Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
* Pheno begint te blazen!quote:
Hadden we nog maar de gewoonte dat vrouwen jurken en rokjes droegen, wat hebben wij als man nou aan broekdragende vrouwen?quote:
Pas op, zometeen begint t nog te fluitenquote:
Ik heb bijna altijd jurkjes en rokjes aanquote:Op donderdag 21 april 2011 08:02 schreef knuppelhaar het volgende:
Hadden we nog maar de gewoonte dat vrouwen jurken en rokjes droegen, wat hebben wij als man nou aan broekdragende vrouwen?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op donderdag 21 april 2011 08:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Pas op, zometeen begint t nog te fluiten...
Zolang het geen blaasontsteking wordt!quote:Op donderdag 21 april 2011 08:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Pas op, zometeen begint t nog te fluiten...
Broekdragende vrouwen zouden net zo raar aangekeken moeten worden als rokdragende mannen!quote:Op donderdag 21 april 2011 08:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb bijna altijd jurkjes en rokjes aan![]()
Maar nu even niet
Klopt:quote:Op donderdag 21 april 2011 08:07 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Broekdragende vrouwen zouden net zo raar aangekeken moeten worden als rokdragende mannen!
quote:Op donderdag 21 april 2011 08:07 schreef knuppelhaar het volgende:
Broekdragende vrouwen zouden net zo raar aangekeken moeten worden als rokdragende mannen!
wat hadden we nou afgesprokenquote:
hmmquote:
geen zin in, want ik voelde me 150 kilo vanochtendquote:Op donderdag 21 april 2011 08:17 schreef wel.o.k het volgende:
wat hadden we nou afgesproken![]()
maar evengoed
suikertaartje
![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 april 2011 08:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
geen zin in, want ik voelde me 150 kilo vanochtend![]()
als jij een keer een spijkerbroek aantrekt, doe ik wel weer een jurkje aan
zie het als een uitdagingquote:Op donderdag 21 april 2011 08:22 schreef wel.o.k het volgende:
moet ik een spijkerbroek gaan kopen
o wacht, mogen er gaten in zitten? ik heb nog een klusbroek
quote:Op donderdag 21 april 2011 08:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zie het als een uitdaging![]()
en nee, geen gaten
hondaquote:Op donderdag 21 april 2011 08:24 schreef Crazy-M het volgende:
ik zeg goedemorgen mensen:
[ afbeelding ]
ja, spijkerbroekblauwquote:
dan moet je meequote:Op donderdag 21 april 2011 08:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, spijkerbroekblauw![]()
het was maar een grapje hoor![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
* Solique kijkt nog eens, ziet nog steeds nietsquote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 08:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan moet je meeanders koop ik de verkeerde kleur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
heb hier al wel een vrouw in rok gezien. maar om nu te zeggen dat het mooi was ...quote:Op donderdag 21 april 2011 08:26 schreef Solique het volgende:
[..]
* Solique kijkt nog eens, ziet nog steeds niets![]()
quote:Op donderdag 21 april 2011 08:27 schreef suikertaartje het volgende:
echt...het is hier ZO goed geregeld m.b.t. veiligheid...over drie minuten moet de deur open en ik ben alleen beneden
quote:Op donderdag 21 april 2011 08:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op donderdag 21 april 2011 08:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]Dan doe je even met je root access wat centjes overschrijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemorgen wokje![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
hmhm...vooral nu er nog de dreiging is van die ene die verhaal komt halen is dit erg fijnquote:Op donderdag 21 april 2011 08:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en jullie soms van die lekkere klanten
Collegas zijn er nog niet dan ?quote:Op donderdag 21 april 2011 08:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hmhm...vooral nu er nog de dreiging is van die ene die verhaal komt halen is dit erg fijn
Dan zit je op de verkeerde plekquote:Op donderdag 21 april 2011 08:26 schreef Solique het volgende:
[..]
* Solique kijkt nog eens, ziet nog steeds niets![]()
quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 08:27 schreef suikertaartje het volgende:
echt...het is hier ZO goed geregeld m.b.t. veiligheid...over drie minuten moet de deur open en ik ben alleen beneden
aardig blijven en meewerkenquote:Op donderdag 21 april 2011 08:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hmhm...vooral nu er nog de dreiging is van die ene die verhaal komt halen is dit erg fijn
Goedemorgen CAquote:
Kun je niet iemand van boven vragen bij te komen? Of de directeur?quote:
IK wil ook wel meewerken..maar ja...quote:Op donderdag 21 april 2011 08:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
aardig blijven en meewerken![]()
volgieten met koffie met valium?
Whihihihihiquote:Op donderdag 21 april 2011 08:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kun je niet iemand van boven vragen bij te komen? Of de directeur?![]()
kan je huilen op commando?quote:Op donderdag 21 april 2011 08:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
IK wil ook wel meewerken..maar ja...
Een asiel?quote:Op donderdag 21 april 2011 08:33 schreef wel.o.k het volgende:
shit, hoe heet dat ook alweer, een vrouw die mensen in huis heeft en daar voor zorgt, geen hostes maar een ....
Hospita?quote:Op donderdag 21 april 2011 08:33 schreef wel.o.k het volgende:
shit, hoe heet dat ook alweer, een vrouw die mensen in huis heeft en daar voor zorgt, geen hostes maar een ....
* Crazy-M gooit maar wat water in zn gezichtquote:
morgequote:
Marijkequote:
oh, of jij bent verkeerdquote:
ja hoor..... beetje vaag geslapen, heb het gevoel dat ik weer aan het slaapwandelen ben geweestquote:
Wat een mietjequote:Op donderdag 21 april 2011 08:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
WhihihihihiDie durft niet hoor
![]()
Ik zei gister al, we mogen bij deze baan wel een cursus zelfverdediging erbij krijgen...
Wat voor werk doe je dan?quote:Op donderdag 21 april 2011 08:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
WhihihihihiDie durft niet hoor
![]()
Ik zei gister al, we mogen bij deze baan wel een cursus zelfverdediging erbij krijgen...
Ik zit gewoon in de bus naar m'n werkquote:Op donderdag 21 april 2011 08:34 schreef Solique het volgende:
[..]
Marijke![]()
[..]
oh, of jij bent verkeerd
He Solquote:Op donderdag 21 april 2011 08:34 schreef Solique het volgende:
[..]
Marijke![]()
[..]
oh, of jij bent verkeerd
quote:Op donderdag 21 april 2011 08:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja hoor..... beetje vaag geslapen, heb het gevoel dat ik weer aan het slaapwandelen ben geweest
Vandaag laatste dag werkenEn het wordt een vroegertje denk ik
Ow en hier geen jurkje hoor
Weet je hoe koud het is hier in dit gebouw
Dus heb een spijkerbroek aan (moet vandaag dozen inpakken voor de verhuizing) maar wel een zuurstok roze blazer
quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 08:36 schreef wel.o.k het volgende:
even opnieuw met dank aan Yuki
[..]Marijkje
aanstaande hospita
Jij laat je weer rijdenquote:Op donderdag 21 april 2011 08:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik zit gewoon in de bus naar m'n werk
op dit moment kan ik dat heel goedquote:Op donderdag 21 april 2011 08:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kan je huilen op commando?
meeste mannen kunnen niet tegen huilende vrouwen
Slaapwandelen soms, maar praten in me slaap regelmatigquote:Op donderdag 21 april 2011 08:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He Sol
[..]Slaapwandelen
Doe jij daar aan dan?
Ik heb wel weer mega vaag gedroomd vannacht, dat is ook altijd zo fijn...
JeujBijna weekend
Normaal fiets ikquote:Op donderdag 21 april 2011 08:37 schreef Solique het volgende:
[..]
Jij laat je weer rijden
In amsterdam in deze hoek is rokjes blijkbaar niet standaard.
Al is het nog niet erg warm, vanmiddag kan anders wezen.
tijd om te fietsen danquote:Op donderdag 21 april 2011 08:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik zit gewoon in de bus naar m'n werk
o ok, excuus aanvaardquote:Op donderdag 21 april 2011 08:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Normaal fiets ik
Maar moet direct na m'n werk met de trein naar Den Haag en kom vanavond laat of morgen pas terug.
Ah, dat is dan wel handig inderdaad.quote:Op donderdag 21 april 2011 08:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Normaal fiets ik
Maar moet direct na m'n werk met de trein naar Den Haag en kom vanavond laat of morgen pas terug.
mja ik moet helaas ook ruim 100km rijden. anders had ik ook de fiets gepaktquote:Op donderdag 21 april 2011 08:41 schreef Solique het volgende:
[..]
Ah, dat is dan wel handig inderdaad.
Heb 60km te overbruggen dus fietsen is wat te ver.
Al mag ik wel 3km lopen vanaf de parkeerplaats
Nee, ik neem je gewoon mee naar een theehuis ergens in een park.quote:Op donderdag 21 april 2011 06:50 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
zet je me wel even bij m'n werk af??
niet?quote:Op donderdag 21 april 2011 08:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Gek!
Ik ga echt niet voor je zorgen hoor
![]()
Nou ok, ik wil best voor je koken
![]()
quote:Op donderdag 21 april 2011 08:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik duik de zolder maar eens opTot later
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Dan woon je best een eind van je werk!quote:Op donderdag 21 april 2011 08:41 schreef Solique het volgende:
[..]
Ah, dat is dan wel handig inderdaad.
Heb 60km te overbruggen dus fietsen is wat te ver.
Al mag ik wel 3km lopen vanaf de parkeerplaats
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Jaquote:Op donderdag 21 april 2011 08:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
weet je hoe irritant als je er niet op kan komen
quote:Op donderdag 21 april 2011 08:44 schreef MaleDuck het volgende:
Promotie
FeliSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mij mag je er voor wakker maken.
Ja, werk in Amsterdam Zuid-Oost.quote:Op donderdag 21 april 2011 08:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dan woon je best een eind van je werk!
En wtf, 3 km?
dat doen en gelijk doorsturen naar bovenquote:Op donderdag 21 april 2011 08:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
op dit moment kan ik dat heel goed
hospita!quote:Op donderdag 21 april 2011 08:33 schreef wel.o.k het volgende:
Promotie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trakteren
![]()
goed werk ducknee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Promotie
Feli!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
Alarmknop gister getestquote:Op donderdag 21 april 2011 08:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat een mietje![]()
Nou minimaalMaar je kunt voor jezelf ook een busje haarlak meenemen, dan kun je in elk geval iets als ie te dichtbij komt
En jullie hebben een alarmknop toch? En misschien via de OR ofzo pleiten voor beveiliging beneden?
quote:
Promotie
Gefeli MDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Goedemorgen lief taartjequote:Op donderdag 21 april 2011 08:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Alarmknop gister getest![]()
![]()
Na 4 minuten kwam er iemand
Hospita, wok, voor als je het nog niet wistquote:Op donderdag 21 april 2011 08:33 schreef wel.o.k het volgende:
Inmiddels zijn er twee collega's bijquote:Op donderdag 21 april 2011 08:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goedemorgen lief taartje.
Moet ik je even komen redden?
quote:Op donderdag 21 april 2011 08:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Alarmknop gister getest![]()
![]()
Na 4 minuten kwam er iemand
quote:Na zes minuten zonder zuurstof sterven hersencellen af
Gelukkig maar, anders had ik even een telefooncel opgezocht, en was ik in mijn veel te strakke blauw met rode pak naar je toegevlogen!quote:Op donderdag 21 april 2011 08:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Inmiddels zijn er twee collega's bij
Tijdelijke oplossing wok? Een vrouw die bij jou te gast is?quote:
Degene die er over zou moeten gaan zei: Een stil alarm? Hebben we dat dan?quote:
Als hij het niet hoorde, was het alarm te stilquote:Op donderdag 21 april 2011 08:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Degene die er over zou moeten gaan zei: Een stil alarm? Hebben we dat dan?
Oh. Me and my big mouthquote:Op donderdag 21 april 2011 08:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gelukkig maar, anders had ik even een telefooncel opgezocht, en was ik in mijn veel te strakke blauw met rode pak naar je toegevlogen!
Dat gaat hem koffie kosten!quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 08:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Degene die er over zou moeten gaan zei: Een stil alarm? Hebben we dat dan?
Jouw hospita? Ga je samen met wok bij marijkje wonenquote:
Promotie
GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, ik bedoel het kantoor van de woningbouwvereniging waar ik van huurquote:Op donderdag 21 april 2011 08:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Jouw hospita? Ga je samen met wok bij marijkje wonen?
Dank jequote:
Succesquote:
doe datquote:
Wel lief zijn tegen de receptioniste he?quote:Op donderdag 21 april 2011 08:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel het kantoor van de woningbouwvereniging waar ik van huur.
Dat ben ik altijdquote:Op donderdag 21 april 2011 09:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wel lief zijn tegen de receptioniste he?
Ook als ze je koffie geeft ipv theequote:
Ik drink daar nooit, dus ik laat ze nooit drinken maken voor me!quote:
beter voelenquote:Op donderdag 21 april 2011 09:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik drink daar nooit, dus ik laat ze nooit drinken maken voor me!
Ik heb nu wel even een mailtje gestuurd met het verzoek het licht in de boxgang te maken... de buitendeurklem is ook kapot, dus het is nogal donker en op de tast is het slot van de berging niet altijd even makkelijk te vinden.
Dat pak je maar lekker zelf, het is geen koffiedame, verdoriequote:
Altijdquote:Op donderdag 21 april 2011 09:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wel lief zijn tegen de receptioniste he?
Altijd maar weer alsof doenquote:
Goedemorgen PGRquote:
Ik verwacht wel een uitgebreid rapport over de hoeveelheid troep, de gebruikte techniek en de snelheid.quote:
jongen, wij hebben geen troep bij het eten van bosche bollenquote:Op donderdag 21 april 2011 09:26 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Ik verwacht wel een uitgebreid rapport over de hoeveelheid troep, de gebruikte techniek en de snelheid.
Noorderlingenquote:Op donderdag 21 april 2011 09:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jongen, wij hebben geen troep bij het eten van bosche bollen![]()
Jahaa, ik wacht wel op het rapport.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jongen, wij hebben geen troep bij het eten van bosche bollen![]()
tjah, die kunnen gewoon niet etenquote:
je kunt gewoon niet etenquote:Op donderdag 21 april 2011 09:28 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Jahaa, ik wacht wel op het rapport.
Als jullie over 100 jaar op het ontwikkelingsniveau van ons zitten, dan smeren jullie de chocola ook niet meer overal op je gezicht en klerenquote:
Doen we nu ook nietquote:Op donderdag 21 april 2011 09:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als jullie over 100 jaar op het ontwikkelingsniveau van ons zitten, dan smeren jullie de chocola ook niet meer overal op je gezicht en kleren.
Ik ook niet... maar ja, ik ben ook geen noorderling, ik ben een westerlingquote:
hey gisteren bewezen dat wij als zuiderlingen slimmer zijnquote:Op donderdag 21 april 2011 09:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als jullie over 100 jaar op het ontwikkelingsniveau van ons zitten, dan smeren jullie de chocola ook niet meer overal op je gezicht en kleren.
Ik kom toevallig wel uit de meest geciviliseerde regio van Nederland hoor.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:32 schreef DaMart het volgende:
Of begrijp ik het nou verkeerd en is alleen knuppelhaar nog niet zo ver ontwikkeld?.
Ga je nu schrikken als ik zeg... ik ook?quote:Op donderdag 21 april 2011 09:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook niet... maar ja, ik ben ook geen noorderling, ik ben een westerling.
En zie vorige post.
Dat is dan ook alleen om de Belgen een plezier te doen!quote:Op donderdag 21 april 2011 09:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hey gisteren bewezen dat wij als zuiderlingen slimmer zijn
aangezien wij friet zeggen ipv patat
Staat zelfs in de van dale. dus Noorderlingen zijn onder ontwikkeld
quote:Op donderdag 21 april 2011 09:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hey gisteren bewezen dat wij als zuiderlingen slimmer zijn
aangezien wij friet zeggen ipv patat
Staat zelfs in de van dale. dus Noorderlingen zijn onder ontwikkeld
tervlandquote:
Mja, ook in het westen wonen dan blijkbaar mensen die de eetgewoonten van het kind in hen nog de boventoon laten voerenquote:Op donderdag 21 april 2011 09:34 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Ga je nu schrikken als ik zeg... ik ook?
ik heb gisteren haaien gezienquote:
En secretaressedag... secretaresses in rokjesquote:
ooh dat is wel super trev, dat gun ik je oprechtquote:Op donderdag 21 april 2011 09:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Pezu
Waarschijnlijk binnen kort een keer naar haar toe
Dat dusquote:Op donderdag 21 april 2011 09:38 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
En secretaressedag... secretaresses in rokjes
* pgrferrari springt achterop.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:39 schreef littledrummergirl het volgende:
ik kreeg gisteren onverwachts al weekenddus ik ga straks naar het strand fietsen
Dat dus trev.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh dat is wel super trev, dat gun ik je oprecht
Weet je hoe heerlijk, kinderlijk eten en niemand die zegt dat je daarmee moet stoppen.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, ook in het westen wonen dan blijkbaar mensen die de eetgewoonten van het kind in hen nog de boventoon laten voeren.
Dank je, ben er zelf ook wel blij mee.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh dat is wel super trev, dat gun ik je oprecht
moet er even bij vertellen dat ik hier de weg niet weetquote:
ik snaps, eindelijk man, damn dat heeft lang zat geduurdquote:Op donderdag 21 april 2011 09:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dank je, ben er zelf ook wel blij mee.
Geeft nietquote:Op donderdag 21 april 2011 09:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
moet er even bij vertellen dat ik hier de weg niet weet
quote:Op donderdag 21 april 2011 09:41 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Geeft niet
De weg vinden we wel, gewoon de zeelucht volgen.
Welk strand?quote:Op donderdag 21 april 2011 09:39 schreef littledrummergirl het volgende:
ik kreeg gisteren onverwachts al weekenddus ik ga straks naar het strand fietsen
ik moest door het bos naar de zeequote:Op donderdag 21 april 2011 09:41 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Geeft niet
Of de Duitsers volgen. Wel oppassen voor hun kuilen!quote:Op donderdag 21 april 2011 09:41 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Geeft niet
Ja, dat ookquote:Op donderdag 21 april 2011 09:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of de Duitsers volgen. Wel oppassen voor hun kuilen!
bij castricumquote:
Ik vind het een beleefde TT.quote:
nou uhmquote:
He wat vervelend nouquote:Op donderdag 21 april 2011 09:39 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ruik niet naar zeequote:Op donderdag 21 april 2011 09:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou uhm![]()
zeelucht en achterop bij een dame op de fiets![]()
snap je hem
zwaar klotequote:
achja, ik heb het er zeker voor overquote:Op donderdag 21 april 2011 09:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik snaps, eindelijk man, damn dat heeft lang zat geduurd
daaar ging ook niet van uit maarquote:
Ik wil me wel voor je opofferenquote:Op donderdag 21 april 2011 09:44 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zwaar klotemja, iemand moet het doen
Als je op 'Stop volgen' drukt, dan zeg je je abonnement op. En anders kost het je drie rondjes koffie en thee voor alle aanwezigen per dag, gedurende de eerste zes maanden van je lidmaatschap!quote:Op donderdag 21 april 2011 09:43 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik ben geabonneerd op dit topc volgens mij
Sturen modjes zeker achteraf de rekening
dat mag ik hopen als je zoveel geduld hebtquote:Op donderdag 21 april 2011 09:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
achja, ik heb het er zeker voor over
eerst opstaanquote:
ik weetquote:Op donderdag 21 april 2011 09:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is niet eens zo ver weg van waar ik zou zijn als ik niet op kantoor was.
Lekkerquote:Op donderdag 21 april 2011 09:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
eerst opstaanik lig nog in bed!
vergeet je zwembandjes nietquote:Op donderdag 21 april 2011 09:48 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Lekker![]()
Ik pak mijn emmertje en schepje alvast.
dan ga ik even mn benen scherenquote:Op donderdag 21 april 2011 09:48 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Lekker![]()
Ik pak mijn emmertje en schepje alvast.
quote:Op donderdag 21 april 2011 09:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dan ga ik even mn benen scheren
niet op ldg knoeien hehquote:Op donderdag 21 april 2011 09:49 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
En mijn waterpistool![]()
Lekker spuiten
hela holaquote:Op donderdag 21 april 2011 09:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
Zolder zo goed als gedaanAlleen nog even stofzuigen
Dat was hard nodig
![]()
Hoe is het hier?
Had mart zo'n bende achter gelaten.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dat was hard nodig
![]()
Hoe is het hier?
Dat wil je in mijn geval heul niet weten.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dat was hard nodig
![]()
Hoe is het hier?
Kindercolaquote:Op donderdag 21 april 2011 09:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
niet op ldg knoeien heh
[..]
hela hola
LLquote:Op donderdag 21 april 2011 09:51 schreef LovelyLady het volgende:
Ik kom ook maar weer eens een bakkie doen
Op de hooi(neuken)zolder?quote:Op donderdag 21 april 2011 09:51 schreef Solique het volgende:
[..]
Had mart zo'n bende achter gelaten.
Ik spuit haar helemaal onder.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
niet op ldg knoeien heh
[..]
hela hola
Hey Marijkequote:Op donderdag 21 april 2011 09:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dat was hard nodig
![]()
Hoe is het hier?
quote:Op donderdag 21 april 2011 09:51 schreef LovelyLady het volgende:
je leeftquote:Op donderdag 21 april 2011 09:51 schreef LovelyLady het volgende:
ja goed hoorquote:Op donderdag 21 april 2011 09:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kindercola
He Pzutje, hoe ist dan?
Nee, was allemaal mijn bendequote:Op donderdag 21 april 2011 09:51 schreef Solique het volgende:
[..]
Had mart zo'n bende achter gelaten.
Jawel hoor, anders vroeg ik het toch nietquote:Op donderdag 21 april 2011 09:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat wil je in mijn geval heul niet weten.
MZquote:Op donderdag 21 april 2011 09:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dat was hard nodig
![]()
Hoe is het hier?
blaast ze dan jouw zwembandjes op met het speciale ventieltjequote:Op donderdag 21 april 2011 09:52 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik spuit haar helemaal onder.
Wordt ze nat van
nee iddquote:
hey LLquote:Op donderdag 21 april 2011 09:51 schreef LovelyLady het volgende:
Meisjequote:Op donderdag 21 april 2011 09:51 schreef LovelyLady het volgende:
Mooiquote:
Vraariquote:
Barquote:
Alledrie?quote:Op donderdag 21 april 2011 09:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nee iddik breek alledrie je benen
quote:Op donderdag 21 april 2011 09:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
blaast ze dan jouw zwembandjes op met het speciale ventieltje
quote:Op donderdag 21 april 2011 09:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
VraariHoe ist vandaag dan? Minder moe?
quote:Op donderdag 21 april 2011 09:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nee iddik breek alledrie je benen
quote:
quote:
Uh ja?quote:
Trevquote:
Meisje, het gaat wel, dringend rust nodig... dus ik zet slagharen even op een 'onder voorbehoud'quote:
Das fijnquote:Op donderdag 21 april 2011 09:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Meisje![]()
Hoe ist nu dan?
[..]
MooiHier ook, voel me beter dan gister
[..]
VraariHoe ist vandaag dan? Minder moe?
[..]
BarDruk aan de poets, goed he?
ach wat lief, je bent je nog niet bewust van je derde beenquote:Op donderdag 21 april 2011 09:54 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Alledrie?![]()
* pgrferrari knijpt in ldg haar wangetjes, koetsjie koetsjie![]()
lang niet gezienquote:Op donderdag 21 april 2011 09:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
Barrel![]()
[..]
Uh ja?half hoor
[..]
Trev
[..]
Meisje, het gaat wel, dringend rust nodig... dus ik zet slagharen even op een 'onder voorbehoud'
We gaan wel heen maar als blijkt dat het TE druk is ben ik denk ik heel snel weer weg![]()
ik ook, ik ga borstenwroodjes makenquote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 09:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ach wat lief, je bent je nog niet bewust van je derde been
Heel veel, maar ik mag niets van mezelfquote:Op donderdag 21 april 2011 09:57 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wat lust je, lieverdpliefiepoffertje?
Je moet nietsquote:Op donderdag 21 april 2011 09:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
Barrel![]()
[..]
Uh ja?half hoor
[..]
Trev
[..]
Meisje, het gaat wel, dringend rust nodig... dus ik zet slagharen even op een 'onder voorbehoud'
We gaan wel heen maar als blijkt dat het TE druk is ben ik denk ik heel snel weer weg![]()
oohquote:
Waarom mag je niets van jezelf?quote:Op donderdag 21 april 2011 09:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heel veel, maar ik mag niets van mezelf![]()
Oeh! Ik heb nog een appel
Dank je welquote:Op donderdag 21 april 2011 09:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je moet nietsDus kijk maar hoe het gaat meisje
Ze zeuren hier al als het een minuut stil is, laat staan twee dagenquote:
ik oest net verplicht m'n buro opruimen vanm'n baasquote:
* Barreltje schuift een chocolade chip muffin richting Stquote:
Omdat afvallenquote:Op donderdag 21 april 2011 09:58 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Waarom mag je niets van jezelf?![]()
Eet je je appel op![]()
![]()
Lief, maar nee dankjequote:Op donderdag 21 april 2011 10:02 schreef Barreltje het volgende:
[..]
* Barreltje schuift een chocolade chip muffin richting St
Gewoon een sukkelquote:
En daarna de beker die ze gewonnen hadden gesloopt, eerst laten vallen, daarna nog met de bus eroverheen geredenquote:Op donderdag 21 april 2011 10:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gewoon een sukkel
Maar Real Madrid heeft wel gewonnen
quote:Op donderdag 21 april 2011 10:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
En daarna de beker die ze gewonnen hadden gesloopt, eerst laten vallen, daarna nog met de bus eroverheen gereden
Ja, dat zie je dus op die videoquote:Op donderdag 21 april 2011 10:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
En daarna de beker die ze gewonnen hadden gesloopt, eerst laten vallen, daarna nog met de bus eroverheen gereden
vanavond het filmpje even bekijken, kan niet op me werkquote:Op donderdag 21 april 2011 10:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Sorry... kan hier geen video's bekijkenquote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 10:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
vanavond het filmpje even bekijken, kan niet op me werk
Komende 2 weken weer tegen elkaar, 2 keer! Voor CLOok hier mag RM winnen
Doei en dagquote:Op donderdag 21 april 2011 10:13 schreef LovelyLady het volgende:
Nou niets nieuws dus
Ik ben ook weer weg
Tot volgende week
* MaleDuck zwaait naar LL, fijn paasweekendquote:Op donderdag 21 april 2011 10:13 schreef LovelyLady het volgende:
Nou niets nieuws dus
Ik ben ook weer weg
Tot volgende week ofzo
Nee ik ben voor RM.... ik heb alleen een hekel aan Ronaldo (wel een mooi doelpuntquote:Op donderdag 21 april 2011 10:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]laat Barca die maar winnen
Heb liever dat Messi () wint, dan dat Ronaldo (
) wint
niet teveel fruti hoor want in fruit zit veel suikerquote:
bangmakerijquote:Op donderdag 21 april 2011 10:16 schreef MaleDuck het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)ssele-kwetsbaar.html
Nu maar hopen dat die storm niet tussen nu en zomer 2012 komt
Symquote:
media die makkelijk wil scorenquote:
Altijd, maar ja wel weer werkgelegenheidquote:
gaan we gewoon licht gevenquote:Op donderdag 21 april 2011 10:21 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Altijd, maar ja wel weer werkgelegenheid
Daarvoor woon ik te ver weg van die centralequote:
in nederland woont iedereen precies dichtbij genoegquote:Op donderdag 21 april 2011 10:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Daarvoor woon ik te ver weg van die centrale
jajaquote:Op donderdag 21 april 2011 10:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Leuk man een paar kroppen sla in je vensterbank voor de sfeerverlichting
daarom heten gloeilampen ook wel peertjesquote:Op donderdag 21 april 2011 10:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Leuk man een paar kroppen sla in je vensterbank voor de sfeerverlichting
quote:Op donderdag 21 april 2011 10:32 schreef Symphonic het volgende:
Zag ik vandaag bij de Groenteboer: Onze spinazie SCHIJNT in de aanbieding te zijn. 1 euro per Watt
quote:Op donderdag 21 april 2011 10:32 schreef Symphonic het volgende:
Zag ik vandaag bij de Groenteboer: Onze spinazie SCHIJNT in de aanbieding te zijn. 1 euro per Watt
een peertje in je lamp draaienquote:Op donderdag 21 april 2011 10:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
daarom heten gloeilampen ook wel peertjes
dan zeg je hee ik ben toch geen kannibaalquote:
doe je toch lekker niksquote:Op donderdag 21 april 2011 10:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gebak gooien
ik heb geen zin om wat te doen![]()
Appel appel appel appel appel appel.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gebak gooien
Knuffel LLquote:Op donderdag 21 april 2011 10:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gebak gooien
Omdat appelquote:Op donderdag 21 april 2011 10:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Appel appel appel appel appel appel.
Ik wil appel. Geen gebak. Heus niet.
Nou, dan doe je toch lekker niets?
quote:
Als ik niks doe, kunnen we ook niet op vakantiequote:Op donderdag 21 april 2011 10:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Appel appel appel appel appel appel.
Ik wil appel. Geen gebak. Heus niet.
Nou, dan doe je toch lekker niets?
niet zeuren dan en aan de slag met je luie kontjequote:Op donderdag 21 april 2011 10:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Als ik niks doe, kunnen we ook niet op vakantie
Zeg.. mag ik binnekort een nachtje bij jou komen pitten ??quote:Op donderdag 21 april 2011 10:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gebak gooien
Ik moet ook nog vanalles doen, een kiloton was wegvouwen, een mega-afwas doen, post opruimen...quote:Op donderdag 21 april 2011 10:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
niet zeuren dan en aan de slag met je luie kontje
Ik woon in Groningenquote:Op donderdag 21 april 2011 10:44 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Zeg.. mag ik binnekort een nachtje bij jou komen pitten ??
ik ga naar een toernooitje in Groningen, maar het verzamelpunt is in den Oever
en daar komen we dan 's nachts om 2 uur weer terug.. en dan moet ik nog naar den haag
hebbie een bedje over??
quote:Op donderdag 21 april 2011 10:44 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Zeg.. mag ik binnekort een nachtje bij jou komen pitten ??
ik ga naar een toernooitje in Groningen, maar het verzamelpunt is in den Oever
en daar komen we dan 's nachts om 2 uur weer terug.. en dan moet ik nog naar den haag
hebbie een bedje over??
ik zeg DOEN!quote:Op donderdag 21 april 2011 10:45 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik moet ook nog vanalles doen, een kiloton was wegvouwen, een mega-afwas doen, post opruimen...
Maar ik wil niet![]()
is je pakkeetje nog aangekomen gister Muck?quote:Op donderdag 21 april 2011 10:45 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik moet ook nog vanalles doen, een kiloton was wegvouwen, een mega-afwas doen, post opruimen...
Maar ik wil niet![]()
En vakantie is belangrijkquote:Op donderdag 21 april 2011 10:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Als ik niks doe, kunnen we ook niet op vakantie
Altijd belangrijkquote:Op donderdag 21 april 2011 10:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En vakantie is belangrijk(vind ik dan
)
tegen katten wel..quote:Op donderdag 21 april 2011 10:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]wanneer is binnenkort?
Kan je tegen katten/kinderen
Dan ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |