Dan wordt het wel anders, hij is die ene die ook bij jou wou?quote:Op donderdag 21 april 2011 16:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hmmz, hij 'doet' nogal graag dingen en zij durft niet echt nee te zeggen...
Dat dusquote:Op donderdag 21 april 2011 16:17 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, dat niet.
Maar sowieso 14![]()
En dat hoef je toch niet te weten van je vrienden.
Maar het zal wel aan mijn liggen ofzo
Ja...quote:Op donderdag 21 april 2011 16:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan wordt het wel anders, hij is die ene die ook bij jou wou?
Ik kan gelukkig wel nee zeggenquote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 16:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Uhh ik spoiler het hier wel evenIk ken een dude en die doet zulke dingen al vanaf z'n 12e, heeft meestal twee of drie chicks (meestal pijpsletjes) tegelijk, en de hele school weet het, maar toch lukt 't 'm keer op keer weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik kan gelukkig wel nee zeggen
Gelukkig welquote:Op donderdag 21 april 2011 16:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik kan gelukkig wel nee zeggen
Dat zou voor hem dus ook het perfecte leventje zijnquote:Op donderdag 21 april 2011 16:20 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik ken een dude en die doet zulke dingen al vanaf z'n 12e, heeft meestal twee of drie chicks (meestal pijpsletjes) tegelijk, en de hele school weet het, maar toch lukt 't 'm keer op keer weer
quote:
Zoiets ga ik echt niet doenquote:
Van zulke dingen geloof ik dan weer geen kloot.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:20 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik ken een dude en die doet zulke dingen al vanaf z'n 12e, heeft meestal twee of drie chicks (meestal pijpsletjes) tegelijk, en de hele school weet het, maar toch lukt 't 'm keer op keer weer
quote:Op donderdag 21 april 2011 16:20 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Iddquote:Op donderdag 21 april 2011 16:21 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Van zulke dingen geloof ik dan weer geen kloot.
Niet dat jij het verzint hoor
Auwquote:Op donderdag 21 april 2011 16:23 schreef Pheno het volgende:
Nou, nu ligt er een verstandskies van mijn vrouw op de tafel. Die is er uit. Dat wordt een stille avond
Als die er net zo uitging als bij mij dan denk ik dat jou rustige avond niet zo rustig isquote:Op donderdag 21 april 2011 16:23 schreef Pheno het volgende:
Nou, nu ligt er een verstandskies van mijn vrouw op de tafel. Die is er uit. Dat wordt een stille avond
quote:
heeft ze veel pijn?quote:Op donderdag 21 april 2011 16:23 schreef Pheno het volgende:
ruilen?quote:Op donderdag 21 april 2011 16:23 schreef Pheno het volgende:
Mart mart, sorry dat ik je dan toch stoor, maar weet jij iets van vorderingsbrieven bij een rechtszaak van faillissement? Een vriend van mij wil zijn werkgever failliet laten verklaren samen met een collega. Nu moet hij zelf een brief schrijven en die moet vandaagquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |