quote:Op donderdag 21 april 2011 08:44 schreef MaleDuck het volgende:
Promotie
Gefeli MDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Goedemorgen lief taartjequote:Op donderdag 21 april 2011 08:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Alarmknop gister getest![]()
![]()
Na 4 minuten kwam er iemand
Hospita, wok, voor als je het nog niet wistquote:Op donderdag 21 april 2011 08:33 schreef wel.o.k het volgende:
shit, hoe heet dat ook alweer, een vrouw die mensen in huis heeft en daar voor zorgt, geen hostes maar een ....
Inmiddels zijn er twee collega's bijquote:Op donderdag 21 april 2011 08:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goedemorgen lief taartje.
Moet ik je even komen redden?
quote:Op donderdag 21 april 2011 08:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Alarmknop gister getest![]()
![]()
Na 4 minuten kwam er iemand
quote:Na zes minuten zonder zuurstof sterven hersencellen af
Gelukkig maar, anders had ik even een telefooncel opgezocht, en was ik in mijn veel te strakke blauw met rode pak naar je toegevlogen!quote:Op donderdag 21 april 2011 08:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Inmiddels zijn er twee collega's bij
Tijdelijke oplossing wok? Een vrouw die bij jou te gast is?quote:
Degene die er over zou moeten gaan zei: Een stil alarm? Hebben we dat dan?quote:
Als hij het niet hoorde, was het alarm te stilquote:Op donderdag 21 april 2011 08:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Degene die er over zou moeten gaan zei: Een stil alarm? Hebben we dat dan?
Oh. Me and my big mouthquote:Op donderdag 21 april 2011 08:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gelukkig maar, anders had ik even een telefooncel opgezocht, en was ik in mijn veel te strakke blauw met rode pak naar je toegevlogen!
Dat gaat hem koffie kosten!quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 08:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Degene die er over zou moeten gaan zei: Een stil alarm? Hebben we dat dan?
Jouw hospita? Ga je samen met wok bij marijkje wonenquote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 08:44 schreef MaleDuck het volgende:
Promotie
GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, ik bedoel het kantoor van de woningbouwvereniging waar ik van huurquote:Op donderdag 21 april 2011 08:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Jouw hospita? Ga je samen met wok bij marijkje wonen?
Dank jequote:
Succesquote:
doe datquote:
Wel lief zijn tegen de receptioniste he?quote:Op donderdag 21 april 2011 08:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel het kantoor van de woningbouwvereniging waar ik van huur.
Dat ben ik altijdquote:Op donderdag 21 april 2011 09:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wel lief zijn tegen de receptioniste he?
Ook als ze je koffie geeft ipv theequote:
Ik drink daar nooit, dus ik laat ze nooit drinken maken voor me!quote:
beter voelenquote:Op donderdag 21 april 2011 09:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik drink daar nooit, dus ik laat ze nooit drinken maken voor me!
Ik heb nu wel even een mailtje gestuurd met het verzoek het licht in de boxgang te maken... de buitendeurklem is ook kapot, dus het is nogal donker en op de tast is het slot van de berging niet altijd even makkelijk te vinden.
Dat pak je maar lekker zelf, het is geen koffiedame, verdoriequote:
Altijdquote:Op donderdag 21 april 2011 09:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wel lief zijn tegen de receptioniste he?
Altijd maar weer alsof doenquote:
Goedemorgen PGRquote:
Ik verwacht wel een uitgebreid rapport over de hoeveelheid troep, de gebruikte techniek en de snelheid.quote:
jongen, wij hebben geen troep bij het eten van bosche bollenquote:Op donderdag 21 april 2011 09:26 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Ik verwacht wel een uitgebreid rapport over de hoeveelheid troep, de gebruikte techniek en de snelheid.
Noorderlingenquote:Op donderdag 21 april 2011 09:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jongen, wij hebben geen troep bij het eten van bosche bollen![]()
Jahaa, ik wacht wel op het rapport.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jongen, wij hebben geen troep bij het eten van bosche bollen![]()
tjah, die kunnen gewoon niet etenquote:
je kunt gewoon niet etenquote:Op donderdag 21 april 2011 09:28 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Jahaa, ik wacht wel op het rapport.
Als jullie over 100 jaar op het ontwikkelingsniveau van ons zitten, dan smeren jullie de chocola ook niet meer overal op je gezicht en klerenquote:
Doen we nu ook nietquote:Op donderdag 21 april 2011 09:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als jullie over 100 jaar op het ontwikkelingsniveau van ons zitten, dan smeren jullie de chocola ook niet meer overal op je gezicht en kleren.
Ik ook niet... maar ja, ik ben ook geen noorderling, ik ben een westerlingquote:
hey gisteren bewezen dat wij als zuiderlingen slimmer zijnquote:Op donderdag 21 april 2011 09:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als jullie over 100 jaar op het ontwikkelingsniveau van ons zitten, dan smeren jullie de chocola ook niet meer overal op je gezicht en kleren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |