Ja het gaat hardquote:
HAAL HEM ERUITquote:Op woensdag 20 april 2011 16:40 schreef Spaghettivreter het volgende:
Heb de hele dag al een kriebel in m'n neus
Amputeren danquote:Op woensdag 20 april 2011 16:40 schreef Spaghettivreter het volgende:
Heb de hele dag al een kriebel in m'n neus
Boh ik nog steeds bijna geen last, beetje van de oogjes alleen. Ben ik het dan echt aan het vergroeien?quote:
afkloppenquote:Op woensdag 20 april 2011 16:43 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Boh ik nog steeds bijna geen last, beetje van de oogjes alleen. Ben ik het dan echt aan het vergroeien?
Wees blijquote:Op woensdag 20 april 2011 16:43 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Boh ik nog steeds bijna geen last, beetje van de oogjes alleen. Ben ik het dan echt aan het vergroeien?
ohquote:Op woensdag 20 april 2011 16:44 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik heb gelukkig ook geen last van hooikoort, ben al zo'n aansteller
Ik ook nietquote:Op woensdag 20 april 2011 16:43 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb er gelukkig geen ervaring mee.
quote:Op woensdag 20 april 2011 16:42 schreef Beach het volgende:
I'm the son of torture
And daughter of demise
I'm the blood of hatred
Bleeding from your eyes
I'm the mother of hell spawn
And father of Satan, too
I'm the shadow reaper
That's coming after you
Neem ze mee naar een steegje.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:46 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Kwam ik net 2 hele leuke dames tegen, Rokje aan enzo
Zeggen ze: Meneer, weetje waar de AH is?
MENEER!? ik ben verdomme net zo oud
Het is ook echt extreem kut, heb gewoon jaren gehad dat ik soms niet naar buiten kon, gewoon niet te doenquote:
Ze willen gewoon een dominante persoonquote:Op woensdag 20 april 2011 16:46 schreef ViezeFreddiey het volgende:
quote:Op woensdag 20 april 2011 16:46 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Wil een fokker naar buiten, kan het nietquote:Op woensdag 20 april 2011 16:48 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Het is ook echt extreem kut, heb gewoon jaren gehad dat ik soms niet naar buiten kon, gewoon niet te doen
Haha precies.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:49 schreef Beach het volgende:
[..]
Wil een fokker naar buiten, kan het niet
Ditquote:Op woensdag 20 april 2011 16:49 schreef Ragboer het volgende:
Dankzij de hooikoorts zie ik er zo teringstoned uit.
Ga eten, de oplossing is zo makkelijk.quote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 16:51 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ga eten, de oplossing is zo makkelijk.
niks eten en dan ben je uiteindelijk over je honger heen en dan krijg je pas vanavond weer honger en dan nog een keer niks eten en dan val je flauw en dan krijg je weer hongerquote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 16:51 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ga eten, de oplossing is zo makkelijk.
Ik heb rode ogen als een malle.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
quote:Op woensdag 20 april 2011 16:52 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik heb rode ogen als een malle.Stiekem kwam ik daar net ook vandaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is a time of cumming and going.
Als ik nu ga eten dan lust ik mn avondeten straks nietquote:Op woensdag 20 april 2011 16:51 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
niks eten en dan ben je uiteindelijk over je honger heen en dan krijg je pas vanavond weer honger en dan nog een keer niks eten en dan val je flauw en dan krijg je weer honger
Sportzequote:Op woensdag 20 april 2011 16:52 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Ik ga sporten!
Tot... ver weg in de avond.. denk ik
Drink een paar glazen waterquote:Op woensdag 20 april 2011 16:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als ik nu ga eten dan lust ik mn avondeten straks niet
Dat lust je toch niet want ik ga voor je koken vanavond en we eten spruitjes met beschuitquote:Op woensdag 20 april 2011 16:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oceanview aan de White Widow.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:52 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Stiekem kwam ik daar net ook vandaan.
spruitjesquote:Op woensdag 20 april 2011 16:53 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Dat lust je toch niet want ik ga voor je koken vanavond en we eten spruitjes met beschuit
Eet je gewoon een klein beetjequote:Op woensdag 20 april 2011 16:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jongûh, jij bent alleen maar bij de nargile / shisha te vinden.quote:
De Witte Wieven komenquote:Op woensdag 20 april 2011 16:54 schreef Ragboer het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/White_Widow
Ook niet, ik rook niet en begin er ook niet aan.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:54 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Jongûh, jij bent alleen maar bij de nargile / shisha te vinden.
Met dit weerquote:
Ik ook nietquote:Op woensdag 20 april 2011 16:55 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ook niet, ik rook niet en begin er ook niet aan.
Wat deed je dan bij Shabab?quote:Op woensdag 20 april 2011 16:55 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ook niet, ik rook niet en begin er ook niet aan.
Neequote:Op woensdag 20 april 2011 16:55 schreef Beach het volgende:
[..]
Volgende week zaterdag, jonko doen op Adam CS?
Ik word wel nieuwsgierig naar 1tje maar kan me er net vanaf houden.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:56 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Wel één keer geprobeerd trouwens.
Ik dacht dat je het over ene voetbalclub in de buurt had.quote:
Jmr datquote:Op woensdag 20 april 2011 16:57 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nee
[..]
Ik word wel nieuwsgierig naar 1tje maar kan me er net vanaf houden.
Coffeeshop Shabab, Vleutenseweg, Utreg.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:57 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het over ene voetbalclub in de buurt had.
Van één keer proberen krijg je niet gelijk longkanker hoorquote:Op woensdag 20 april 2011 16:57 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik word wel nieuwsgierig naar 1tje maar kan me er net vanaf houden.
Voetbalclub Shabab, Amsterdam.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:58 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Coffeeshop Shabab, Vleutenseweg, Utreg.
bron?quote:Op woensdag 20 april 2011 16:58 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Van één keer proberen krijg je niet gelijk longkanker hoor [ afbeelding ]
ok.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:58 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik ga wel keertje met mijn Ragbroer smoken dan.
En met Oceanview. Andersom of Shabab? Aangezien Sarasani (RIP) niet meer bestaat dankzij die lul van een PvdA-burgermeester.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:58 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik ga wel keertje met mijn Ragbroer smoken dan.
Ik ken zo'n gast en die hoorde van zo'n vriend van 'm dat de broer van de vriendin van z'n moeder iemand kende die op internet had gelezen dat het wél kan man, ik zweer het je.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:58 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Van één keer proberen krijg je niet gelijk longkanker hoor [ afbeelding ]
die ene bij de oudegracht, waar je zo onder lekker kan zittenquote:Op woensdag 20 april 2011 16:59 schreef Ragboer het volgende:
[..]
En met Oceanview. Andersom of Shabab? Aangezien Sarasani (RIP) niet meer bestaat dankzij die lul van een PvdA-burgermeester.
Sorry man, ik wist dit niet.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:00 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik ken zo'n gast en die hoorde van zo'n vriend van 'm dat de broer van de vriendin van z'n moeder iemand kende die op internet had gelezen dat het wél kan man, ik zweer het je.
fijn! ;dquote:Op woensdag 20 april 2011 17:05 schreef Breezerslet17 het volgende:
hij schijnt dat ik naar huis mag!!!!
Gefeliciteerd, pak je kans, gooi een steen door het raam en huppel naar buiten!quote:Op woensdag 20 april 2011 17:05 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ben je uitgeprocedeerd?quote:Op woensdag 20 april 2011 17:05 schreef Breezerslet17 het volgende:
En hij is stiekem ook nog PVV stemmer.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:09 schreef Ragboer het volgende:
Hitler jarig!
Pizzalucht is eigenlijk een rechtsradicaal, Hitlergroet alles. HH en 88 en SS tatoeages over zijn hele lichaam.
Heeft die gast eigenlijk iets met Sharr?quote:Op woensdag 20 april 2011 17:09 schreef Ragboer het volgende:
Hitler jarig!
Pizzalucht is eigenlijk een rechtsradicaal, Hitlergroet alles. HH en 88 en SS tatoeages over zijn hele lichaam.
Ja. Die hebben iets met elkaar.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:10 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Heeft die gast eigenlijk iets met Sharr?
jahquote:Op woensdag 20 april 2011 17:10 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Heeft die gast eigenlijk iets met Sharr?
Vinger in je poepgat.quote:
Kom dan.quote:
Op basis van de foto in je fobo kan je het hebben!quote:
Zou je haar raken?quote:Op woensdag 20 april 2011 17:15 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Op basis van de foto in je fobo kan je het hebben!
Huh, dat is toch alleen mn hoofdquote:Op woensdag 20 april 2011 17:15 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Op basis van de foto in je fobo kan je het hebben!
Jep, je hoofd kan het hebben.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoi ZerooooBeach
[..]
Huh, dat is toch alleen mn hoofd
quote:
Ik natuurlijkquote:Op woensdag 20 april 2011 17:18 schreef Ragboer het volgende:
Ik heb zin om een varken te slachten. Wie doet mee?
Ja klopt, dun hoofdquote:Op woensdag 20 april 2011 17:18 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Jep, je hoofd kan het hebben.
Nice nicequote:Op woensdag 20 april 2011 17:18 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Gemaakt door die retestrakke Shiznuts
SVquote:
Heb namelijk zin in speklappen.quote:
Ja ik ook wel, van de BBQ met pils erbij.quote:
I'm in. Ik heb honger!quote:Op woensdag 20 april 2011 17:18 schreef Ragboer het volgende:
Ik heb zin om een varken te slachten. Wie doet mee?
quote:Op woensdag 20 april 2011 17:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja klopt, dun hoofdIk wil bolle wangen enzo
[..]
Nice nice
[..]
SVLekkere pasta gegeten gisteren?
Hahaha, watquote:Op woensdag 20 april 2011 17:20 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
M'n allereerste UI
Maar, zoiets goed?
De slet! Hoe durft hij.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:20 schreef Breezerslet17 het volgende:
Lindgren die me voorbijloopt en me niet ziet.. faggot
Hahaquote:Op woensdag 20 april 2011 17:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hey Patje ik zie je DM nu pas, maarmaar ik denk dat vrijdag iets te snel is
quote:Op woensdag 20 april 2011 17:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
SVLekkere pasta gegeten gisteren?
Rijdende sauna's.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:22 schreef Zeroku het volgende:
Echt, 't was zo teringwarm net in de bus.
Patje hosselt Klinkertje.quote:
Ik stap zo in mijn auto met aircoquote:Op woensdag 20 april 2011 17:22 schreef Zeroku het volgende:
Ik zat op een goede plek, in de schaduw onder dat ding dat koude lucht uitblaast enzoquote:Op woensdag 20 april 2011 17:22 schreef Zeroku het volgende:
Mijn bus stond er al toen ik uit de trein kwam, helemaal volquote:Op woensdag 20 april 2011 17:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik zat op een goede plek, in de schaduw onder dat ding dat koude lucht uitblaast enzo
Du meinst ein Ventilatinatorquote:Op woensdag 20 april 2011 17:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik zat op een goede plek, in de schaduw onder dat ding dat koude lucht uitblaast enzo
Lekker varken aan het spit boven een open vuur in de tuin. Als echte mannen, a la Asterix en Obelix. Zuur mag ook mee eten.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:20 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja ik ook wel, van de BBQ met pils erbij.
Ghehehe, ik stond in de hitte te wachten enzo en toen kwam hij en toen ging ik snel voordringen enzoquote:Op woensdag 20 april 2011 17:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mijn bus stond er al toen ik uit de trein kwam, helemaal vol.
Ja dat hehehe, maar het kon ook de airco zijn toch?quote:
Varken aan het spit.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:24 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Lekker varken aan het spit boven een open vuur in de tuin. Als echte mannen, a la Asterix en Obelix. Zuur mag ook mee eten.
Mes en vork gebruiken we ook niet, we scheuren stukken vlees en drinken uit onze helm.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:24 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Lekker varken aan het spit boven een open vuur in de tuin. Als echte mannen, a la Asterix en Obelix. Zuur mag ook mee eten.
quote:Op woensdag 20 april 2011 17:25 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Mes en vork gebruiken we ook niet, we scheuren stukken vlees en drinken uit onze helm.
Baas, maar ik gebruik een drinkhoorn.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:25 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Mes en vork gebruiken we ook niet, we scheuren stukken vlees en drinken uit onze helm.
Ja, was tussen school ook even bij de Emté geweestquote:Op woensdag 20 april 2011 17:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ghehehe, ik stond in de hitte te wachten enzo en toen kwam hij en toen ging ik snel voordringen enzoen ik had bij de appie appelpartjes gekocht
heerlijk koud ! nomnom!
Ik gebruik mijn schoen.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:25 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Baas, maar ik gebruik een drinkhoorn.
Oh ik ben niet zo in to the IceTea eigenlijkquote:Op woensdag 20 april 2011 17:25 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, was tussen school ook even bij de Emté geweest. Die groene thee van IceTea
. Zo lekker
.
Die hoorn zit op mijn helm.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:25 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Baas, maar ik gebruik een drinkhoorn.
Uitgedroogde neger-maag werkt ook altijd goed, geeft een sterke nasmaakquote:
Jouw helm is natuurlijk een schedel, mijn excuses.quote:
Nah, ik wil puur varkensvlees zonder kipresten.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:27 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Uitgedroogde neger-maag werkt ook altijd goed, geeft een sterke nasmaak
Ik dacht eerst wut, en toen dacht ik lolsquote:Op woensdag 20 april 2011 17:28 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Nah, ik wil puur varkensvlees zonder kipresten.
well that's a pitty, see ya soon, m8thyyyquote:
Ik sta nog steeds in je sigquote:Op woensdag 20 april 2011 17:30 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
well that's a pitty, see ya soon, m8thyyy
Jaaaaa, alleen de prachtigste pracktusers zijn Sig-waardig voor mijquote:
quote:
Liefde allussss toch.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:31 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Jaaaaa, alleen de prachtigste pracktusers zijn Sig-waardig voor mij
Liefdestopique, jeugdsentimentquote:
Kielhaal ze man, alle dekzwabbersquote:
10.000 ist eine schone getalquote:
Ik ben er letterlijk groot mee gewordenquote:Op woensdag 20 april 2011 17:34 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Liefdestopique, jeugdsentiment
Goed om te horen!quote:
Duvel, Camel blauw maar nu nog terug voor een pizza want moeders wil niet voor me kokenquote:Op woensdag 20 april 2011 17:40 schreef Beach het volgende:
[..]
Goed om te horen!Wat is het geworden? Duvel? En tabak van?
quote:Op woensdag 20 april 2011 17:40 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Duvel, Camel blauw maar nu nog terug voor een pizza want moeders wil niet voor me koken
Ik ben jaloers op jouw bier. Maar tot zo.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:45 schreef JanPiraat het volgende:
toch maar pizza hawaï denk ik hoor die onzin klinkt me niet echt als muziek in de oren hehenjah tot zometeen met gevulde maag en koud biertje bij de hand
![]()
Hoezo?quote:Op woensdag 20 april 2011 17:48 schreef Beach het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nee ik ben blij dat ik daarvan af ben
Dat maakte me kapot van binnen. Plus dat ik me groen en geel ergerde aan sommige mensen/dingen en het allerergste was dat ik niet meer aan mijn eigen muziek toe kwamquote:
Huh?quote:Op woensdag 20 april 2011 17:49 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat maakte me kapot van binnen. Plus dat ik me groen en geel ergerde aan sommige mensen/dingen en het allerergste was dat ik niet meer aan mijn eigen muziek toe kwam
Bietsjquote:
Jawelquote:
pizza onzin is iets van de radioquote:Op woensdag 20 april 2011 17:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
aantal posts: 19680 (gemiddeld 103 per dag)![]()
Omg.
Hoi Zero, lekker gegessen?
Edit:
[..]
Huh?
Het ging toch om een pizza? Niet radio???
Ohquote:Op woensdag 20 april 2011 17:51 schreef Beach het volgende:
[..]
pizza onzin is iets van de radio![]()
treurig ik weet het
Ik ook niet, je mag me nu aanraken.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:51 schreef mc-Piel het volgende:
Piel meldt zich..
Zonder klotsoksels wel!
Kwestie van goede deo.
Ik begin het ook een beetje saai te vinden daarquote:Op woensdag 20 april 2011 17:49 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat maakte me kapot van binnen. Plus dat ik me groen en geel ergerde aan sommige mensen/dingen en het allerergste was dat ik niet meer aan mijn eigen muziek toe kwam
Smakelijkquote:
Wij redden je ziel hierquote:Op woensdag 20 april 2011 17:53 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik begin het ook een beetje saai te vinden daar
Eet smakelijkquote:
sharronimusquote:
Ik niet. Adoreer jij Adolf Hitler?quote:
Oke dan, had toch gekund?quote:
Ik adoreer Hitler niet?quote:Op woensdag 20 april 2011 17:59 schreef Ragboer het volgende:
Hoi Pizza, hoe gaat het met Hitler adoreren?
Ongepast zou het zijn als hij niet echt jarig was...quote:Op woensdag 20 april 2011 18:00 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Hitler jarig!
Is een beetje ongepast, vind je niet?
Hij is niet jarig. Hij is al 66 jaar dood.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:00 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ongepast zou het zijn als hij niet echt jarig was...
Hitler heeft ook goede dingen gedaan. Dat vergeet iedereen.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:01 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Hij is niet jarig. Hij is al 66 jaar dood.
Sla hem in elkander.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:02 schreef Patje1987 het volgende:
Mijn broertje jat gewoon mijn sigaretten
De kleptomaan!quote:Op woensdag 20 april 2011 18:02 schreef Patje1987 het volgende:
Mijn broertje jat gewoon mijn sigaretten
Dan ben je toch nog wel jarig?quote:Op woensdag 20 april 2011 18:01 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Hij is niet jarig. Hij is al 66 jaar dood.
Hij is er vandoorquote:
Leg je sigaretten in een berenklem.quote:
Goed idee, heb er nog wel één op zolder liggen.quote:
Nee niet echtquote:
Wat is daar vreemd aanquote:Op woensdag 20 april 2011 18:04 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Nee niet echt
Maar sowieso vreemd om aan de verjaardag van die vent te denken
Nee, de verjaardag is de dag waarop men viert dat men een jaar ouder is gewordenquote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 18:02 schreef Beach het volgende:
[..]
Hitler heeft ook goede dingen gedaan. Dat vergeet iedereen.
Je doet net alsof Hitler nooit bestaan heeft, Nederland is zoals het nu is door hemquote:Op woensdag 20 april 2011 18:04 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Nee niet echt
Er zijn zat figuren nu in Duitsland, Polen, Oekranië of waar dan ook die vandaag echt z'n verjaardag herdenken hoorquote:Op woensdag 20 april 2011 18:04 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Nee niet echt
Hij is ook een jaar ouder geworden...quote:Op woensdag 20 april 2011 18:05 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Nee, de verjaardag is de dag waarop men viert dat men een jaar ouder is geworden
Nee, hij is al 66 jaar dood.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:05 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Hij is ook een jaar ouder geworden...
Ja serieus. De context is misschien wel fout, maar hij heeft wel het Duitse volk zelfvertrouwen teruggeven, banen gecreëerd en het land gemoderniseerd.quote:
Nee, hij leeft niet meer.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:05 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Is dat zo? Een steen kan toch ook niet ouder worden?quote:Op woensdag 20 april 2011 18:05 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Klopt, maar om zn verjaardag te herdenken is niet echt gepast lijkt mequote:Op woensdag 20 april 2011 18:05 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Je doet net alsof Hitler nooit bestaan heeft, Nederland is zoals het nu is door hem
Een steen wordt ook niet geboren kneus...quote:Op woensdag 20 april 2011 18:06 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Is dat zo? Een steen kan toch ook niet ouder worden?
Dat vind ik wel een goede reden.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:06 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Fijn voor je man
Dan vier ik toch dat hij weer een jaartje langer dood is?
Maar jij begrijpt dat. Pizzalucht is een echte rechtsradicaal die met zijn rechterhand bij de geboortedag van Hitler stilstaat.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:06 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja serieus. De context is misschien wel fout, maar hij heeft wel het Duitse volk zelfvertrouwen teruggeven, banen gecreëerd en het land gemoderniseerd.
Zo heeft iedereen iets goeds gedaan natuurlijkquote:Op woensdag 20 april 2011 18:06 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja serieus. De context is misschien wel fout, maar hij heeft wel het Duitse volk zelfvertrouwen teruggeven, banen gecreëerd en het land gemoderniseerd.
quote:Op woensdag 20 april 2011 18:06 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Fijn voor je man
Baseer jij op een topicquote:Op woensdag 20 april 2011 18:07 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Maar jij begrijpt dat. Pizzalucht is een echte rechtsradicaal die met zijn rechterhand bij de geboortedag van Hitler stilstaat.
Dat moet hij weten dan. Als hij me er maar niet mee lastig valt.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:07 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Maar jij begrijpt dat. Pizzalucht is een echte rechtsradicaal die met zijn rechterhand bij de geboortedag van Hitler stilstaat.
Ja.quote:
Piel, het is 20 april (4/20) dus wietdag. Blowtje roken?quote:
Dan ben je te laat, uit mijn hoofd pleegde hij op 4 april zelfmoordquote:Op woensdag 20 april 2011 18:06 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Fijn voor je man
Yep, ik had vandaag een studiedag om zijn verjaardag te vieren.quote:
Goede vergelijking, echt.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:07 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zo heeft iedereen iets goeds gedaan natuurlijkAls ik een oud vrouwtje help oversteken en vervolgens met een knuppel haar hoofd opensla heb ik ook iets goeds gedaan.
De goede dingen van Hitler vergelijken met het helpen oversteken van een oud vrouwtjequote:Op woensdag 20 april 2011 18:07 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zo heeft iedereen iets goeds gedaan natuurlijkAls ik een oud vrouwtje help oversteken en vervolgens met een knuppel haar hoofd opensla heb ik ook iets goeds gedaan.
Ragbroerquote:Op woensdag 20 april 2011 18:07 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat moet hij weten dan. Als hij me er maar niet mee lastig valt.
30.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:08 schreef Beach het volgende:
[..]
Dan ben je te laat, uit mijn hoofd pleegde hij op 4 april zelfmoord
Weet ik, ik zou eigenlijk vandaag stoned naar drievliet gaan met wat vrienden.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:08 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Piel, het is 20 april (4/20) dus wietdag. Blowtje roken?
quote:Op woensdag 20 april 2011 18:07 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik hou niet van dat soort volk en vind het raar om er een topic over te openen. Mag ik toch wel wat over zeggen. En hij is gewoon niet jarig. Hij is wel op een 20 april geboren.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:08 schreef sharr het volgende:
[..]
Beetje slecht om daar iemands politieke overtuiging op te baseren, vooral een topic in ONZ.
Weh wehquote:Op woensdag 20 april 2011 18:09 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik hou niet van dat soort volk en vind het raar om er een topic over te openen. Mag ik toch wel wat over zeggen. En hij is gewoon niet jarig. Hij is wel op een 20 april geboren.
Het is wel zijn verjaardag!quote:Op woensdag 20 april 2011 18:09 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik hou niet van dat soort volk en vind het raar om er een topic over te openen. Mag ik toch wel wat over zeggen. En hij is gewoon niet jarig. Hij is wel op een 20 april geboren.
Hoi Piel, ik kom zo langs. Heb White Widow en een bonk Haze. Groetjes, Ragboer.quote:
Ja, maar om daar dan zo'n opmerking over te maken over een rechtsradicaal die met zijn rechterhand omhoog staat..quote:Op woensdag 20 april 2011 18:09 schreef Ragboer het volgende:
[..]
De slechte dingen vergelijken met 1 oud vrouwtje neerknuppelenquote:Op woensdag 20 april 2011 18:08 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
De goede dingen van Hitler vergelijken met het helpen oversteken van een oud vrouwtje
quote:Op woensdag 20 april 2011 18:10 schreef Patje1987 het volgende:
Gisteren heb ik mijzelf lekker afgetrokken, dat voelde goed. Maar om daarna die miljoenen potentiële nieuwe mensen door het doucheputje te stampen deed mij even aan Hitler denken. Ik voel me nu slecht.
Ik pas, ik ga slapen van wiet.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:10 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Hoi Piel, ik kom zo langs. Heb White Widow en een bonk Haze. Groetjes, Ragboer.
ook Camel hoorquote:Op woensdag 20 april 2011 18:11 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik pas, ik ga slapen van wiet.
Doe mij maar een lucky strike.
Dat rookten de geallieerden ook allemaal toen ze tegen hitler vochten
Ik ken het gevoel!quote:Op woensdag 20 april 2011 18:10 schreef Patje1987 het volgende:
Gisteren heb ik mijzelf lekker afgetrokken, dat voelde goed. Maar om daarna die miljoenen potentiële nieuwe mensen door het doucheputje te stampen deed mij even aan Hitler denken. Ik voel me nu slecht.
De verjaardag is de dag waarop men viert dat men een jaar ouder is geworden. 20 april is wel zijn geboortedag, niet meer zijn verjaardag. Het was wel zijn verjaardag, tot 1945.quote:
Maar camel is te walgelijk om overheen te pissenquote:
Dat doe jij, niet ikquote:Op woensdag 20 april 2011 18:10 schreef HappyBob het volgende:
[..]
De slechte dingen vergelijken met 1 oud vrouwtje neerknuppelenMijn punt niet snappen
Pizzalucht als username kiezen
Je hoofd niet bewerken met een scheermesje
Nog meer nutteloze comments plaatsen
Groetjes
Moordenaar!quote:Op woensdag 20 april 2011 18:10 schreef Patje1987 het volgende:
Gewoon Vietnamoorlog... Amerikanen... Zippo's... rieten huisjes...quote:Op woensdag 20 april 2011 18:11 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik pas, ik ga slapen van wiet.
Doe mij maar een lucky strike.
Dat rookten de geallieerden ook allemaal toen ze tegen hitler vochten
Vroeger rookte ik het wel als 13jarige; omdat je van die pakjes had met maar 10 erin en die kon ik dan net betalen van mn zakgeldquote:Op woensdag 20 april 2011 18:11 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Maar camel is te walgelijk om overheen te pissen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |