Ik heb sowieso nooit radioquote:Op donderdag 21 april 2011 15:44 schreef charmed_angel het volgende:
Nog 1 uur en 15 minuten
Alles is hier al ingepakt voor de verhuizing en zit nu zonder radio
maar dan is het echt fokking stilquote:
Op het werk? Nee, ik ook niet. Dat mocht nooit.quote:
Dat is klote, gelukkig kan je wel op fok komenquote:Op donderdag 21 april 2011 15:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja en niks werkt op internetIets met proxy enzo
Dat is balen, is het zo erg?quote:Op donderdag 21 april 2011 15:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Niet als je je al uren beroerd voelt nee
quote:Op donderdag 21 april 2011 15:52 schreef RockNijntje het volgende:
Tju zeg, huiswerk maken gaat ook alleen maar als je je helemaalvoelt...
Zelfs dan wil het bij mij nog nietquote:Op donderdag 21 april 2011 15:52 schreef RockNijntje het volgende:
Tju zeg, huiswerk maken gaat ook alleen maar als je je helemaalvoelt...
quote:
Iets met dingen weten die je niet wilt weten...quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 15:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Iets met dingen weten die je niet wilt weten...![]()
quote:Op donderdag 21 april 2011 15:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Niet als je je al uren beroerd voelt nee
Wil je niet wetenquote:Op donderdag 21 april 2011 15:57 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
Vertel het me later maar als je wil
Bis Later Barquote:Op donderdag 21 april 2011 15:57 schreef Barreltje het volgende:
[..]
![]()
kletsen wij vanavond nog even?/
ik ga iig naar huis..
ik heb veel telefoon en mensen die binnen komen lopen, dus radio erbij en ik word gekquote:Op donderdag 21 april 2011 15:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar dan is het echt fokking stil
Ik hoor mezelf nu zuchten, typen, ademenHoor zelfs mijn collega's praten die aan de andere kant van het gebouw zitten
Uhh ik spoiler het hier wel evenquote:Op donderdag 21 april 2011 16:00 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Misschien niet, maar ik wil wel weten wat je dwars zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op donderdag 21 april 2011 16:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Uhh ik spoiler het hier wel evenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En wtf, wrm vertellen ze dat aan jou?
Maar begrijpelijk![]()
ik hoef er morgen iig niet om half 5 uitquote:
Ik hoorde het van iemand anders, geen idee waarom ze het aan haar verteld hebbenquote:Op donderdag 21 april 2011 16:04 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
En wtf, wrm vertellen ze dat aan jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |