Gewoon een sukkelquote:
En daarna de beker die ze gewonnen hadden gesloopt, eerst laten vallen, daarna nog met de bus eroverheen geredenquote:Op donderdag 21 april 2011 10:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gewoon een sukkel
Maar Real Madrid heeft wel gewonnen
quote:Op donderdag 21 april 2011 10:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
En daarna de beker die ze gewonnen hadden gesloopt, eerst laten vallen, daarna nog met de bus eroverheen gereden
Ja, dat zie je dus op die videoquote:Op donderdag 21 april 2011 10:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
En daarna de beker die ze gewonnen hadden gesloopt, eerst laten vallen, daarna nog met de bus eroverheen gereden
vanavond het filmpje even bekijken, kan niet op me werkquote:Op donderdag 21 april 2011 10:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Sorry... kan hier geen video's bekijkenquote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 10:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
vanavond het filmpje even bekijken, kan niet op me werk
Komende 2 weken weer tegen elkaar, 2 keer! Voor CLOok hier mag RM winnen
Doei en dagquote:Op donderdag 21 april 2011 10:13 schreef LovelyLady het volgende:
Nou niets nieuws dus
Ik ben ook weer weg
Tot volgende week
* MaleDuck zwaait naar LL, fijn paasweekendquote:Op donderdag 21 april 2011 10:13 schreef LovelyLady het volgende:
Nou niets nieuws dus
Ik ben ook weer weg
Tot volgende week ofzo
Nee ik ben voor RM.... ik heb alleen een hekel aan Ronaldo (wel een mooi doelpuntquote:Op donderdag 21 april 2011 10:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]laat Barca die maar winnen
Heb liever dat Messi () wint, dan dat Ronaldo (
) wint
niet teveel fruti hoor want in fruit zit veel suikerquote:
bangmakerijquote:Op donderdag 21 april 2011 10:16 schreef MaleDuck het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)ssele-kwetsbaar.html
Nu maar hopen dat die storm niet tussen nu en zomer 2012 komt
Symquote:
media die makkelijk wil scorenquote:
Altijd, maar ja wel weer werkgelegenheidquote:
gaan we gewoon licht gevenquote:Op donderdag 21 april 2011 10:21 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Altijd, maar ja wel weer werkgelegenheid
Daarvoor woon ik te ver weg van die centralequote:
in nederland woont iedereen precies dichtbij genoegquote:Op donderdag 21 april 2011 10:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Daarvoor woon ik te ver weg van die centrale
Leuk man een paar kroppen sla in je vensterbank voor de sfeerverlichtingquote:
jajaquote:Op donderdag 21 april 2011 10:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Leuk man een paar kroppen sla in je vensterbank voor de sfeerverlichting
daarom heten gloeilampen ook wel peertjesquote:Op donderdag 21 april 2011 10:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Leuk man een paar kroppen sla in je vensterbank voor de sfeerverlichting
quote:Op donderdag 21 april 2011 10:32 schreef Symphonic het volgende:
Zag ik vandaag bij de Groenteboer: Onze spinazie SCHIJNT in de aanbieding te zijn. 1 euro per Watt
quote:Op donderdag 21 april 2011 10:32 schreef Symphonic het volgende:
Zag ik vandaag bij de Groenteboer: Onze spinazie SCHIJNT in de aanbieding te zijn. 1 euro per Watt
een peertje in je lamp draaienquote:Op donderdag 21 april 2011 10:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
daarom heten gloeilampen ook wel peertjes
dan zeg je hee ik ben toch geen kannibaalquote:
doe je toch lekker niksquote:Op donderdag 21 april 2011 10:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gebak gooien
ik heb geen zin om wat te doen![]()
Appel appel appel appel appel appel.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gebak gooien
Knuffel LLquote:Op donderdag 21 april 2011 10:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gebak gooien
Omdat appelquote:Op donderdag 21 april 2011 10:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Appel appel appel appel appel appel.
Ik wil appel. Geen gebak. Heus niet.
Nou, dan doe je toch lekker niets?
quote:
Als ik niks doe, kunnen we ook niet op vakantiequote:Op donderdag 21 april 2011 10:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Appel appel appel appel appel appel.
Ik wil appel. Geen gebak. Heus niet.
Nou, dan doe je toch lekker niets?
niet zeuren dan en aan de slag met je luie kontjequote:Op donderdag 21 april 2011 10:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Als ik niks doe, kunnen we ook niet op vakantie
Zeg.. mag ik binnekort een nachtje bij jou komen pitten ??quote:Op donderdag 21 april 2011 10:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gebak gooien
Ik moet ook nog vanalles doen, een kiloton was wegvouwen, een mega-afwas doen, post opruimen...quote:Op donderdag 21 april 2011 10:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
niet zeuren dan en aan de slag met je luie kontje
Ik woon in Groningenquote:Op donderdag 21 april 2011 10:44 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Zeg.. mag ik binnekort een nachtje bij jou komen pitten ??
ik ga naar een toernooitje in Groningen, maar het verzamelpunt is in den Oever
en daar komen we dan 's nachts om 2 uur weer terug.. en dan moet ik nog naar den haag
hebbie een bedje over??
quote:Op donderdag 21 april 2011 10:44 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Zeg.. mag ik binnekort een nachtje bij jou komen pitten ??
ik ga naar een toernooitje in Groningen, maar het verzamelpunt is in den Oever
en daar komen we dan 's nachts om 2 uur weer terug.. en dan moet ik nog naar den haag
hebbie een bedje over??
ik zeg DOEN!quote:Op donderdag 21 april 2011 10:45 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik moet ook nog vanalles doen, een kiloton was wegvouwen, een mega-afwas doen, post opruimen...
Maar ik wil niet![]()
is je pakkeetje nog aangekomen gister Muck?quote:Op donderdag 21 april 2011 10:45 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik moet ook nog vanalles doen, een kiloton was wegvouwen, een mega-afwas doen, post opruimen...
Maar ik wil niet![]()
En vakantie is belangrijkquote:Op donderdag 21 april 2011 10:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Als ik niks doe, kunnen we ook niet op vakantie
Altijd belangrijkquote:Op donderdag 21 april 2011 10:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En vakantie is belangrijk(vind ik dan
)
tegen katten wel..quote:Op donderdag 21 april 2011 10:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]wanneer is binnenkort?
Kan je tegen katten/kinderen
Dan ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |