Ja serieus. De context is misschien wel fout, maar hij heeft wel het Duitse volk zelfvertrouwen teruggeven, banen gecreëerd en het land gemoderniseerd.quote:
Nee, hij leeft niet meer.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:05 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Hij is ook een jaar ouder geworden...
Is dat zo? Een steen kan toch ook niet ouder worden?quote:Op woensdag 20 april 2011 18:05 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Hij is ook een jaar ouder geworden...
Klopt, maar om zn verjaardag te herdenken is niet echt gepast lijkt mequote:Op woensdag 20 april 2011 18:05 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Je doet net alsof Hitler nooit bestaan heeft, Nederland is zoals het nu is door hem
Een steen wordt ook niet geboren kneus...quote:Op woensdag 20 april 2011 18:06 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Is dat zo? Een steen kan toch ook niet ouder worden?
Dat vind ik wel een goede reden.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:06 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Fijn voor je man
Dan vier ik toch dat hij weer een jaartje langer dood is?
Maar jij begrijpt dat. Pizzalucht is een echte rechtsradicaal die met zijn rechterhand bij de geboortedag van Hitler stilstaat.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:06 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja serieus. De context is misschien wel fout, maar hij heeft wel het Duitse volk zelfvertrouwen teruggeven, banen gecreëerd en het land gemoderniseerd.
Zo heeft iedereen iets goeds gedaan natuurlijkquote:Op woensdag 20 april 2011 18:06 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja serieus. De context is misschien wel fout, maar hij heeft wel het Duitse volk zelfvertrouwen teruggeven, banen gecreëerd en het land gemoderniseerd.
quote:Op woensdag 20 april 2011 18:06 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Fijn voor je man
Baseer jij op een topicquote:Op woensdag 20 april 2011 18:07 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Maar jij begrijpt dat. Pizzalucht is een echte rechtsradicaal die met zijn rechterhand bij de geboortedag van Hitler stilstaat.
Dat moet hij weten dan. Als hij me er maar niet mee lastig valt.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:07 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Maar jij begrijpt dat. Pizzalucht is een echte rechtsradicaal die met zijn rechterhand bij de geboortedag van Hitler stilstaat.
Ja.quote:
Piel, het is 20 april (4/20) dus wietdag. Blowtje roken?quote:
Dan ben je te laat, uit mijn hoofd pleegde hij op 4 april zelfmoordquote:Op woensdag 20 april 2011 18:06 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Fijn voor je man
Yep, ik had vandaag een studiedag om zijn verjaardag te vieren.quote:
Goede vergelijking, echt.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:07 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zo heeft iedereen iets goeds gedaan natuurlijkAls ik een oud vrouwtje help oversteken en vervolgens met een knuppel haar hoofd opensla heb ik ook iets goeds gedaan.
De goede dingen van Hitler vergelijken met het helpen oversteken van een oud vrouwtjequote:Op woensdag 20 april 2011 18:07 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zo heeft iedereen iets goeds gedaan natuurlijkAls ik een oud vrouwtje help oversteken en vervolgens met een knuppel haar hoofd opensla heb ik ook iets goeds gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |