Heeft die gast eigenlijk iets met Sharr?quote:Op woensdag 20 april 2011 17:09 schreef Ragboer het volgende:
Hitler jarig!
Pizzalucht is eigenlijk een rechtsradicaal, Hitlergroet alles. HH en 88 en SS tatoeages over zijn hele lichaam.
Ja. Die hebben iets met elkaar.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:10 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Heeft die gast eigenlijk iets met Sharr?
jahquote:Op woensdag 20 april 2011 17:10 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Heeft die gast eigenlijk iets met Sharr?
Vinger in je poepgat.quote:
Kom dan.quote:
Op basis van de foto in je fobo kan je het hebben!quote:
Zou je haar raken?quote:Op woensdag 20 april 2011 17:15 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Op basis van de foto in je fobo kan je het hebben!
Huh, dat is toch alleen mn hoofdquote:Op woensdag 20 april 2011 17:15 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Op basis van de foto in je fobo kan je het hebben!
Jep, je hoofd kan het hebben.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoi ZerooooBeach
[..]
Huh, dat is toch alleen mn hoofd
quote:
Ik natuurlijkquote:Op woensdag 20 april 2011 17:18 schreef Ragboer het volgende:
Ik heb zin om een varken te slachten. Wie doet mee?
Ja klopt, dun hoofdquote:Op woensdag 20 april 2011 17:18 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Jep, je hoofd kan het hebben.
Nice nicequote:Op woensdag 20 april 2011 17:18 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Gemaakt door die retestrakke Shiznuts
SVquote:
Heb namelijk zin in speklappen.quote:
Ja ik ook wel, van de BBQ met pils erbij.quote:
I'm in. Ik heb honger!quote:Op woensdag 20 april 2011 17:18 schreef Ragboer het volgende:
Ik heb zin om een varken te slachten. Wie doet mee?
quote:Op woensdag 20 april 2011 17:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja klopt, dun hoofdIk wil bolle wangen enzo
[..]
Nice nice
[..]
SVLekkere pasta gegeten gisteren?
Hahaha, watquote:Op woensdag 20 april 2011 17:20 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
M'n allereerste UI
Maar, zoiets goed?
De slet! Hoe durft hij.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:20 schreef Breezerslet17 het volgende:
Lindgren die me voorbijloopt en me niet ziet.. faggot
Hahaquote:Op woensdag 20 april 2011 17:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hey Patje ik zie je DM nu pas, maarmaar ik denk dat vrijdag iets te snel is
quote:Op woensdag 20 april 2011 17:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
SVLekkere pasta gegeten gisteren?
Rijdende sauna's.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:22 schreef Zeroku het volgende:
Echt, 't was zo teringwarm net in de bus.
Patje hosselt Klinkertje.quote:
Ik stap zo in mijn auto met aircoquote:Op woensdag 20 april 2011 17:22 schreef Zeroku het volgende:
Ik zat op een goede plek, in de schaduw onder dat ding dat koude lucht uitblaast enzoquote:Op woensdag 20 april 2011 17:22 schreef Zeroku het volgende:
Mijn bus stond er al toen ik uit de trein kwam, helemaal volquote:Op woensdag 20 april 2011 17:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik zat op een goede plek, in de schaduw onder dat ding dat koude lucht uitblaast enzo
Du meinst ein Ventilatinatorquote:Op woensdag 20 april 2011 17:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik zat op een goede plek, in de schaduw onder dat ding dat koude lucht uitblaast enzo
Lekker varken aan het spit boven een open vuur in de tuin. Als echte mannen, a la Asterix en Obelix. Zuur mag ook mee eten.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:20 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja ik ook wel, van de BBQ met pils erbij.
Ghehehe, ik stond in de hitte te wachten enzo en toen kwam hij en toen ging ik snel voordringen enzoquote:Op woensdag 20 april 2011 17:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mijn bus stond er al toen ik uit de trein kwam, helemaal vol.
Ja dat hehehe, maar het kon ook de airco zijn toch?quote:
Varken aan het spit.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:24 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Lekker varken aan het spit boven een open vuur in de tuin. Als echte mannen, a la Asterix en Obelix. Zuur mag ook mee eten.
Mes en vork gebruiken we ook niet, we scheuren stukken vlees en drinken uit onze helm.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:24 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Lekker varken aan het spit boven een open vuur in de tuin. Als echte mannen, a la Asterix en Obelix. Zuur mag ook mee eten.
quote:Op woensdag 20 april 2011 17:25 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Mes en vork gebruiken we ook niet, we scheuren stukken vlees en drinken uit onze helm.
Baas, maar ik gebruik een drinkhoorn.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:25 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Mes en vork gebruiken we ook niet, we scheuren stukken vlees en drinken uit onze helm.
Ja, was tussen school ook even bij de Emté geweestquote:Op woensdag 20 april 2011 17:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ghehehe, ik stond in de hitte te wachten enzo en toen kwam hij en toen ging ik snel voordringen enzoen ik had bij de appie appelpartjes gekocht
heerlijk koud ! nomnom!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |