Ja het gaat hardquote:
HAAL HEM ERUITquote:Op woensdag 20 april 2011 16:40 schreef Spaghettivreter het volgende:
Heb de hele dag al een kriebel in m'n neus
Amputeren danquote:Op woensdag 20 april 2011 16:40 schreef Spaghettivreter het volgende:
Heb de hele dag al een kriebel in m'n neus
Boh ik nog steeds bijna geen last, beetje van de oogjes alleen. Ben ik het dan echt aan het vergroeien?quote:
afkloppenquote:Op woensdag 20 april 2011 16:43 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Boh ik nog steeds bijna geen last, beetje van de oogjes alleen. Ben ik het dan echt aan het vergroeien?
Wees blijquote:Op woensdag 20 april 2011 16:43 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Boh ik nog steeds bijna geen last, beetje van de oogjes alleen. Ben ik het dan echt aan het vergroeien?
ohquote:Op woensdag 20 april 2011 16:44 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik heb gelukkig ook geen last van hooikoort, ben al zo'n aansteller
Ik ook nietquote:Op woensdag 20 april 2011 16:43 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb er gelukkig geen ervaring mee.
quote:Op woensdag 20 april 2011 16:42 schreef Beach het volgende:
I'm the son of torture
And daughter of demise
I'm the blood of hatred
Bleeding from your eyes
I'm the mother of hell spawn
And father of Satan, too
I'm the shadow reaper
That's coming after you
Neem ze mee naar een steegje.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:46 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Kwam ik net 2 hele leuke dames tegen, Rokje aan enzo
Zeggen ze: Meneer, weetje waar de AH is?
MENEER!? ik ben verdomme net zo oud
Het is ook echt extreem kut, heb gewoon jaren gehad dat ik soms niet naar buiten kon, gewoon niet te doenquote:
Ze willen gewoon een dominante persoonquote:Op woensdag 20 april 2011 16:46 schreef ViezeFreddiey het volgende:
quote:Op woensdag 20 april 2011 16:46 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Wil een fokker naar buiten, kan het nietquote:Op woensdag 20 april 2011 16:48 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Het is ook echt extreem kut, heb gewoon jaren gehad dat ik soms niet naar buiten kon, gewoon niet te doen
Haha precies.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:49 schreef Beach het volgende:
[..]
Wil een fokker naar buiten, kan het niet
Ditquote:Op woensdag 20 april 2011 16:49 schreef Ragboer het volgende:
Dankzij de hooikoorts zie ik er zo teringstoned uit.
Ga eten, de oplossing is zo makkelijk.quote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 16:51 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ga eten, de oplossing is zo makkelijk.
niks eten en dan ben je uiteindelijk over je honger heen en dan krijg je pas vanavond weer honger en dan nog een keer niks eten en dan val je flauw en dan krijg je weer hongerquote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 16:51 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ga eten, de oplossing is zo makkelijk.
Ik heb rode ogen als een malle.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
quote:Op woensdag 20 april 2011 16:52 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik heb rode ogen als een malle.Stiekem kwam ik daar net ook vandaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is a time of cumming and going.
Als ik nu ga eten dan lust ik mn avondeten straks nietquote:Op woensdag 20 april 2011 16:51 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
niks eten en dan ben je uiteindelijk over je honger heen en dan krijg je pas vanavond weer honger en dan nog een keer niks eten en dan val je flauw en dan krijg je weer honger
Sportzequote:Op woensdag 20 april 2011 16:52 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Ik ga sporten!
Tot... ver weg in de avond.. denk ik
Drink een paar glazen waterquote:Op woensdag 20 april 2011 16:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als ik nu ga eten dan lust ik mn avondeten straks niet
Dat lust je toch niet want ik ga voor je koken vanavond en we eten spruitjes met beschuitquote:Op woensdag 20 april 2011 16:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oceanview aan de White Widow.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:52 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Stiekem kwam ik daar net ook vandaan.
spruitjesquote:Op woensdag 20 april 2011 16:53 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Dat lust je toch niet want ik ga voor je koken vanavond en we eten spruitjes met beschuit
Eet je gewoon een klein beetjequote:Op woensdag 20 april 2011 16:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jongûh, jij bent alleen maar bij de nargile / shisha te vinden.quote:
De Witte Wieven komenquote:Op woensdag 20 april 2011 16:54 schreef Ragboer het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/White_Widow
Ook niet, ik rook niet en begin er ook niet aan.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:54 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Jongûh, jij bent alleen maar bij de nargile / shisha te vinden.
Met dit weerquote:
Ik ook nietquote:Op woensdag 20 april 2011 16:55 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ook niet, ik rook niet en begin er ook niet aan.
Wat deed je dan bij Shabab?quote:Op woensdag 20 april 2011 16:55 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ook niet, ik rook niet en begin er ook niet aan.
Neequote:Op woensdag 20 april 2011 16:55 schreef Beach het volgende:
[..]
Volgende week zaterdag, jonko doen op Adam CS?
Ik word wel nieuwsgierig naar 1tje maar kan me er net vanaf houden.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:56 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Wel één keer geprobeerd trouwens.
Ik dacht dat je het over ene voetbalclub in de buurt had.quote:
Jmr datquote:Op woensdag 20 april 2011 16:57 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nee
[..]
Ik word wel nieuwsgierig naar 1tje maar kan me er net vanaf houden.
Coffeeshop Shabab, Vleutenseweg, Utreg.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:57 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het over ene voetbalclub in de buurt had.
Van één keer proberen krijg je niet gelijk longkanker hoorquote:Op woensdag 20 april 2011 16:57 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik word wel nieuwsgierig naar 1tje maar kan me er net vanaf houden.
Voetbalclub Shabab, Amsterdam.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:58 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Coffeeshop Shabab, Vleutenseweg, Utreg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |