quote:Op donderdag 21 april 2011 09:41 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Geeft niet
De weg vinden we wel, gewoon de zeelucht volgen.
Welk strand?quote:Op donderdag 21 april 2011 09:39 schreef littledrummergirl het volgende:
ik kreeg gisteren onverwachts al weekenddus ik ga straks naar het strand fietsen
ik moest door het bos naar de zeequote:Op donderdag 21 april 2011 09:41 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Geeft niet
Of de Duitsers volgen. Wel oppassen voor hun kuilen!quote:Op donderdag 21 april 2011 09:41 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Geeft niet
Ja, dat ookquote:Op donderdag 21 april 2011 09:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of de Duitsers volgen. Wel oppassen voor hun kuilen!
bij castricumquote:
Ik vind het een beleefde TT.quote:
nou uhmquote:
He wat vervelend nouquote:Op donderdag 21 april 2011 09:39 schreef littledrummergirl het volgende:
ik kreeg gisteren onverwachts al weekenddus ik ga straks naar het strand fietsen
ik ruik niet naar zeequote:Op donderdag 21 april 2011 09:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou uhm![]()
zeelucht en achterop bij een dame op de fiets![]()
snap je hem
zwaar klotequote:
achja, ik heb het er zeker voor overquote:Op donderdag 21 april 2011 09:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik snaps, eindelijk man, damn dat heeft lang zat geduurd
daaar ging ook niet van uit maarquote:
Ik wil me wel voor je opofferenquote:Op donderdag 21 april 2011 09:44 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zwaar klotemja, iemand moet het doen
Als je op 'Stop volgen' drukt, dan zeg je je abonnement op. En anders kost het je drie rondjes koffie en thee voor alle aanwezigen per dag, gedurende de eerste zes maanden van je lidmaatschap!quote:Op donderdag 21 april 2011 09:43 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik ben geabonneerd op dit topc volgens mij
Sturen modjes zeker achteraf de rekening
dat mag ik hopen als je zoveel geduld hebtquote:Op donderdag 21 april 2011 09:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
achja, ik heb het er zeker voor over
eerst opstaanquote:
ik weetquote:Op donderdag 21 april 2011 09:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is niet eens zo ver weg van waar ik zou zijn als ik niet op kantoor was.
Lekkerquote:Op donderdag 21 april 2011 09:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
eerst opstaanik lig nog in bed!
vergeet je zwembandjes nietquote:Op donderdag 21 april 2011 09:48 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Lekker![]()
Ik pak mijn emmertje en schepje alvast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |