quote:Op donderdag 21 april 2011 17:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ANOREXIAOMIJNGODPROANASITESBELZIEKENHUISKLINIEKDOKTERSPSYCHIATERSMADONNAKLIPSVERBODENALLEMODELLENAFGESCHAFTSLECHTVOORBEELDIEDEREENWILDUNZIJNTERWIJLDIKZIJNMODEISENALLES [ afbeelding ]
Het plakt nogal hequote:Op donderdag 21 april 2011 17:27 schreef Schenkstroop het volgende:
Volgens mij ben ik een topic killer hiero. Ineens gaat het gesprek minder snel
Neeee ik ben de topickiller hiero meestalquote:Op donderdag 21 april 2011 17:27 schreef Schenkstroop het volgende:
Volgens mij ben ik een topic killer hiero. Ineens gaat het gesprek minder snel
Kjonn, nog tjiks gehosseld in het hotel?quote:Op donderdag 21 april 2011 17:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Neeee ik ben de topickiller hiero meestal![]()
Nog 3 dagen en dan ben ik alweer 100 dagen van die flikkaah afquote:
Nopequote:Op donderdag 21 april 2011 17:30 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Kjonn, nog tjiks gehosseld in het hotel?
Fijns!quote:Op donderdag 21 april 2011 17:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nope
Topic hielp niet echt
Maar wel leuk en lekker geslapen
Plaats een foto van die flikkaah. Ben wel benieuwd wat jouw smaak in mannen isquote:Op donderdag 21 april 2011 17:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nog 3 dagen en dan ben ik alweer 100 dagen van die flikkaah af![]()
Ruockersquote:Op donderdag 21 april 2011 17:35 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Plaats een foto van die flikkaah. Ben wel benieuwd wat jouw smaak in mannen is
Een man kun je het niet echt noemenquote:Op donderdag 21 april 2011 17:35 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Plaats een foto van die flikkaah. Ben wel benieuwd wat jouw smaak in mannen is
Ik wilde een rocker, maar het bleek een rucker te zijnquote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 17:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik wilde een rocker, maar het bleek een rucker te zijn
Nee grapje, ik hoef geen rocker hoorMaar een rucker wassie wel
Ik weet ook nooooit wat ik moet antwoordenquote:Op donderdag 21 april 2011 17:38 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik vind het altijd zo'n ongelooflijk stomme vraag, "Waar val je op?"
Je kiest een vriend(in) toch niet uit op de haar -of huidkleur, accent of wat dan ook?
Je moet je toch goed voelen bij iemand, op je gemak, vertrouwd?
Ik val op iemand met twee oren en een neus, zei m'n oom altijd, en nu is 'ie getrouwd met een vrouw die een stuk van d'r oor mistquote:Op donderdag 21 april 2011 17:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik weet ook nooooit wat ik moet antwoordenAls je iemand leert kennen, en leuk gaat vinden, maakt het uiterlijk voor mij echt niet veel meer uit
Die vind ik goedquote:Op donderdag 21 april 2011 17:42 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik val op iemand met twee oren en een neus, zei m'n oom altijd, en nu is 'ie getrouwd met een vrouw die een stuk van d'r oor mist
Wat verwacht je te ontvangen?quote:Op donderdag 21 april 2011 17:45 schreef Panda72 het volgende:
Moe. En die stomme postbode is weer eens later dan anders. Maar dat ben ik inmiddels swel gewend van die griet
Postbodegriet is van de haal en brengservice. Zij moet de post dus ophalen en daar moet ik op wachten.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:45 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Wat verwacht je te ontvangen?
Ahh, maar hoe werkt dat dan?quote:Op donderdag 21 april 2011 17:46 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Postbodegriet is van de haal en brengservice. Zij moet de post dus ophalen en daar moet ik op wachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |