Ook niet, ik rook niet en begin er ook niet aan.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:54 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Jongûh, jij bent alleen maar bij de nargile / shisha te vinden.
Met dit weerquote:
Ik ook nietquote:Op woensdag 20 april 2011 16:55 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ook niet, ik rook niet en begin er ook niet aan.
Wat deed je dan bij Shabab?quote:Op woensdag 20 april 2011 16:55 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ook niet, ik rook niet en begin er ook niet aan.
Neequote:Op woensdag 20 april 2011 16:55 schreef Beach het volgende:
[..]
Volgende week zaterdag, jonko doen op Adam CS?
Ik word wel nieuwsgierig naar 1tje maar kan me er net vanaf houden.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:56 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Wel één keer geprobeerd trouwens.
Ik dacht dat je het over ene voetbalclub in de buurt had.quote:
Jmr datquote:Op woensdag 20 april 2011 16:57 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nee
[..]
Ik word wel nieuwsgierig naar 1tje maar kan me er net vanaf houden.
Coffeeshop Shabab, Vleutenseweg, Utreg.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:57 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het over ene voetbalclub in de buurt had.
Van één keer proberen krijg je niet gelijk longkanker hoorquote:Op woensdag 20 april 2011 16:57 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik word wel nieuwsgierig naar 1tje maar kan me er net vanaf houden.
Voetbalclub Shabab, Amsterdam.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:58 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Coffeeshop Shabab, Vleutenseweg, Utreg.
bron?quote:Op woensdag 20 april 2011 16:58 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Van één keer proberen krijg je niet gelijk longkanker hoor [ afbeelding ]
ok.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:58 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik ga wel keertje met mijn Ragbroer smoken dan.
En met Oceanview. Andersom of Shabab? Aangezien Sarasani (RIP) niet meer bestaat dankzij die lul van een PvdA-burgermeester.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:58 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik ga wel keertje met mijn Ragbroer smoken dan.
Ik ken zo'n gast en die hoorde van zo'n vriend van 'm dat de broer van de vriendin van z'n moeder iemand kende die op internet had gelezen dat het wél kan man, ik zweer het je.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:58 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Van één keer proberen krijg je niet gelijk longkanker hoor [ afbeelding ]
die ene bij de oudegracht, waar je zo onder lekker kan zittenquote:Op woensdag 20 april 2011 16:59 schreef Ragboer het volgende:
[..]
En met Oceanview. Andersom of Shabab? Aangezien Sarasani (RIP) niet meer bestaat dankzij die lul van een PvdA-burgermeester.
Sorry man, ik wist dit niet.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:00 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik ken zo'n gast en die hoorde van zo'n vriend van 'm dat de broer van de vriendin van z'n moeder iemand kende die op internet had gelezen dat het wél kan man, ik zweer het je.
fijn! ;dquote:Op woensdag 20 april 2011 17:05 schreef Breezerslet17 het volgende:
hij schijnt dat ik naar huis mag!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |