:
Ahhhquote:
Omdat stroopquote:Op donderdag 21 april 2011 17:23 schreef Schenkstroop het volgende:
Sommige supermarkten zijn gewoon zo smerig geel van binnen. De tegels zijn geel, de belichting is geel. De logo is geel. Waarom
Ben je Joods?quote:Op donderdag 21 april 2011 17:24 schreef RockNijntje het volgende:
Ik eet een beschuit met zonder iets, ben ik nu vreemd?
ANOREXIAOMIJNGODPROANASITESBELZIEKENHUISKLINIEKDOKTERSPSYCHIATERSMADONNAKLIPSVERBODENALLEMODELLENAFGESCHAFTSLECHTVOORBEELDIEDEREENWILDUNZIJNTERWIJLDIKZIJNMODEISENALLESquote:Op donderdag 21 april 2011 17:24 schreef RockNijntje het volgende:
Ik eet een beschuit met zonder iets, ben ik nu vreemd?
Pesach!quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 17:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ANOREXIAOMIJNGODPROANASITESBELZIEKENHUISKLINIEKDOKTERSPSYCHIATERSMADONNAKLIPSVERBODENALLEMODELLENAFGESCHAFTSLECHTVOORBEELDIEDEREENWILDUNZIJNTERWIJLDIKZIJNMODEISENALLES [ afbeelding ]
Het plakt nogal hequote:Op donderdag 21 april 2011 17:27 schreef Schenkstroop het volgende:
Volgens mij ben ik een topic killer hiero. Ineens gaat het gesprek minder snel
Neeee ik ben de topickiller hiero meestalquote:Op donderdag 21 april 2011 17:27 schreef Schenkstroop het volgende:
Volgens mij ben ik een topic killer hiero. Ineens gaat het gesprek minder snel
Kjonn, nog tjiks gehosseld in het hotel?quote:Op donderdag 21 april 2011 17:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Neeee ik ben de topickiller hiero meestal![]()
Nog 3 dagen en dan ben ik alweer 100 dagen van die flikkaah afquote:
Nopequote:Op donderdag 21 april 2011 17:30 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Kjonn, nog tjiks gehosseld in het hotel?
Fijns!quote:Op donderdag 21 april 2011 17:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nope
Topic hielp niet echt
Maar wel leuk en lekker geslapen
Plaats een foto van die flikkaah. Ben wel benieuwd wat jouw smaak in mannen isquote:Op donderdag 21 april 2011 17:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nog 3 dagen en dan ben ik alweer 100 dagen van die flikkaah af![]()
Ruockersquote:Op donderdag 21 april 2011 17:35 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Plaats een foto van die flikkaah. Ben wel benieuwd wat jouw smaak in mannen is
Een man kun je het niet echt noemenquote:Op donderdag 21 april 2011 17:35 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Plaats een foto van die flikkaah. Ben wel benieuwd wat jouw smaak in mannen is
Ik wilde een rocker, maar het bleek een rucker te zijnquote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 17:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik wilde een rocker, maar het bleek een rucker te zijn
Nee grapje, ik hoef geen rocker hoorMaar een rucker wassie wel
Ik weet ook nooooit wat ik moet antwoordenquote:Op donderdag 21 april 2011 17:38 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik vind het altijd zo'n ongelooflijk stomme vraag, "Waar val je op?"
Je kiest een vriend(in) toch niet uit op de haar -of huidkleur, accent of wat dan ook?
Je moet je toch goed voelen bij iemand, op je gemak, vertrouwd?
Ik val op iemand met twee oren en een neus, zei m'n oom altijd, en nu is 'ie getrouwd met een vrouw die een stuk van d'r oor mistquote:Op donderdag 21 april 2011 17:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik weet ook nooooit wat ik moet antwoordenAls je iemand leert kennen, en leuk gaat vinden, maakt het uiterlijk voor mij echt niet veel meer uit
Die vind ik goedquote:Op donderdag 21 april 2011 17:42 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik val op iemand met twee oren en een neus, zei m'n oom altijd, en nu is 'ie getrouwd met een vrouw die een stuk van d'r oor mist
Wat verwacht je te ontvangen?quote:Op donderdag 21 april 2011 17:45 schreef Panda72 het volgende:
Moe. En die stomme postbode is weer eens later dan anders. Maar dat ben ik inmiddels swel gewend van die griet
Postbodegriet is van de haal en brengservice. Zij moet de post dus ophalen en daar moet ik op wachten.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:45 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Wat verwacht je te ontvangen?
Ahh, maar hoe werkt dat dan?quote:Op donderdag 21 april 2011 17:46 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Postbodegriet is van de haal en brengservice. Zij moet de post dus ophalen en daar moet ik op wachten.
quote:Op donderdag 21 april 2011 17:48 schreef RockNijntje het volgende:
Oh, Hyves is blijkbaar veranderd, ik had het niet eens gezienAlle kindjes weer in de stress
Met zo'n hypermodern pittig, links en geëmancipeerd feministen kapsel?quote:Op donderdag 21 april 2011 17:48 schreef Panda72 het volgende:
oh daar is ze en haar haar is nog feller oranje/roze dan anders.
TNT heeft haal en brengservice voor bedrijven. 's morgens komen ze de post brengen en 's middags komen ze de uitgaande post weer halen.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:47 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ahh, maar hoe werkt dat dan?
Heb je een speciaal postvak, voor een bedrijfje oid?
Of gewoon een luxe.
OkeOke, weer wat nieuws geleerd!quote:Op donderdag 21 april 2011 17:49 schreef Panda72 het volgende:
[..]
TNT heeft haal en brengservice voor bedrijven. 's morgens komen ze de post brengen en 's middags komen ze de uitgaande post weer halen.
Oeh, mooi nummerquote:
Effe kiek'n!quote:Op donderdag 21 april 2011 17:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oeh, mooi nummer
De krabbels zijn anders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op donderdag 21 april 2011 17:54 schreef Pheno het volgende:
van dit soort meiden?Leuk uhhm hoofdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Ik had er zo ooit 430 nadat we op vakantie waren geweestquote:Op donderdag 21 april 2011 17:52 schreef TheFamousMan het volgende:
bloepbloepbloepbloepbloepbloepbloepbloepbloepbloepbloepbloepbloepbloepbloepbloepbloepbloepbloepbloepbloepbloepbloepbloepbloepbloepbloepbloepbloepbloepbloepbloepbloepbloepbloepbloepbloepbloepbloepbloepbloepbloepbloepbloepbloepbloepbloepbloepbloepbloepbloepbloepbloepbloepbloepbloepbloep, een weekje niet op hyves en gelijk 68 berichten
wokquote:
mijn brutale edoch coole aapjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
het geluidje dat de flits op zijn bril maakt is : *bling* zoals in anime'squote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 16:36 schreef charmed_angel het volgende:
Wat ik me afvroeg he???
nee hoorquote:Op donderdag 21 april 2011 18:04 schreef Schenkstroop het volgende:
Oh shit! Pasen. Morgen de winkels dicht ofso
ja heel veelquote:Op donderdag 21 april 2011 18:04 schreef DaMart het volgende:
En weer thuis. Nog wat gemist hier vanmiddag?
Om 19u 's avonds dicht ja..quote:Op donderdag 21 april 2011 18:04 schreef Schenkstroop het volgende:
Oh shit! Pasen. Morgen de winkels dicht ofso
het aanzoekquote:Op donderdag 21 april 2011 18:04 schreef DaMart het volgende:
En weer thuis. Nog wat gemist hier vanmiddag?
van pgr aan nijntjequote:
bij twijfel is het altijd neequote:Op donderdag 21 april 2011 18:08 schreef Joysa het volgende:
Ben aan het twijfelen of ik ga hardlopen of niet..
twijfel je daar aan?quote:
Ik twijfel of ik me iets ga aantrekken van jouw antwoord...quote:
twijfelachtige eer welquote:Op donderdag 21 april 2011 18:10 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik me iets ga aantrekken van jouw antwoord...
Wel? Dat heb ik dan ook gemistquote:
ik ookquote:Op donderdag 21 april 2011 18:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wel? Dat heb ik dan ook gemist
Ik zie dit nu pasquote:Op donderdag 21 april 2011 16:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mart mart, sorry dat ik je dan toch stoor, maar weet jij iets van vorderingsbrieven bij een rechtszaak van faillissement? Een vriend van mij wil zijn werkgever failliet laten verklaren samen met een collega. Nu moet hij zelf een brief schrijven en die moet vandaagop de post, zou jij misschien je blik kunnen werpen of heb je daar geen tijd voor/zin in/verstand van?
niet in alle gevallenquote:
laatste lichting is om 19.00, kan makkelijkquote:Op donderdag 21 april 2011 18:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zie dit nu pas.
Al heb ik met zulke brieven ook geen enkele ervaring.
...en het is wat laat voor de post inmiddels.
Hier is het om 18:00 uur alquote:Op donderdag 21 april 2011 18:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
laatste lichting is om 19.00, kan makkelijk
gelukkig kun je bij veel supers nog wel postenquote:Op donderdag 21 april 2011 18:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
correctie, hier niet meer sinds het postkantoor dicht is
Verkapte "kijk mij eens populair zijn"-post.quote:Op donderdag 21 april 2011 18:36 schreef RockNijntje het volgende:
5 gemiste oproepen in 15 minuten, mensen die blijven bellen
Nou nee.quote:Op donderdag 21 april 2011 18:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Verkapte "kijk mij eens populair zijn"-post.
je kan ook opnemen de eerste keer, dan had je geen 5 gemiste oproepen gehadquote:Op donderdag 21 april 2011 18:36 schreef RockNijntje het volgende:
5 gemiste oproepen in 15 minuten, mensen die blijven bellen
quote:Op donderdag 21 april 2011 18:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je kan ook opnemen de eerste keer, dan had je geen 5 gemiste oproepen gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |