Sterke pijnstillers meegekregen, voor als de verdoving uitgewerkt is.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als die er net zo uitging als bij mij dan denk ik dat jou rustige avond niet zo rustig is
Onze tafel tegen jouw kies? We hebben een Lack van de IKEA!quote:
Ik had niks mee gekregen, wou alleen dat die klote verdoving er eerder uit was, dat is zo'n kut gevoelquote:Op donderdag 21 april 2011 16:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sterke pijnstillers meegekregen, voor als de verdoving uitgewerkt is.
ik heb geen tafel meer dus is goedquote:Op donderdag 21 april 2011 16:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Onze tafel tegen jouw kies? We hebben een Lack van de IKEA!
Was het maar kut, dan was het nog watquote:Op donderdag 21 april 2011 16:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik had niks mee gekregen, wou alleen dat die klote verdoving er eerder uit was, dat is zo'n kut gevoel
Daarom dusquote:Op donderdag 21 april 2011 16:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Was het maar kut, dan was het nog wat.
Maar verder QFT.
Show je wallpaper! Nu!quote:Op donderdag 21 april 2011 16:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Was het maar kut, dan was het nog wat.
Maar verder QFT.
Nee, MPG! Die moet gewoon constant met seks in aanraking komen, anders kun je het er niet zoveel over hebben!quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 16:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, MPG! Die moet gewoon constant met seks in aanraking komen, anders kun je het er niet zoveel over hebben!
Ik weet gewoon zeker dat ie een wisselende wallpaper heeft, hij kan niet kiezenquote:Op donderdag 21 april 2011 16:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, MPG! Die moet gewoon constant met seks in aanraking komen, anders kun je het er niet zoveel over hebben!
quote:Op donderdag 21 april 2011 16:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik weet gewoon zeker dat ie een wisselende wallpaper heeft, hij kan niet kiezen
Doei.quote:
Ik geloofde het eerst ook niet, maar de hele school praat erover en nu als ik met hem langs een ex van 'm loop, zeg ik, hé, daar heb jij in gezeten, en dan kan 'ie me wel wurgenquote:Op donderdag 21 april 2011 16:21 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Van zulke dingen geloof ik dan weer geen kloot.
Niet dat jij het verzint hoor
Hoezo niet? volgens mij is het een normale werkdagquote:Op donderdag 21 april 2011 16:36 schreef charmed_angel het volgende:
Wat ik me afvroeg he???
Bezorgt TNT morgen de post?
Doen ze dat dan wel eens?quote:Op donderdag 21 april 2011 16:36 schreef charmed_angel het volgende:
Wat ik me afvroeg he???
Bezorgt TNT morgen de post?
Bluf, gelogen etc.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:37 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik geloofde het eerst ook niet, maar de hele school praat erover en nu als ik met hem langs een ex van 'm loop, zeg ik, hé, daar heb jij in gezeten, en dan kan 'ie me wel wurgen
Is dat zo???quote:Op donderdag 21 april 2011 16:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo niet? volgens mij is het een normale werkdag
Vandaag is MK geleverd (wel bij de buren, want ik ben niet thuis)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |