Ik kom toevallig wel uit de meest geciviliseerde regio van Nederland hoor.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:32 schreef DaMart het volgende:
Of begrijp ik het nou verkeerd en is alleen knuppelhaar nog niet zo ver ontwikkeld?.
Ga je nu schrikken als ik zeg... ik ook?quote:Op donderdag 21 april 2011 09:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook niet... maar ja, ik ben ook geen noorderling, ik ben een westerling.
En zie vorige post.
Dat is dan ook alleen om de Belgen een plezier te doen!quote:Op donderdag 21 april 2011 09:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hey gisteren bewezen dat wij als zuiderlingen slimmer zijn
aangezien wij friet zeggen ipv patat
Staat zelfs in de van dale. dus Noorderlingen zijn onder ontwikkeld
quote:Op donderdag 21 april 2011 09:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hey gisteren bewezen dat wij als zuiderlingen slimmer zijn
aangezien wij friet zeggen ipv patat
Staat zelfs in de van dale. dus Noorderlingen zijn onder ontwikkeld
tervlandquote:
Mja, ook in het westen wonen dan blijkbaar mensen die de eetgewoonten van het kind in hen nog de boventoon laten voerenquote:Op donderdag 21 april 2011 09:34 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Ga je nu schrikken als ik zeg... ik ook?
ik heb gisteren haaien gezienquote:
En secretaressedag... secretaresses in rokjesquote:
ooh dat is wel super trev, dat gun ik je oprechtquote:Op donderdag 21 april 2011 09:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Pezu
Waarschijnlijk binnen kort een keer naar haar toe
Dat dusquote:Op donderdag 21 april 2011 09:38 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
En secretaressedag... secretaresses in rokjes
* pgrferrari springt achterop.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:39 schreef littledrummergirl het volgende:
ik kreeg gisteren onverwachts al weekenddus ik ga straks naar het strand fietsen
Dat dus trev.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh dat is wel super trev, dat gun ik je oprecht
Weet je hoe heerlijk, kinderlijk eten en niemand die zegt dat je daarmee moet stoppen.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, ook in het westen wonen dan blijkbaar mensen die de eetgewoonten van het kind in hen nog de boventoon laten voeren.
Dank je, ben er zelf ook wel blij mee.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh dat is wel super trev, dat gun ik je oprecht
moet er even bij vertellen dat ik hier de weg niet weetquote:
ik snaps, eindelijk man, damn dat heeft lang zat geduurdquote:Op donderdag 21 april 2011 09:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dank je, ben er zelf ook wel blij mee.
Geeft nietquote:Op donderdag 21 april 2011 09:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
moet er even bij vertellen dat ik hier de weg niet weet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |