Ik gebruik mijn schoen.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:25 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Baas, maar ik gebruik een drinkhoorn.
Oh ik ben niet zo in to the IceTea eigenlijkquote:Op woensdag 20 april 2011 17:25 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, was tussen school ook even bij de Emté geweest. Die groene thee van IceTea
. Zo lekker
.
Die hoorn zit op mijn helm.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:25 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Baas, maar ik gebruik een drinkhoorn.
Uitgedroogde neger-maag werkt ook altijd goed, geeft een sterke nasmaakquote:
Jouw helm is natuurlijk een schedel, mijn excuses.quote:
Nah, ik wil puur varkensvlees zonder kipresten.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:27 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Uitgedroogde neger-maag werkt ook altijd goed, geeft een sterke nasmaak
Ik dacht eerst wut, en toen dacht ik lolsquote:Op woensdag 20 april 2011 17:28 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Nah, ik wil puur varkensvlees zonder kipresten.
well that's a pitty, see ya soon, m8thyyyquote:
Ik sta nog steeds in je sigquote:Op woensdag 20 april 2011 17:30 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
well that's a pitty, see ya soon, m8thyyy
Jaaaaa, alleen de prachtigste pracktusers zijn Sig-waardig voor mijquote:
quote:
Liefde allussss toch.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:31 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Jaaaaa, alleen de prachtigste pracktusers zijn Sig-waardig voor mij
Liefdestopique, jeugdsentimentquote:
Kielhaal ze man, alle dekzwabbersquote:
10.000 ist eine schone getalquote:
Ik ben er letterlijk groot mee gewordenquote:Op woensdag 20 april 2011 17:34 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Liefdestopique, jeugdsentiment
Goed om te horen!quote:
Duvel, Camel blauw maar nu nog terug voor een pizza want moeders wil niet voor me kokenquote:Op woensdag 20 april 2011 17:40 schreef Beach het volgende:
[..]
Goed om te horen!Wat is het geworden? Duvel? En tabak van?
quote:Op woensdag 20 april 2011 17:40 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Duvel, Camel blauw maar nu nog terug voor een pizza want moeders wil niet voor me koken
Ik ben jaloers op jouw bier. Maar tot zo.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:45 schreef JanPiraat het volgende:
toch maar pizza hawaï denk ik hoor die onzin klinkt me niet echt als muziek in de oren hehenjah tot zometeen met gevulde maag en koud biertje bij de hand
![]()
Hoezo?quote:Op woensdag 20 april 2011 17:48 schreef Beach het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nee ik ben blij dat ik daarvan af ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |