Gewoon een sukkelquote:
En daarna de beker die ze gewonnen hadden gesloopt, eerst laten vallen, daarna nog met de bus eroverheen geredenquote:Op donderdag 21 april 2011 10:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gewoon een sukkel
Maar Real Madrid heeft wel gewonnen
quote:Op donderdag 21 april 2011 10:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
En daarna de beker die ze gewonnen hadden gesloopt, eerst laten vallen, daarna nog met de bus eroverheen gereden
Ja, dat zie je dus op die videoquote:Op donderdag 21 april 2011 10:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
En daarna de beker die ze gewonnen hadden gesloopt, eerst laten vallen, daarna nog met de bus eroverheen gereden
vanavond het filmpje even bekijken, kan niet op me werkquote:Op donderdag 21 april 2011 10:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Sorry... kan hier geen video's bekijkenquote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 10:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
vanavond het filmpje even bekijken, kan niet op me werk
Komende 2 weken weer tegen elkaar, 2 keer! Voor CLOok hier mag RM winnen
Doei en dagquote:Op donderdag 21 april 2011 10:13 schreef LovelyLady het volgende:
Nou niets nieuws dus
Ik ben ook weer weg
Tot volgende week
* MaleDuck zwaait naar LL, fijn paasweekendquote:Op donderdag 21 april 2011 10:13 schreef LovelyLady het volgende:
Nou niets nieuws dus
Ik ben ook weer weg
Tot volgende week ofzo
Nee ik ben voor RM.... ik heb alleen een hekel aan Ronaldo (wel een mooi doelpuntquote:Op donderdag 21 april 2011 10:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]laat Barca die maar winnen
Heb liever dat Messi () wint, dan dat Ronaldo (
) wint
niet teveel fruti hoor want in fruit zit veel suikerquote:
bangmakerijquote:Op donderdag 21 april 2011 10:16 schreef MaleDuck het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)ssele-kwetsbaar.html
Nu maar hopen dat die storm niet tussen nu en zomer 2012 komt
Symquote:
media die makkelijk wil scorenquote:
Altijd, maar ja wel weer werkgelegenheidquote:
gaan we gewoon licht gevenquote:Op donderdag 21 april 2011 10:21 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Altijd, maar ja wel weer werkgelegenheid
Daarvoor woon ik te ver weg van die centralequote:
in nederland woont iedereen precies dichtbij genoegquote:Op donderdag 21 april 2011 10:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Daarvoor woon ik te ver weg van die centrale
Leuk man een paar kroppen sla in je vensterbank voor de sfeerverlichtingquote:
jajaquote:Op donderdag 21 april 2011 10:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Leuk man een paar kroppen sla in je vensterbank voor de sfeerverlichting
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |