Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
En hoelaat moet je de 14e weg?quote:Op donderdag 21 april 2011 10:46 schreef Barreltje het volgende:
[..]
tegen katten wel..
kinderen....
de nacht van 13 tot 14 mei..
maar dan kom ik wel heeel laat ('s nachts) aan
Neequote:
De ene wel, de andere nietquote:Op donderdag 21 april 2011 10:45 schreef Barreltje het volgende:
[..]
is je pakkeetje nog aangekomen gister Muck?
Wat doen bij GF?quote:Op donderdag 21 april 2011 10:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En hoelaat moet je de 14e weg?
En wat is heeeeeeel laat?
Want ik ga dan met Marijke en Peter naar België naar GF
brustongulquote:
Die is de hele dag in Utrecht voor zijn werkquote:
niks mee te maken, jij kookt dus dan mag hij ook wle wat doen, koken is belangrijk want lekker etenquote:Op donderdag 21 april 2011 10:51 schreef Muck het volgende:
[..]
Die is de hele dag in Utrecht voor zijn werk
Maar ik ga wel was vouwen. zo
2 uur 's nachtsquote:Op donderdag 21 april 2011 10:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En hoelaat moet je de 14e weg?
En wat is heeeeeeel laat?
Want ik ga dan met Marijke en Peter naar België naar GF
Wat denk je zelfquote:
oh 2 uur snachts red ik wel hoorquote:Op donderdag 21 april 2011 10:53 schreef Barreltje het volgende:
[..]
2 uur 's nachts
hoe laat moet jij weer weg dan??
matige duck?quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 10:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
niks mee te maken, jij kookt dus dan mag hij ook wle wat doen, koken is belangrijk want lekker eten![]()
![]()
![]()
nooit genoegquote:
ja hehquote:
Leuk om dit te horen trouwens.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat denk je zelf![]()
[..]
oh 2 uur snachts red ik wel hoor
Ik heb nog geen tijd over hoelaat.. maar het zal vroeg zijn
Ze gaan inboedel voor Peter halen bij gfquote:Op donderdag 21 april 2011 10:57 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Leuk om dit te horen trouwens.
Dan heb ik het niet tegen jou hoor, maar er stond toen iets anders gepland en dat is met een bepaalde reden afgezegd...
8 uur vroeg? 10 uur vroeg??quote:Op donderdag 21 april 2011 10:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat denk je zelf![]()
[..]
oh 2 uur snachts red ik wel hoor
Ik heb nog geen tijd over hoelaat.. maar het zal vroeg zijn
Ah, zeg dat dan meteenquote:Op donderdag 21 april 2011 11:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ze gaan inboedel voor Peter halen bij gf
Oh, dweil en zo.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ze gaan inboedel voor Peter halen bij gf
Niet meteen je conclusies trekken eh?quote:Op donderdag 21 april 2011 10:57 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Leuk om dit te horen trouwens.
Dan heb ik het niet tegen jou hoor, maar er stond toen iets anders gepland en dat is met een bepaalde reden afgezegd...
Nee, maar daarom vroeg ik het ookquote:Op donderdag 21 april 2011 11:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet meteen je conclusies trekken eh?
Inboedel voor peter
Ik ben weg trouwensbroodjes maken en een PI verschonen
barbie pop ?quote:
Joysa zwangerquote:
Nooooooooooquote:Op donderdag 21 april 2011 11:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Joysa zwanger?!?!?
Whaaaaaa... Paniek! Stress! Aargh...
Wordt je papa?quote:Op donderdag 21 april 2011 11:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Joysa zwanger?!?!?
Whaaaaaa... Paniek! Stress! Aargh...
Neuh, die hoeft nog nietquote:Op donderdag 21 april 2011 11:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Doe de PAP dan ook gelijk, dan ben je klaar
Succesquote:
Via SMART.. dus ik zal wel mn best moeten doen om dat allemaal kloppend te krijgenquote:Op donderdag 21 april 2011 11:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Succes
Maak je hem wel geloofwaardigIk mag weer helemaal opnieuw beginnen
Ze geloofde me niet dat ik dat wildeEn moest er nog even een week over nadenken
quote:Op donderdag 21 april 2011 11:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Succes
Maak je hem wel geloofwaardigIk mag weer helemaal opnieuw beginnen
Ze geloofde me niet dat ik dat wildeEn moest er nog even een week over nadenken
Zijn ze ook. maar ik kon in mijn functioneringsgesprek mn sterke punten niet benoemen, dus ze vonden het handig als ik een POP zou makenquote:Op donderdag 21 april 2011 11:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik dacht eigenlik dat ze ionlosmakelijk met elkaar verbonden waren
Mij ?quote:Op donderdag 21 april 2011 11:19 schreef wel.o.k het volgende:
een verkapt naamtopic![]()
heb ik nog wat gemist?
ja, een dag of 2quote:
Was er een meet dan?quote:Op donderdag 21 april 2011 11:11 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, maar daarom vroeg ik het ook![]()
Succes
sorry, ik was te traagquote:
goed ideequote:
SMART....quote:Op donderdag 21 april 2011 11:17 schreef Joysa het volgende:
[..]
Via SMART.. dus ik zal wel mn best moeten doen om dat allemaal kloppend te krijgen
wel neequote:Op donderdag 21 april 2011 11:19 schreef wel.o.k het volgende:
een verkapt naamtopic![]()
heb ik nog wat gemist?
Ja, dat is raar.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:32 schreef PeZu het volgende:
ben ik gek omdat ik ook het klokhuis op eet![]()
ik word hier aangekeken alsof ik een jong konijntje in de blender stop
Ja.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:32 schreef PeZu het volgende:
je bent nog niet eens getrouwdquote:Op donderdag 21 april 2011 11:32 schreef Barreltje het volgende:
[..]
wel nee
ik ben aan het hengelen voor een slaapplekkie bij LL
dat staat volkomen los van elkaarquote:Op donderdag 21 april 2011 11:32 schreef PeZu het volgende:
watquote:
DUS??quote:
je bent gekquote:
jaquote:Op donderdag 21 april 2011 11:32 schreef PeZu het volgende:
o ja, dat kan ook nogquote:Op donderdag 21 april 2011 11:34 schreef Barreltje het volgende:
[..]
DUS??
logeren!
en Koen en Sander aaien!![]()
ja dat weet ik al lang ik dacht dat j eimpliceerde dat ik sowieso konijntje in de blender stopquote:Op donderdag 21 april 2011 11:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je bent gek![]()
maar ook zonder dat je een klokhuis opeet
doe een hinkstap sprong naar d ekoelkastquote:
dat zou maar zo kunnenquote:Op donderdag 21 april 2011 11:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat weet ik al lang ik dacht dat j eimpliceerde dat ik sowieso konijntje in de blender stop
Oke, en nu?quote:Op donderdag 21 april 2011 11:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
doe een hinkstap sprong naar d ekoelkast
dat vind ik geen leuek grapquote:
drinken pakken, ik heb dorstquote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 11:51 schreef littledrummergirl het volgende:
meh... Bedacht me net dat ik helemaal geen tijd heb om naar het strand te gaanmoet nog een berg computerwerk doen
quote:Op donderdag 21 april 2011 11:52 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nee, jij krijgt kindercola zonder prik
maar jij kan wel gaanquote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 11:54 schreef MaleDuck het volgende:
zo, eindelijk weer even alleen kijken naar mn scherm
de tering de laatste keer dat ik dat zeg was een halve eeuw geledenquote:Op donderdag 21 april 2011 11:56 schreef charmed_angel het volgende:
Nu heb ik trek in Gazeuse
[ afbeelding ]
Hahaquote:Op donderdag 21 april 2011 11:56 schreef charmed_angel het volgende:
Nu heb ik trek in Gazeuse
[ afbeelding ]
Ik niet meerquote:
Tja, iemand inwerken... dan heb je dat hea...quote:
Jij bent vakkenvuller?quote:Op donderdag 21 april 2011 11:57 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Haha
Die heb ik dinsdag nog bijgevuld in de schappen
niet te hard inwerken hoor, dan wordt het zo ruwquote:Op donderdag 21 april 2011 11:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tja, iemand inwerken... dan heb je dat hea...
Jummiequote:Op donderdag 21 april 2011 11:57 schreef littledrummergirl het volgende:
omgdat je geen ondergoed draagt onder n rokje kan ik begrijpen... Maar ga dan niet met je benen wijd zitten slapen in de trein
als ze nou mooi was....
quote:Op donderdag 21 april 2011 11:57 schreef littledrummergirl het volgende:
omgdat je geen ondergoed draagt onder n rokje kan ik begrijpen... Maar ga dan niet met je benen wijd zitten slapen in de trein
als ze nou mooi was....
zeeluchtquote:Op donderdag 21 april 2011 11:57 schreef littledrummergirl het volgende:
als ze nou mooi was....
Zit je alweer in de treinquote:Op donderdag 21 april 2011 11:57 schreef littledrummergirl het volgende:
als ze nou mooi was....
Jij valt wel van shock in shock vandaag he...quote:Op donderdag 21 april 2011 11:58 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zit je alweer in de trein
En geen ondergoed onder een rokje?
quote:Op donderdag 21 april 2011 11:57 schreef littledrummergirl het volgende:
als ze nou mooi was....
bij vrouwenquote:Op donderdag 21 april 2011 11:59 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Oke... Bij de AH, C1000, of een andere toko?
Jumbo.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:59 schreef summer2bird het volgende:
[..]
ja weer naar huis vanaf mnquote:Op donderdag 21 april 2011 11:58 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zit je alweer in de trein
En geen ondergoed onder een rokje?
De KSC'ers die in een supermarkt werken, doen dat natuurlijk bij Jumboquote:Op donderdag 21 april 2011 11:59 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik heb hem gewoon zoveel info gegeven dat hij nu alweer weggerend isquote:Op donderdag 21 april 2011 11:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
niet te hard inwerken hoor, dan wordt het zo ruw
Oeh, helaas nog nooit gezienquote:Op donderdag 21 april 2011 12:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja weer naar huis vanaf mn
en jadas soms best fijn
moet je hem ook beoordelenquote:Op donderdag 21 april 2011 12:00 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik heb hem gewoon zoveel info gegeven dat hij nu alweer weggerend is
Nope, hij gaat op een andere locatie werken en is nu bij ons in de keuken aan het kijken, hoe wij hier projecten aanpakken.quote:
quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 12:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
sterker nog.. Ik ging met mn beste vriendin roadtrippen in frankrijk in de zomer en we hadden de deal dat niet te doen als we rokjes aanhadden. Levert leuke situaties op haha bergbeklimmen enzo
ooh jammer anders had je er even misbruik van kunnen makenquote:Op donderdag 21 april 2011 12:02 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nope, hij gaat op een andere locatie werken en is nu bij ons in de keuken aan het kijken, hoe wij hier projecten aanpakken.
* littledrummergirl danstquote:
Nee... das niet lief en ik ben altijd heel erg liefquote:Op donderdag 21 april 2011 12:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh jammer anders had je er even misbruik van kunnen maken
ja ik ookquote:Op donderdag 21 april 2011 12:04 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nee... das niet lief en ik ben altijd heel erg lief
voor de afwisselingquote:Op donderdag 21 april 2011 12:06 schreef MaleDuck het volgende:
Maar betekend de TT dat ik met FeMaleDuck van slaapplek moet ruilen?
lees je inquote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 12:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
voor de afwisselingwie weet zie je ns n andere scheur in het plaffond
legaal vreemd gaanquote:Op donderdag 21 april 2011 12:06 schreef MaleDuck het volgende:
Maar betekend de TT dat ik met FeMaleDuck van slaapplek moet ruilen?
dat dacht ik ook maar helaasquote:
niksquote:Op donderdag 21 april 2011 12:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
MPG, ouwe teruglezer, wat heb ik gemist?
Oh jee, dus heel wat single mannen zijn gaan roepen?quote:Op donderdag 21 april 2011 12:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
niks![]()
het was voor bar die ene slaapplek zocht
ik rol dan mn gebruikelijke kant op en lazer uit bedquote:Op donderdag 21 april 2011 12:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]wij hebben geen scheuren in het plafond...
maar als ik dat doe, dan word ik gedesoriënteerd wakker
neequote:Op donderdag 21 april 2011 12:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh jee, dus heel wat single mannen zijn gaan roepen?
Alleen MPG, gok ikquote:Op donderdag 21 april 2011 12:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh jee, dus heel wat single mannen zijn gaan roepen?
Had ik mijn slaapkamer daar al voor aangebodenquote:Op donderdag 21 april 2011 12:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
niks![]()
het was voor bar die ene slaapplek zocht
zie bovenquote:
quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 12:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik rol dan mn gebruikelijke kant op en lazer uit bed
waarom reageer je, hij heeft het over het meervoud en jij bent het enkelvoudquote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 12:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
goed plan, alleen vanavond kan ik het niet toepassen, dan ligt FeMaleDuck al op haar vaste stek als ik ga slapen, dan morgen maar proberen
[..]sorry moest lachen...
[..]
waarom reageer je, hij heeft het over het meervoud en jij bent het enkelvoud
nee maar het was ook iets dat het logistiek beter voor haar uit zou moeten komen en ik dacht dat jij danniet in aanmerking kwamquote:Op donderdag 21 april 2011 12:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Had ik mijn slaapkamer daar al voor aangeboden?
Sorry... de zon schijnt in mn gezicht, dan ga ik flauwe opmerkingen maken...quote:
ik wilde zeggen: je kan beter van Jezus houden.quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 12:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik wilde zeggen: je kan beter van Jezus houden.
maar doe het toch maar niet, anders word ik hier ontslagen... net als die Duitser
dan ben je ook wel een trieste knuppel als je dat doetquote:Op donderdag 21 april 2011 12:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
http://www.spitsnieuws.nl(...)_van_u_mag_niet.html
Dit dus...
Dat vind ik dan wel weer meevallenquote:Op donderdag 21 april 2011 12:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan ben je ook wel een trieste knuppel als je dat doet
dat je gelooft prima, maar val er tijdens je werk geen anderen mee lastig om zieltjes te winnenquote:Op donderdag 21 april 2011 12:21 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer meevallen
Ik zou terugbellen en zeggen dat ik dat niet op prijs stelquote:Op donderdag 21 april 2011 12:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dit dus...
miss niet eens om zieltjes te winnen, maar je werkt op een helpdesk, je hebt je maar aan je scripts te houden, daar krijg je voor betaald. Als je dat over de telefoon wil verkondigen moet je imho bij de eo gaan werkenquote:Op donderdag 21 april 2011 12:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat je gelooft prima, maar val er tijdens je werk geen anderen mee lastig om zieltjes te winnen
Kom op zeg, dit valt toch niet onder zieltjes winnen...quote:Op donderdag 21 april 2011 12:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat je gelooft prima, maar val er tijdens je werk geen anderen mee lastig om zieltjes te winnen
Echt?quote:Op donderdag 21 april 2011 12:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zou terugbellen en zeggen dat ik dat niet op prijs stel
wrom doet hij dan?quote:Op donderdag 21 april 2011 12:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
miss niet eens om zieltjes te winnen, maar je werkt op een helpdesk, je hebt je maar aan je scripts te houden, daar krijg je voor betaald. Als je dat over de telefoon wil verkondigen moet je imho bij de eo gaan werken
het is gewoon uber triest in mijn opzichtquote:Op donderdag 21 april 2011 12:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Kom op zeg, dit valt toch niet onder zieltjes winnen...
Dan is het zeggen dat iemand van het lekkere weer en de natuur moet genieten, iemand ronselen voor GroenLinks
[..]
Echt?
Nee, maar wel een vier-pagina's-grote advertentie van de Protestantse Kerk over hoe en waarom van het Paasfeestquote:Op donderdag 21 april 2011 12:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dit dus...
Bis Later Pezuquote:Op donderdag 21 april 2011 12:25 schreef PeZu het volgende:
anyway, ik ga vd zon genieten met mijn![]()
mensen pezu houdt van u
quote:Op donderdag 21 april 2011 12:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, maar wel een vier-pagina's-grote advertentie van de Protestantse Kerk over hoe en waarom van het PaasfeestZie de Metro van vandaag.
waarschijnlijk gewoon omdat ie andere mensen een goed gevoel wil geven omdat ie dat er zelf ook van krijgtquote:Op donderdag 21 april 2011 12:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
wrom doet hij dan?
[..]
het is gewoon uber triest in mijn opzicht
Dan ga je toch stom van staan te kijken dat er toch nog veel niet weten wat het eigenlijk is, zoals zo veel feestdagenquote:Op donderdag 21 april 2011 12:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, maar wel een vier-pagina's-grote advertentie van de Protestantse Kerk over hoe en waarom van het PaasfeestZie de Metro van vandaag.
Paaseieren proberen mij niet een denkwijze op te dringen.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hoezo is dat nou weer
Er wordt toch ook overal reclame gemaakt met paaseieren...
dat is idd gewoon reclame net als alle anderen, vind ik niet storender dan andere, ik lees het toch nietquote:Op donderdag 21 april 2011 12:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hoezo is dat nou weer
Er wordt toch ook overal reclame gemaakt met paaseieren...
Ah, jij gaat ook naar gf.quote:
boodschappen staat hier ook nog op mijn to do listquote:Op donderdag 21 april 2011 12:30 schreef Muck het volgende:
De mega-afwas is gedaan
To do:
- was opvouwen (veeeeeel was)
- keuken schoonmaken
- zuigen en dweilen
- boodschappen doen
Misschien heeft hij nog een vacaturequote:
Klopt, andere van die full wrap reclames zijn ook storend.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat is idd gewoon reclame net als alle anderen, vind ik niet storender dan andere, ik lees het toch niet
de vloek van de witte broekquote:Op donderdag 21 april 2011 12:30 schreef summer2bird het volgende:
Verdomme!
Tomaat gemorst op mijn witte broek!
wil je de mijne ook doen dan?quote:Op donderdag 21 april 2011 12:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
boodschappen staat hier ook nog op mijn to do list
Nu weet je waarom ik nooit witte broeken draagquote:Op donderdag 21 april 2011 12:30 schreef summer2bird het volgende:
Verdomme!
Jep,net maar wat tandpasta overheen gemikt, hopelijk werkt het.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
de vloek van de witte broek
Dat is zeker balenquote:Op donderdag 21 april 2011 12:30 schreef summer2bird het volgende:
Verdomme!
Niet echtquote:Op donderdag 21 april 2011 12:33 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Jep,net maar wat tandpasta overheen gemikt, hopelijk werkt het.
ja ja is gewoon een menstru ongelukjequote:Op donderdag 21 april 2011 12:30 schreef summer2bird het volgende:
Verdomme!
ik koop iedere lente stug een nieuwequote:Op donderdag 21 april 2011 12:33 schreef Muck het volgende:
[..]
Nu weet je waarom ik nooit witte broeken draag
quote:Op donderdag 21 april 2011 12:33 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Jep,net maar wat tandpasta overheen gemikt, hopelijk werkt het.
en zoutquote:Op donderdag 21 april 2011 12:34 schreef Muck het volgende:
[..]
Niet echt
Een beetje bronwater met prik of soda wel
Ik waag me er niet niet meer aanquote:Op donderdag 21 april 2011 12:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik koop iedere lente stug een nieuweik vind ze heerlijk maar meestal zijn ze bij mij na max 15 x dragen niet meer mooi
je kan het, zonder knoeien. ik heb het gezien in Noordwijkquote:Op donderdag 21 april 2011 12:36 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik waag me er niet niet meer aan
Ze staan me verre van flatteus en ik ben een ontzettende knoeier
Goed he?quote:Op donderdag 21 april 2011 12:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je kan het, zonder knoeien. ik heb het gezien in Noordwijk
Ik heb net een geroosterd boterhammetje opquote:
Tomaten zijn evil! Zie je wel!quote:Op donderdag 21 april 2011 12:30 schreef summer2bird het volgende:
Verdomme!
Tafellaken lost alles opquote:Op donderdag 21 april 2011 12:33 schreef Muck het volgende:
[..]
Nu weet je waarom ik nooit witte broeken draag
En je houdt het binnen?quote:Op donderdag 21 april 2011 12:42 schreef Muck het volgende:
[..]
Goed he?
[..]
Ik heb net een geroosterd boterhammetje op
Jaquote:Op donderdag 21 april 2011 12:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Kom op zeg, dit valt toch niet onder zieltjes winnen...
Dan is het zeggen dat iemand van het lekkere weer en de natuur moet genieten, iemand ronselen voor GroenLinks
[..]
Echt?
Lekker in het zonnetje.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:47 schreef summer2bird het volgende:
Zo, vlek is eruit.
Nu vraag ik mij af hoelang zo'n halfnatte broek in de droger moet
Zijn ze ze groot dat ze in de weg hangen ?quote:Op donderdag 21 april 2011 12:45 schreef littledrummergirl het volgende:
ik knoei altijd op mn tetten, ik heb al zoveel shirtjes weggegooid omdat er vlekken opzaten die er niet uit gingen
aanhoudenquote:Op donderdag 21 april 2011 12:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
JaHet is toch niet een administratiekantoor van de kerk ofzo, dan vind ik het echt ongepast.
gedraag jequote:Op donderdag 21 april 2011 12:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Zijn ze ze groot dat ze in de weg hangen ?
[..]
aanhouden![]()
Ligt eraan hoe groot de natte plek isquote:Op donderdag 21 april 2011 12:56 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik moet het over 2 uur aankunnen trekken. Zou dat lukken denk je?
sortaquote:Op donderdag 21 april 2011 12:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Zijn ze ze groot dat ze in de weg hangen ?
[..]
het is een 3-kwartsbroek, vanaf zegmaar je knieen is het natquote:Op donderdag 21 april 2011 12:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe groot de natte plek is.
naar boven of naar benedenquote:Op donderdag 21 april 2011 12:58 schreef summer2bird het volgende:
[..]
het is een 3-kwartsbroek, vanaf zegmaar je knieen is het nat
Naar bovenquote:Op donderdag 21 april 2011 12:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
naar boven of naar beneden?
Jaquote:
beter worden ftw!!quote:
eten en bezig zijnquote:Op donderdag 21 april 2011 13:02 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja
En de keuken is weer helemaal lemony fresh
Alleen nog zuigen en dweilen, maar eerst weer even bijkomen
Ik hoop het zo!quote:
De koorts is nog duidelijk aanwezig helaasquote:Op donderdag 21 april 2011 13:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
eten en bezig zijn![]()
hoe is de koorts?
zegt wiequote:
zal niet vragen naar de gebruikelijke wegquote:Op donderdag 21 april 2011 12:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
sorta![]()
een vriend zei ooit toen ik een broodje had gegeten en er wat kruimels op lagen ' syl.. Blijf eens heel stil staan!' dus ik deed dat... Roept ie ' zo ben je een vogelvoederplankje'
je had een HA gevonden toch?quote:Op donderdag 21 april 2011 13:04 schreef Muck het volgende:
[..]
De koorts is nog duidelijk aanwezig helaas
Ik heb me netjes ingeschreven jaquote:Op donderdag 21 april 2011 13:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je had een HA gevonden toch?
gaan dan
good boyquote:Op donderdag 21 april 2011 13:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zal niet vragen naar de gebruikelijke weg
quote:Op donderdag 21 april 2011 13:06 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb me netjes ingeschreven ja
En mweh, neuh, ik voel me al een stuk beter dan eergisteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Ah mooi, dan kan je bij mij thuis.... alles komen reinigenquote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 13:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Ik zit inmiddels alweer anderhalf jaar thuisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zolang ik me beter blijf voelen, ga ik de dokter niet nog een keertje bellen.
Ze gaf al aan dat het wel even kan duren en ik alleen hoef te bellen als het slechter gaat of ik me veel zorgen maal
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
en watertijd....quote:
mooi nietquote:Op donderdag 21 april 2011 13:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah mooi, dan kan je bij mij thuis.... alles komen reinigen
Ja ik ook, eigenlijk. Nou ja, soms maak ik wat uurtjes om aan mijn belastbaarheid te werken. Maar treinrondjes maken is volgens mij ook "werken aan belastbaarheid"quote:Op donderdag 21 april 2011 13:10 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik zit inmiddels alweer anderhalf jaar thuis
QFTquote:
zover ben ik nog nietquote:Op donderdag 21 april 2011 13:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik ook, eigenlijk. Nou ja, soms maak ik wat uurtjes om aan mijn belastbaarheid te werken. Maar treinrondjes maken is volgens mij ook "werken aan belastbaarheid"
Ik hou van mensen die dingen als "lemony fresh" zeggen uit zichzelfquote:Op donderdag 21 april 2011 13:02 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja
En de keuken is weer helemaal lemony fresh
Alleen nog zuigen en dweilen, maar eerst weer even bijkomen
ja, collega's halen dat af en toe en hoeven dan niet allesquote:
Jep, life sucksquote:Op donderdag 21 april 2011 13:12 schreef Barreltje het volgende:
Ramen open..
water ijsje..
Jack Johnson ..
![]()
wat kan het leven toch slecht zijn
welcome to the clubquote:Op donderdag 21 april 2011 13:14 schreef littledrummergirl het volgende:
zo, ben weer in rotterdam
me zometeen maar eens storten op een bak werk.. Binnen
* Barreltje zit ook binnen hoorquote:
het begint onschuldig ....quote:Op donderdag 21 april 2011 13:15 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Uitkijken hoor, hij probeert je te hosselen.
klikspaan..quote:Op donderdag 21 april 2011 13:15 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
maar maarquote:
En ik hou gewoon van jouquote:Op donderdag 21 april 2011 13:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik hou van mensen die dingen als "lemony fresh" zeggen uit zichzelf![]()
![]()
Ik ook!quote:Op donderdag 21 april 2011 13:14 schreef littledrummergirl het volgende:
Gefixtquote:Op donderdag 21 april 2011 13:15 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Uitkijken hoor, hij probeert alles met een hartslag te hosselen.
ik hang er liever n airco opquote:Op donderdag 21 april 2011 13:15 schreef Barreltje het volgende:
[..]
* Barreltje zit ook binnen hoor
je moet je eigen slingers ophangen!
quote:Op donderdag 21 april 2011 13:17 schreef Muck het volgende:
[..]
En ik hou gewoon van jou
[..]
Ik ook!
Oh wacht, ik ben hier al de hele week
[..]
Gefixt
Weet ikquote:Op donderdag 21 april 2011 13:15 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
met slingers er aan!quote:Op donderdag 21 april 2011 13:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik hang er liever n airco op
rotterdamquote:Op donderdag 21 april 2011 13:14 schreef littledrummergirl het volgende:
Daar zet ik een piano-spelende Maxime Verhagen tegenoverquote:Op donderdag 21 april 2011 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
eenen toffen kattenfilmpjen![]()
http://www.zie.nl/video/o(...)snappen/m1gz3ikfeint
tja... het is donderdag... en geen VRIJdagquote:Op donderdag 21 april 2011 13:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
maar maartis mn vrije dag vandaag
airco hier is meteen vrieskast temperatuurquote:Op donderdag 21 april 2011 13:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik hang er liever n airco op
jij mag ook bij mn clubje hoorquote:Op donderdag 21 april 2011 13:15 schreef Barreltje het volgende:
[..]
* Barreltje zit ook binnen hoor
je moet je eigen slingers ophangen!
Staat in mijn fobo een man?quote:Op donderdag 21 april 2011 13:18 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ben je nou een vrouw of man?
In je fobo staat man en je icon vrouw
daar ging ik wel van uit ..quote:
Alles went.quote:
quote:
Muckie, hoe gaat het nou?quote:Op donderdag 21 april 2011 13:21 schreef Muck het volgende:
Nu moet die knakker van de pakketdienst wel onderhand komen, want ik wil nog boodschappen doen en taartjes bakken voor Mart
Wij zouden sowieso al gaan datenquote:Op donderdag 21 april 2011 13:15 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Lees even een paar regels terugquote:
Goed bezigquote:
is er nog iemand met wie je niet ging daten dan??quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 13:23 schreef Barreltje het volgende:
[..]
is er nog iemand met wie je niet ging daten dan??
quote:Op donderdag 21 april 2011 13:23 schreef Barreltje het volgende:
[..]
is er nog iemand met wie je niet ging daten dan??
Sorryquote:Op donderdag 21 april 2011 13:23 schreef Muck het volgende:
[..]
Lees even een paar regels terug
Het gaat iets beter, want mijn broodje blijft tot op heden binnen, maar nog steeds koorts....
wil jij ook een date met MPG?quote:
Geeft niet hoorquote:
Spannend!quote:Op donderdag 21 april 2011 13:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
Woah, ik heb dinsdag een gesprek bij Randstad over een baan![]()
Ik hoop het zo
![]()
Vet, hoe, wat en waar?quote:Op donderdag 21 april 2011 13:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
Woah, ik heb dinsdag een gesprek bij Randstad over een baan![]()
Ik hoop het zo
![]()
ja het heeft veel voordelenquote:Op donderdag 21 april 2011 13:20 schreef Muck het volgende:
[..]
Alles went.
Kijk, mijn stad zal het nooit worden, maar nu ik een beetje de weg weet zie ik ook wel de voordelen in
Allerlei supermarkten op loopafstand, de tram voor de deur, dus als je wat verder weg wilt, is dat ook zo gepiept, vlakbijde dierentuin
, tof huis....
Elk voordeel heeft zn nadeelquote:Op donderdag 21 april 2011 13:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja het heeft veel voordelenaltijd wat te doen, goed regelmatig ov, veel culturen, veel gekke winkeltjes.
Maar ook druktegedonder, schietpartijen, smog etc
nee dank je welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |