quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 08:27 schreef suikertaartje het volgende:
echt...het is hier ZO goed geregeld m.b.t. veiligheid...over drie minuten moet de deur open en ik ben alleen beneden
aardig blijven en meewerkenquote:Op donderdag 21 april 2011 08:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hmhm...vooral nu er nog de dreiging is van die ene die verhaal komt halen is dit erg fijn
Goedemorgen CAquote:
Kun je niet iemand van boven vragen bij te komen? Of de directeur?quote:
IK wil ook wel meewerken..maar ja...quote:Op donderdag 21 april 2011 08:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
aardig blijven en meewerken![]()
volgieten met koffie met valium?
Whihihihihiquote:Op donderdag 21 april 2011 08:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kun je niet iemand van boven vragen bij te komen? Of de directeur?![]()
kan je huilen op commando?quote:Op donderdag 21 april 2011 08:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
IK wil ook wel meewerken..maar ja...
Een asiel?quote:Op donderdag 21 april 2011 08:33 schreef wel.o.k het volgende:
shit, hoe heet dat ook alweer, een vrouw die mensen in huis heeft en daar voor zorgt, geen hostes maar een ....
Hospita?quote:Op donderdag 21 april 2011 08:33 schreef wel.o.k het volgende:
shit, hoe heet dat ook alweer, een vrouw die mensen in huis heeft en daar voor zorgt, geen hostes maar een ....
* Crazy-M gooit maar wat water in zn gezichtquote:
morgequote:
Marijkequote:
oh, of jij bent verkeerdquote:
ja hoor..... beetje vaag geslapen, heb het gevoel dat ik weer aan het slaapwandelen ben geweestquote:
Wat een mietjequote:Op donderdag 21 april 2011 08:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
WhihihihihiDie durft niet hoor
![]()
Ik zei gister al, we mogen bij deze baan wel een cursus zelfverdediging erbij krijgen...
Wat voor werk doe je dan?quote:Op donderdag 21 april 2011 08:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
WhihihihihiDie durft niet hoor
![]()
Ik zei gister al, we mogen bij deze baan wel een cursus zelfverdediging erbij krijgen...
Ik zit gewoon in de bus naar m'n werkquote:Op donderdag 21 april 2011 08:34 schreef Solique het volgende:
[..]
Marijke![]()
[..]
oh, of jij bent verkeerd
He Solquote:Op donderdag 21 april 2011 08:34 schreef Solique het volgende:
[..]
Marijke![]()
[..]
oh, of jij bent verkeerd
quote:Op donderdag 21 april 2011 08:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja hoor..... beetje vaag geslapen, heb het gevoel dat ik weer aan het slaapwandelen ben geweest
Vandaag laatste dag werkenEn het wordt een vroegertje denk ik
Ow en hier geen jurkje hoor
Weet je hoe koud het is hier in dit gebouw
Dus heb een spijkerbroek aan (moet vandaag dozen inpakken voor de verhuizing) maar wel een zuurstok roze blazer
quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 08:36 schreef wel.o.k het volgende:
even opnieuw met dank aan Yuki
[..]Marijkje
aanstaande hospita
Jij laat je weer rijdenquote:Op donderdag 21 april 2011 08:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik zit gewoon in de bus naar m'n werk
op dit moment kan ik dat heel goedquote:Op donderdag 21 april 2011 08:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kan je huilen op commando?
meeste mannen kunnen niet tegen huilende vrouwen
Slaapwandelen soms, maar praten in me slaap regelmatigquote:Op donderdag 21 april 2011 08:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He Sol
[..]Slaapwandelen
Doe jij daar aan dan?
Ik heb wel weer mega vaag gedroomd vannacht, dat is ook altijd zo fijn...
JeujBijna weekend
Normaal fiets ikquote:Op donderdag 21 april 2011 08:37 schreef Solique het volgende:
[..]
Jij laat je weer rijden
In amsterdam in deze hoek is rokjes blijkbaar niet standaard.
Al is het nog niet erg warm, vanmiddag kan anders wezen.
tijd om te fietsen danquote:Op donderdag 21 april 2011 08:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik zit gewoon in de bus naar m'n werk
o ok, excuus aanvaardquote:Op donderdag 21 april 2011 08:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Normaal fiets ik
Maar moet direct na m'n werk met de trein naar Den Haag en kom vanavond laat of morgen pas terug.
Ah, dat is dan wel handig inderdaad.quote:Op donderdag 21 april 2011 08:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Normaal fiets ik
Maar moet direct na m'n werk met de trein naar Den Haag en kom vanavond laat of morgen pas terug.
mja ik moet helaas ook ruim 100km rijden. anders had ik ook de fiets gepaktquote:Op donderdag 21 april 2011 08:41 schreef Solique het volgende:
[..]
Ah, dat is dan wel handig inderdaad.
Heb 60km te overbruggen dus fietsen is wat te ver.
Al mag ik wel 3km lopen vanaf de parkeerplaats
Nee, ik neem je gewoon mee naar een theehuis ergens in een park.quote:Op donderdag 21 april 2011 06:50 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
zet je me wel even bij m'n werk af??
niet?quote:Op donderdag 21 april 2011 08:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Gek!
Ik ga echt niet voor je zorgen hoor
![]()
Nou ok, ik wil best voor je koken
![]()
quote:Op donderdag 21 april 2011 08:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik duik de zolder maar eens opTot later
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Dan woon je best een eind van je werk!quote:Op donderdag 21 april 2011 08:41 schreef Solique het volgende:
[..]
Ah, dat is dan wel handig inderdaad.
Heb 60km te overbruggen dus fietsen is wat te ver.
Al mag ik wel 3km lopen vanaf de parkeerplaats
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Jaquote:Op donderdag 21 april 2011 08:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
weet je hoe irritant als je er niet op kan komen
quote:Op donderdag 21 april 2011 08:44 schreef MaleDuck het volgende:
Promotie
FeliSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mij mag je er voor wakker maken.
Ja, werk in Amsterdam Zuid-Oost.quote:Op donderdag 21 april 2011 08:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dan woon je best een eind van je werk!
En wtf, 3 km?
dat doen en gelijk doorsturen naar bovenquote:Op donderdag 21 april 2011 08:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
op dit moment kan ik dat heel goed
hospita!quote:Op donderdag 21 april 2011 08:33 schreef wel.o.k het volgende:
Promotie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trakteren
![]()
goed werk ducknee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Promotie
Feli!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
Alarmknop gister getestquote:Op donderdag 21 april 2011 08:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat een mietje![]()
Nou minimaalMaar je kunt voor jezelf ook een busje haarlak meenemen, dan kun je in elk geval iets als ie te dichtbij komt
En jullie hebben een alarmknop toch? En misschien via de OR ofzo pleiten voor beveiliging beneden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |