Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Op woensdag 20 april 2011 09:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
In London is Engels ook wel handig schijnt
A: ze praatten alsof ze nog heel veel moeten doen. echt heel gehaast.quote:
En daarbij kom je op zoveel plekken bijna alleen maar Engels tegen... Dat het leren van Engels helemaal niet moeilijk hoeft te zijn volgens mij...quote:Op woensdag 20 april 2011 09:45 schreef Barreltje het volgende:
en C_A
ik vind het een beeetje naief om te denken dat we als nederlanders geen andere taal dan nederlands hoeven te spreken..
Je gaat dan volkomen voorbij aan het feit dat onze welvaart gestoelt is op onze internationale betrekkingen..
Maar anderen mogen soms ook wel eens moeite doenquote:Op woensdag 20 april 2011 09:45 schreef Barreltje het volgende:
en C_A
ik vind het een beeetje naief om te denken dat we als nederlanders geen andere taal dan nederlands hoeven te spreken..
Je gaat dan volkomen voorbij aan het feit dat onze welvaart gestoelt is op onze internationale betrekkingen..
het is echt hakketakke engelsquote:Op woensdag 20 april 2011 09:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
A: ze praatten alsof ze nog heel veel moeten doen. echt heel gehaast.
B: gewoon moeilijk te volgen
inderdaad.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:45 schreef Barreltje het volgende:
en C_A
alvast chinees leren voor de zekerheidquote:Op woensdag 20 april 2011 09:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
inderdaad.
en Engels is gewoon de wereldtaal
nog ergerquote:
ik heb heeel veel internationale collega's die reuze graag nederlands willen leren en spreken, maar als ze hun best doen wordt er 99 van de 100 keer in het engels geantwoord..quote:Op woensdag 20 april 2011 09:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar anderen mogen soms ook wel eens moeite doen
Hij is een heldquote:Op woensdag 20 april 2011 09:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
kort maar krachtig![]()
nog erger dan deze:
[ afbeelding ]
Good moaning!quote:Op woensdag 20 april 2011 09:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
kort maar krachtig![]()
nog erger dan deze:
[ afbeelding ]
Kom je brengen?quote:
mja engels spreken gaat mij beter dan schrijven, dus ik ga het niet proberenquote:Op woensdag 20 april 2011 09:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Good moaning!
I was pissing by the door...
quote:Op woensdag 20 april 2011 09:50 schreef Solique het volgende:
Praat soms meer engels dan nederlands op werk, switchen gaat onderhand best makkelijk moet ik zeggen.
Kan zowat het Engels fonetisch alfabet uit mijn hoofd
http://en.wikipedia.org/wiki/NATO_phonetic_alphabetquote:
nou ja dit dusquote:Op woensdag 20 april 2011 09:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar anderen mogen soms ook wel eens moeite doen
ja maar ik kan me wel verstaanbaar maken, maar als ik direct met iemand moet praten in het engels, sla ik dichtquote:Op woensdag 20 april 2011 09:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
In London is Engels ook wel handig schijnt
moest ook ff nadenken totdat je alpha riepquote:
Ik bedoel meer het feit dat ze er zo van uit gaan dat sommige denken dat je hun taal altijd maar spreekt.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:49 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik heb heeel veel internationale collega's die reuze graag nederlands willen leren en spreken, maar als ze hun best doen wordt er 99 van de 100 keer in het engels geantwoord..
bovendien.. een wereldbevolking van 1 miljard die engels spreekt en dan ga je lopen ei-en dat die maar de taal van zo'n 17 miljoen mensen moeten spreken?
Held!quote:Op woensdag 20 april 2011 09:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
kort maar krachtig![]()
nog erger dan deze:
[ afbeelding ]
bravoquote:
ahhquote:Op woensdag 20 april 2011 09:52 schreef Solique het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/NATO_phonetic_alphabet
Soms cruciaal als je mag spellen voor de britten
realiseer wel dat Nederlands voor een buitenlander de moeilijkste taal is om te lerenquote:
half grieks half fonetisch...quote:
IT-erquote:Op woensdag 20 april 2011 09:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]Beta, eens IT-er altijd IT-er
![]()
beroepsdeformatie
welke mensen heb jij het dan over?quote:Op woensdag 20 april 2011 09:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik bedoel meer het feit dat ze er zo van uit gaan dat sommige denken dat je hun taal altijd maar spreekt.
Ik heb een hekel aan fransen, maar eigenlijk zijn ze best cool tochquote:Op woensdag 20 april 2011 09:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik bedoel meer het feit dat ze er zo van uit gaan dat sommige denken dat je hun taal altijd maar spreekt.
hmm vind toch wel dat je in sommige vakgebieden wel engels moet kunnen sprekenquote:Op woensdag 20 april 2011 09:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben geen beta.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]Beta, eens IT-er altijd IT-er
![]()
beroepsdeformatie
Frans... dat is nou een taal waar ik niks mee heb en niks mee kanquote:Op woensdag 20 april 2011 09:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan fransen, maar eigenlijk zijn ze best cool tochZe houden vast aan hun franse taal en vertikken het om engels te leren/spreken
Nederland houdt ook vast aan Nederlands.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan fransen, maar eigenlijk zijn ze best cool tochZe houden vast aan hun franse taal en vertikken het om engels te leren/spreken
Dat doen ze hier wel hoorquote:Op woensdag 20 april 2011 09:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hmm vind toch wel dat je in sommige vakgebieden wel engels moet kunnen spreken
Hier alleen Engels en NLquote:Op woensdag 20 april 2011 09:54 schreef Barreltje het volgende:
[..]
welke mensen heb jij het dan over?
hier op kantoor wordt engels gesproken tussen internationale collega's.. onderling engels, frans of nederlands of wat spaans..
mja hier zijn veel documenten in het engels.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:56 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Dat doen ze hier wel hoor
en alle documenten zijn in het Frans EN Engels..:P
al is het wel zo dat we een cursus frans krijgen omdat we frans moeten kunnen hier
Nee nietquote:Op woensdag 20 april 2011 09:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Nederland houdt ook vast aan Nederlands.
en spreken wel gewoon engels. Wat dat betreft is frankrijk gewoon ee narrogant volkje
Wie bitte? Ich verstehe das franzosisch nicht.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:56 schreef PriemGirl het volgende:
Mais francais... C'est facile non?![]()
Mijn Frans is hard achteruit gegaan sinds ik in NL woonHeb het gewoon nooit meer nodig.. Zonde eigenlijk.
ik werk bij een frans bedrijf en alles is in het engels EN het frans!quote:Op woensdag 20 april 2011 09:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee niet
Want je ziet al dat je bij veel bedrijven de engelse taal moet spreken.
En dat si bij fransen een stuk minder
Wat is de engelse functie naam daarvan?quote:Op woensdag 20 april 2011 09:58 schreef charmed_angel het volgende:
Misschien dat ik maar gewoon putjeschepper moet worden
mja en dan afvragen waarom Nederland economisch meer handel heeft met buitenland dan de fransenquote:Op woensdag 20 april 2011 09:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee niet
Aber ich mocht auch Deutsch sprechen ja !quote:Op woensdag 20 april 2011 09:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Wie bitte? Ich verstehe das franzosisch nicht.
Mijn man werkt in de scheepvaart, en moet regelmatig naar Frankrijk om daar te keuren, maar omdat ze daar vertikken om Engels te praten, komt hij altijd erg sjago terugquote:Op woensdag 20 april 2011 09:59 schreef PriemGirl het volgende:
Ik hou van FrankrijkHelaas is mijn vriend er ook niet zo van te spreken en vermijdt hij het land het liefste (behalve voor eurodisney... Want eurodisney
)
en daarbij, engels is niet verplicht hier, maar je wordt eerder aangenomen als je de engelse taal spreekvaardig machtig bentquote:Op woensdag 20 april 2011 09:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee niet
dat is dan een uitzondering lijkt mij?quote:Op woensdag 20 april 2011 09:59 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik werk bij een frans bedrijf en alles is in het engels EN het frans!
net zoals hier in nederland alles in het nederlandse en engels is
Uhmzzzz.... weet jij hetquote:Op woensdag 20 april 2011 09:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Wat is de engelse functie naam daarvan?
ehm nee hoor.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat is dan een uitzondering lijkt mij?
de shutdown knopquote:Op woensdag 20 april 2011 10:01 schreef pgrferrari het volgende:
Welke sneltoets gebruik je bij mac om een bericht in te voeren op fok?
ik denk het niet ;0quote:Op woensdag 20 april 2011 10:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat is dan een uitzondering lijkt mij?
gewoon je muisquote:Op woensdag 20 april 2011 10:01 schreef pgrferrari het volgende:
Welke sneltoets gebruik je bij mac om een bericht in te voeren op fok?
hehe lolquote:Op woensdag 20 april 2011 10:02 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik denk het niet ;0
maar misschien is mijn franse bedrijf wel zoooooooo internationaal dat het allemaal goed geregeld is
hih.. op het seminar waar ik heen ga zijn de slides wel in het engels, maar de presentatie in het franskrijgen we sinchroon vertaling in een oortje
wat voor functie wil je ??quote:Op woensdag 20 april 2011 10:03 schreef PriemGirl het volgende:
Ik zou ook wel bij een Frans bedrijf willen werkenAl is het alleen maar om de taal weer onder de knie te krijgen
das ook een toets.. je kan em indrukken..quote:
Minimac.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:04 schreef Barreltje het volgende:
[..]
das ook een toets.. je kan em indrukken..
oh wacht.. een iMac of een macbook??
ITquote:
mijn hoogste cijfer voor frans was een 3quote:Op woensdag 20 april 2011 10:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
IT!! Cette ordinateurs sont tres vide. Je peux vendrer les nouveaux !
Krap mijn frans is echt niks meer...![]()
heheh ik wil ook wel een nieuwe laptopquote:Op woensdag 20 april 2011 10:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
IT!! Cette ordinateurs sont tres vide. Je peux vendrer les nouveaux !
Krap mijn frans is echt niks meer...![]()
nee sorry, ik heb NOG geen macquote:Op woensdag 20 april 2011 10:09 schreef pgrferrari het volgende:
niemand die de sneltoets voor een mac weet?
quote:Op woensdag 20 april 2011 10:08 schreef Barreltje het volgende:
[..]
heheh ik wil ook wel een nieuwe laptop
en in het westen van het land??
quote:Op woensdag 20 april 2011 10:10 schreef wel.o.k het volgende:
YA ne govoryu po-frantsuzski
i moi russki ploho
Inderdaad.. Ga je mond wassenquote:Op woensdag 20 april 2011 10:09 schreef charmed_angel het volgende:
Misschien snap ik frans straks ook wel weer
Ik vind het Spaans nog steeds een beetje lijken op het Frans
(als me man dit hoort krijg ik klappiesWant dat is vloeken vind hij
)
DAquote:Op woensdag 20 april 2011 10:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Mijn droomman, een Russisch sprekende nerd
Zo slecht is het nog niet als je al een paar woorden kan uitkramenquote:Op woensdag 20 april 2011 10:10 schreef wel.o.k het volgende:
YA ne govoryu po-frantsuzski
i moi russki ploho
nou ja, goeden dag en hoe gaat het is wel erg magertjes hoorquote:Op woensdag 20 april 2011 10:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zo slecht is het nog niet als je al een paar woorden kan uitkramen
err.. eum.. Ja..quote:Op woensdag 20 april 2011 10:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nou ja, goeden dag en hoe gaat het is wel erg magertjes hoor
quote:
vriend in het russisch is leukquote:Op woensdag 20 april 2011 10:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
err.. eum.. Ja..
Met handgebaren dan maar?
Of je gepoept hebt vandaag?quote:
Awww.. Zal ik het even doen voor je?quote:Op woensdag 20 april 2011 10:15 schreef Panda72 het volgende:
* Panda72zegt hardop tegen zichzelf. Je mag je collega niet wurgen, je mag je collega niet wurgen
quote:Op woensdag 20 april 2011 10:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Awww.. Zal ik het even doen voor je?
We zullen doorgaanquote:Op woensdag 20 april 2011 10:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Hier alles mwah
Maar komt goed
Bij jou dan snoet?
quote:Op woensdag 20 april 2011 10:15 schreef Panda72 het volgende:
* Panda72zegt hardop tegen zichzelf. Je mag je collega niet wurgen, je mag je collega niet wurgen
Oh echt?quote:
quote:
Goedenmorgen lieverdquote:
Is dat uit een gedicht/songtekst of zelf bedacht?quote:Op woensdag 20 april 2011 10:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
We zullen doorgaan
Met de wankelende zekerheid
Om door te gaan
In een mateloze tijd
We zullen doorgaan
Slijmbalquote:
Hoe ist panda?quote:
quote:
liedje, we zullen doorgaan, van Ramses Shaffy.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedenmorgen lieverd![]()
[..]
Is dat uit een gedicht/songtekst of zelf bedacht?
Shaffy.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Ja maar ik leer nu Spaans, en ik zie echt wel overeenkomstenquote:Op woensdag 20 april 2011 10:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Inderdaad.. Ga je mond wassen
Spaans lijkt helemaal niet op Frans namelijk hihi
je ontkent het nietquote:
Meh, ik wil alleen maar slapen.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Slijmbal![]()
[..]
Hoe ist panda?
[..]Alles ok daar?
Hai lieverdquote:Op woensdag 20 april 2011 10:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
heb je binnenkort een slaap plekkie??quote:Op woensdag 20 april 2011 10:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je ontkent het niet
en ik meen het nog ook, je weet wel waarom
wou net zeggen ken je klassiekersquote:
Weet ik tochquote:Op woensdag 20 april 2011 10:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je ontkent het niet
en ik meen het nog ook, je weet wel waarom
nu zit ik met : " we zullen Dooooooooooooooooooooooooorgaan, " in m'n hoofdquote:
Moe en ik wil mijn collega wurgen(en ik ben niet de enige) maar voor de rest gaat het wel. En met jou?quote:
Knuffquote:Op woensdag 20 april 2011 10:20 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Meh, ik wil alleen maar slapen.
Ben moe
Ik ken heel veel klassiekers maar met Shaffy heb ik niet heel veel gehadquote:
met de stootkracht van de milde krachtquote:Op woensdag 20 april 2011 10:21 schreef Barreltje het volgende:
[..]
nu zit ik met : " we zullen Dooooooooooooooooooooooooorgaan, " in m'n hoofd
Wat doet de collega dan?quote:Op woensdag 20 april 2011 10:22 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Moe en ik wil mijn collega wurgen(en ik ben niet de enige) maar voor de rest gaat het wel. En met jou?
hehequote:Op woensdag 20 april 2011 10:21 schreef Barreltje het volgende:
[..]
nu zit ik met : " we zullen Dooooooooooooooooooooooooorgaan, " in m'n hoofd
ik heb een slaapplekquote:Op woensdag 20 april 2011 10:21 schreef Barreltje het volgende:
[..]
heb je binnenkort een slaap plekkie??
hoe is het verder?? al begonnen met eea te regelen?
quote:Op woensdag 20 april 2011 10:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Knuff
[..]
Ik ken heel veel klassiekers maar met Shaffy heb ik niet heel veel gehad
fietspomp en een pool, opgelostquote:Op woensdag 20 april 2011 10:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Weet ik tochDoe eerst maar je meerwaarde aantonen door de bubbels te maken en de vaatwasser
![]()
ik waardeer zijn teksten nu nog meer dan eerstquote:Op woensdag 20 april 2011 10:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Knuff
[..]
Ik ken heel veel klassiekers maar met Shaffy heb ik niet heel veel gehad
ahh.. wel "fijn" dat dat ook begonnen is..quote:Op woensdag 20 april 2011 10:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb een slaapplekbij hele lieve mensen
![]()
en het regelen is begonnen, of het overleg en uitzoeken in ieder geval...
beide ook ingeschreven als woning zoekende
controlequote:Op woensdag 20 april 2011 10:27 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ahh.. wel "fijn" dat dat ook begonnen is..
Dat geeft een gevoel van "macht", je kan er iets aan doen..
Heldquote:
Borsato kan ik nooit echt hebbenquote:Op woensdag 20 april 2011 10:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik waardeer zijn teksten nu nog meer dan eerst
borsato kan ik even niet hebben nu![]()
dat woord ja!quote:
vriendschap is een illusiequote:Op woensdag 20 april 2011 10:28 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Borsato kan ik nooit echt hebben
en shaffy.. neuh kan me ook nietboeien..
de dijk !
Taco's is dat lekkerrquote:
met ontbloot bovenlijf zeker??quote:Op woensdag 20 april 2011 10:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Held![]()
Doe je wel een knappe pool, dan mag die ook de fietspomp bedienen
Vriendschap is een prooi, een pakketje schroot met een dun laagje chroomquote:
das "het goede doel"quote:
Kijk, jij snapt datquote:Op woensdag 20 april 2011 10:29 schreef Barreltje het volgende:
[..]
met ontbloot bovenlijf zeker??
"cocacola light break! "
dat is helemaal niet waar!quote:Op woensdag 20 april 2011 10:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vriendschap is een illusie
o, dat is goede doel![]()
quote:Op woensdag 20 april 2011 10:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kijk, jij snapt datJe mag uiteraard ook van zijn diensten gebruik komen maken hoor
Jij altijdquote:
Liefquote:Op woensdag 20 april 2011 10:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij altijdHoe voel je je muckski?
quote:Op woensdag 20 april 2011 10:32 schreef Muck het volgende:
[..]
Lief
Vreselijk
Ik heb de halve nacht door bed liggen rollen van de pijn
er zijn inderdaad mensen die het tegendeel bewijzenquote:
heb je al een afspraak met de huisarts gemaakt??quote:Op woensdag 20 april 2011 10:32 schreef Muck het volgende:
[..]
Lief
Vreselijk
recht aankijken en een knipoog gevenquote:Op woensdag 20 april 2011 10:32 schreef pgrferrari het volgende:
Wel grappig al die chicks als je vakken staat te vullen![]()
![]()
Maandag 2 van die giechelende meiden![]()
Die liepen ook expres terug![]()
Wist niet goed wat ik er mee aan moest.
Wat voor pijn?quote:Op woensdag 20 april 2011 10:32 schreef Muck het volgende:
[..]
Lief
Vreselijk
Goedemorgen parmantig parelhoentjequote:
quote:
of hun vakjes even vullenquote:Op woensdag 20 april 2011 10:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
recht aankijken en een knipoog geven
quote:
Lief!quote:
Nee, nog nietquote:Op woensdag 20 april 2011 10:34 schreef Barreltje het volgende:
[..]
heb je al een afspraak met de huisarts gemaakt??
die heb ik vast zelf al eens gebruiktquote:Op woensdag 20 april 2011 10:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen parmantig parelhoentje
bloedquote:Op woensdag 20 april 2011 10:35 schreef Barreltje het volgende:
[..]
andere UI!
* Barreltje is van slag
Ga dat eens gauw doen dan!quote:
buikpijnquote:Op woensdag 20 april 2011 10:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat voor pijn?En ehm even de ha bellen?
![]()
Oh, dat zou best kunnen, het was het eerste wat me te binnen schootquote:Op woensdag 20 april 2011 10:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
die heb ik vast zelf al eens gebruikt![]()
hoe is het?
[..]
bloed
Iel!quote:Op woensdag 20 april 2011 10:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
die heb ik vast zelf al eens gebruikt![]()
hoe is het?
[..]
bloed
ik heb er nog geen hierquote:Op woensdag 20 april 2011 10:36 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ga dat eens gauw doen dan!
je hebt er toch wel een in 010 toch?
of ben je nog in 030?
Ik zou vandaag even bellen en langsgaanquote:Op woensdag 20 april 2011 10:36 schreef Muck het volgende:
[..]
buikpijn
en mja, ik heb het al eens eerder gehad, fanatieke buikgriep
ik kijk het vandaag nog even aan, en dan kan ik de dokter nog wel bellen denk ik
take it easyquote:Op woensdag 20 april 2011 10:37 schreef Pheno het volgende:
HAAAAAAAAAAAAT. Het is maar goed dat ik een arcadestick heb, een joypad was al tegen de muur gegaan
Hij heeft er voor de tweede keer voor gezorgd dat de pc's op kantoor uitvielen waardoor ik en mijn collega's documenten kwijt zijn. Hij doet het niet express maar het is zo'n sukkelquote:Op woensdag 20 april 2011 10:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat doet de collega dan?Sappige details please
![]()
Hier alles mwahKomt goed
Mezelf maar eens uit bed hijsen zo
quote:Op woensdag 20 april 2011 10:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
recht aankijken en een knipoog geven
ja superquote:Op woensdag 20 april 2011 10:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh, dat zou best kunnen, het was het eerste wat me te binnen schoot![]()
Mwah, bij u?
ja ik ken hem, stoere chick hoorquote:Op woensdag 20 april 2011 10:37 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Iel!
gister "I spit on your grave" gezien..
Nee, nu bellen. Je bent geen MPG die de dokter nog niet eens belt als ie half de pijp uit gaatquote:Op woensdag 20 april 2011 10:36 schreef Muck het volgende:
[..]
buikpijn
en mja, ik heb het al eens eerder gehad, fanatieke buikgriep
ik kijk het vandaag nog even aan, en dan kan ik de dokter nog wel bellen denk ik
Oh, dat is wel heel domquote:Op woensdag 20 april 2011 10:37 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Hij heeft er voor de tweede keer voor gezorgd dat de pc's op kantoor uitvielen waardoor ik en mijn collega's documenten kwijt zijn. Hij doet het niet express maar het is zo'n sukkel
DUS.. dat maar alvast regelen.. vandaag..quote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 10:37 schreef Pheno het volgende:
HAAAAAAAAAAAAT. Het is maar goed dat ik een arcadestick heb, een joypad was al tegen de muur gegaan
gears op insane koste mij ook een controllerquote:Op woensdag 20 april 2011 10:37 schreef Pheno het volgende:
Echtquote:Op woensdag 20 april 2011 10:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
gears op insane koste mij ook een controller
1 bij de mijn karretjesquote:
Klopt. En ja, best handig, geen schouderknoppen en grote knoppen.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
Zo'n arcade stick is wel handig dan??? Je speelt MK lijkt mij?
Ik zit zelf nog zo in twijfel over MKquote:Op woensdag 20 april 2011 10:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Klopt. En ja, best handig, geen schouderknoppen en grote knoppen.
Ermac is dood. God Christ. De homo met zijn kinetische shizzle. Iced to deathSub-zero
scorpion > ijscoboerquote:Op woensdag 20 april 2011 10:47 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik zit zelf nog zo in twijfel over MK
Sub-Zero
succes en beterschapquote:Op woensdag 20 april 2011 10:50 schreef Muck het volgende:
ik ben eens aan het uitzoeken welke huisartsen hier in de buurt zitten en ga zo eens een rondje bellen
Goed zo Muckie!quote:Op woensdag 20 april 2011 10:50 schreef Muck het volgende:
ik ben eens aan het uitzoeken welke huisartsen hier in de buurt zitten en ga zo eens een rondje bellen
Beterschap.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:50 schreef Muck het volgende:
Ja hequote:
Ik vind het heerlijk. Smoke is echt mijn fav.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:47 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik zit zelf nog zo in twijfel over MK
Sub-Zero
anders moet Toek boos worden en dat wil Toek niet!quote:Op woensdag 20 april 2011 10:50 schreef Muck het volgende:
owja daar ging ik ook flippenquote:Op woensdag 20 april 2011 10:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
1 bij de mijn karretjes![]()
voor de rest was het geen probleem mar dat stuk geen gewoon niet en toen grrrrrr aaaargggh vlieg pats boem stuk
misschien dat ik zo stick ga bestellenquote:Op woensdag 20 april 2011 10:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Klopt. En ja, best handig, geen schouderknoppen en grote knoppen.
Ermac is dood. God Christ. De homo met zijn kinetische shizzle. Iced to deathSub-zero
Ik ga dit weekend eens kijken hoe duur hij is bij de lokale MM.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk. Smoke is echt mijn fav.
Ik heb al gebeldquote:Op woensdag 20 april 2011 11:05 schreef Toekito het volgende:
[..]
anders moet Toek boos worden en dat wil Toek niet!
Toek wil een gefixte Muck!Muck
Noro-virus?quote:Op woensdag 20 april 2011 11:10 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb al gebeld
Er schijnt een hele heftige buikgriep te heersen, dus rust houden, veel drinken, etc.
Wel heb ik een inschrijvingsformulier gekregen en mag ik altijd bellen als 'de toestand verslchterd'
oh oké dus hou je koest aubquote:Op woensdag 20 april 2011 11:10 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb al gebeld
Er schijnt een hele heftige buikgriep te heersen, dus rust houden, veel drinken, etc.
Wel heb ik een inschrijvingsformulier gekregen en mag ik altijd bellen als 'de toestand verslchterd'
quote:Op woensdag 20 april 2011 11:10 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb al gebeld
daar heeft ze het niet over gehadquote:
doe ikquote:
liefquote:Op woensdag 20 april 2011 11:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
* wel.o.k zet nog een emmer thee klaar voor Muck
lekker blijven liggen. Moet ik nog boodschappen doen ofzo?quote:Op woensdag 20 april 2011 11:12 schreef Muck het volgende:
[..]
doe ik
ik lig met mijn dekentje op de bank tv te kijken en afwisselend de deken tot mijn oren op te trekken en me te bedwingen om alles uit te trekken
ikke ben niet handigquote:Op woensdag 20 april 2011 11:09 schreef Pheno het volgende:
Ik heb mijn stick zelf gecustomized met betere onderdelen. Ik had geen zin om 150 euro voor een stick met Sanwa-onderdelen neer te leggen, dus een cheapo gekocht en zelf Sanwa-spullen er in gedaan. Kost 50 euro ben je een stuk goedkoper uit
pheno lief aankijken kan ook handig zijnquote:
ja dat is waarquote:Op woensdag 20 april 2011 11:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
pheno lief aankijken kan ook handig zijn
Hoe volwassen...quote:Op woensdag 20 april 2011 11:18 schreef Panda72 het volgende:
Een collega van mij heet Hans en zijn achternaam begint met een G. Heeft iemand(wijst naar zichzelf) de G van zijn achternaam met de H van zijn voornaam verwisselt (er hangt een naambordje naast de deur van zijn kantoor). Hij heeft het zelf alleen nog niet door. Er staat nu dus Gans ipv Hans .
Een schande is het een grote schandequote:Op woensdag 20 april 2011 11:18 schreef Crazy-M het volgende:
waarom kun je bij de subway niet bestellen
Wrm heb jij van die flauwe collega's?quote:Op woensdag 20 april 2011 11:18 schreef Panda72 het volgende:
Een collega van mij heet Hans en zijn achternaam begint met een G. Heeft iemand(wijst naar zichzelf) de G van zijn achternaam met de H van zijn voornaam verwisselt (er hangt een naambordje naast de deur van zijn kantoor). Hij heeft het zelf alleen nog niet door. Er staat nu dus Gans ipv Hans .
neuh, niet dat ik weet, er is nog vanalles in huisquote:Op woensdag 20 april 2011 11:14 schreef Toekito het volgende:
[..]
lekker blijven liggen. Moet ik nog boodschappen doen ofzo?
PAUZE
dus tot over 15 min
kan wel hoorquote:Op woensdag 20 april 2011 11:18 schreef Crazy-M het volgende:
waarom kun je bij de subway niet bestellen
Ja ik weet het maar ik ben af en toe ook erg volwassen. Ben af en toe een beetje melig maar dat mag ook wel. De boog kan niet altijd gespannen zijn.quote:
een goedendag, mijn naam is sanders zonders heet ik andersquote:Op woensdag 20 april 2011 11:18 schreef Panda72 het volgende:
Administratiekantoor.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:19 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wrm heb jij van die flauwe collega's?![]()
En waar werk je?
quote:Op woensdag 20 april 2011 11:20 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja ik weet het maar ik ben af en toe ook erg volwassen. Ben af en toe een beetje melig maar dat mag ook wel. De boog kan niet altijd gespannen zijn.
mijn gevoel zou in dat geval ook zijn dat ik de pineut was mja kan ook een toevallige smaenloop van omstandigheden zijn, lastigquote:Op woensdag 20 april 2011 11:20 schreef charmed_angel het volgende:
Ok even een vraagje..... en jullie gevoel/mening
* Waarschijnlijk moet er per 01-07-2011 iemand uit bij ons.
* Ik heb elke dinsdag rond 3 uur een coachinggesprek met mijn teamleider.
Nu zouden we aanstaande dinsdag op 16:00 uur een overleg hebben, daar zou verteld worden wat er gaat gebeurenPer 1 juli iemand uit, of nog even verlengen.
Nu hebben ze dat overleg opeens vervroegd naar 15:30 uur en bij coachinggesprek direct na het overleg ingepland.
Wat zullen jullie denken als dit opeens zonder reden gebeurd?
(ik denk overigens dat ik de pineut ben, en dat er idd iemand ontslagen wordt per 1/7)
Ja he???quote:Op woensdag 20 april 2011 11:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
mijn gevoel zou in dat geval ook zijn dat ik de pineut was mja kan ook een toevallige smaenloop van omstandigheden zijn, lastig
ja tricky mja afwachten meer kun je niet doen en dat zuigt grote tijdquote:Op woensdag 20 april 2011 11:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja he???
ze hadden mijn gesprek ook gewoon kunnen laten staan in dit geval om half 4... Maar ze hebben het omgedraaid
ja dat is waar, maar het blijft maar in me hoofd zitten natuurlijkquote:Op woensdag 20 april 2011 11:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja tricky mja afwachten meer kun je niet doen en dat zuigt grote tijd
precies!quote:Op woensdag 20 april 2011 11:21 schreef Barreltje het volgende:
[..]![]()
het is net een speeltuin bij jou op je werk..
jouw collega's en jij zouden al 4 keer ontslagen zijn hier wegens "onprofessioneel gedrag"
Mijn pakketje ook!quote:Op woensdag 20 april 2011 11:20 schreef Muck het volgende:
Oeh, mijn pakketje ligt bij de tnt distributie
mijn pakketje bedoel je? Of ons pakketje, maar niet JOU pakketjequote:Op woensdag 20 april 2011 11:20 schreef Muck het volgende:
Oeh, mijn pakketje ligt bij de tnt distributie
Dat kan ieder bedrijf is de bedrijfscultuur anders natuurlijk. Bij ons word namelijk nog wel eens gelachen en een grapje gemaakt.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:21 schreef Barreltje het volgende:
[..]![]()
jouw collega's en jij zouden al 4 keer ontslagen zijn hier wegens "onprofessioneel gedrag"
wat een kut werk heb je dan als je niet eens lol kan schoppenquote:Op woensdag 20 april 2011 11:21 schreef Barreltje het volgende:
[..]![]()
sterkte nog evenquote:Op woensdag 20 april 2011 11:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat is waar, maar het blijft maar in me hoofd zitten natuurlijk
Hoop wel dat ze dan met een goed voorstel komen
hier ook hoorquote:Op woensdag 20 april 2011 11:27 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dat kan ieder bedrijf is de bedrijfscultuur anders natuurlijk. Bij ons word namelijk nog wel eens gelachen en een grapje gemaakt.
Vind ik ook.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat een kut werk heb je dan als je niet eens lol kan schoppen_!
Klopt, maar zulke flauwe dingen vind ik wel wat overdreven.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
gast je bent nu al verzuurdquote:Op woensdag 20 april 2011 11:28 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Klopt, maar zulke flauwe dingen vind ik wel wat overdreven.
En het is daar wel erg vaak.
inderdaad. nu is het denk ik niet in de pauze te halen om op en neer te rijdenquote:Op woensdag 20 april 2011 11:19 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Een schande is het een grote schande![]()
er wordt hier genoeg gelachen..quote:Op woensdag 20 april 2011 11:27 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dat kan ieder bedrijf is de bedrijfscultuur anders natuurlijk. Bij ons word namelijk nog wel eens gelachen en een grapje gemaakt.
je hebt lol schoppen en lachen om een grapje..quote:Op woensdag 20 april 2011 11:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
wij trappen hier ook lol maar wel tot op zekere hoogte.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:27 schreef Panda72 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 april 2011 11:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
mijn pakketje bedoel je? Of ons pakketje, maar niet JOU pakketje
Dat is fijn om te horen. Het lijkt mij zo jammer om ergens te werken waar als je een keer lacht meteen 4 keer word ontslagen.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hier ook hoor
Alleen nu wat minder
nee hoor ik ben een relatie aan gegaan met een lieve blonde vrouw die af en toe muziek maakt en vaak erg uitgebreid kookt voor Toekquote:Op woensdag 20 april 2011 11:29 schreef MPG het volgende:
[..].
Muck dr pakketje. Of ben je nu al vergeten waar je aan begonnen was... ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
mja hier ook, lol zolang veiligheid toe laat.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:29 schreef Barreltje het volgende:
[..]
er wordt hier genoeg gelachen..
alleen geen practical jokes uitgehaald..
dat kan ook niet.. dan kan de veiligheid in het geding komen..
[..]
je hebt lol schoppen en lachen om een grapje..
goed vergelijk ookquote:Op woensdag 20 april 2011 11:29 schreef Toekito het volgende:
[..]
wij trappen hier ook lol maar wel tot op zekere hoogte.
Of zal ik voor de lol even bij paar klanten hun site laten forwarden naar www.moppen.nl omdat het kan?
ja dat heb jequote:Op woensdag 20 april 2011 11:29 schreef Barreltje het volgende:
[..]
er wordt hier genoeg gelachen..
alleen geen practical jokes uitgehaald..
dat kan ook niet.. dan kan de veiligheid in het geding komen..
[..]
je hebt lol schoppen en lachen om een grapje..
quote:Op woensdag 20 april 2011 11:30 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee hoor ik ben een relatie aan gegaan met een lieve blonde vrouw die af en toe muziek maakt en vaak erg uitgebreid kookt voor ToekJe hebt duidelijk de kleine lettertjes niet gelezen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ALLES IS VOOR MUCKIEKSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Het is jouW pakketje met een W op het eind. Jouw is een bezittelijk voornaamwoord.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
mijn pakketje bedoel je? Of ons pakketje, maar niet JOU pakketje
nee jijquote:
grapjes lopen snel uit de hand..quote:Op woensdag 20 april 2011 11:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
goed vergelijk ook_!
[..]
ja dat heb je![]()
je kan genoeg doen zonder dingen in het gevaar te brengen hoor![]()
overdreven serieus gedoe op je werk, getver
nee joh een beetje spaning is juist leukquote:Op woensdag 20 april 2011 11:32 schreef Barreltje het volgende:
[..]
grapjes lopen snel uit de hand..
en als het bij ons mis loopt dan ontploft er een platform.. dat wil je ook niet..
we "spelen" iedere dag met mensen levens.. een beetje serieus gedoe is dan wel prettig...
dan heeft hij wel gelijk als hij zegt dat het NIet jou pakketje is :pquote:Op woensdag 20 april 2011 11:32 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Het is jouW pakketje met een W op het eind. Jouw is een bezittelijk voornaamwoord.
mondelinge grapjes kan altijd, maar ontploft platform ... zo erg zal nu ook wel weer niet zijn denk ikquote:Op woensdag 20 april 2011 11:32 schreef Barreltje het volgende:
[..]
en als het bij ons mis loopt dan ontploft er een platform.. dat wil je ook niet..
we "spelen" iedere dag met mensen levens.. een beetje serieus gedoe is dan wel prettig...
zeiksnorquote:Op woensdag 20 april 2011 11:32 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Het is jouW pakketje met een W op het eind. Jouw is een bezittelijk voornaamwoord.
Ja daar zit natuurlijk wel een groot verschil tussen als ik ook op een platform zou werken en mensen levens zijn in het geding ga ik echt geen geintjes uithalen.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:32 schreef Barreltje het volgende:
[..]
quote:
Een panda met een snor. En er dan nog op zeiken ook. Wel lenig! Of niet tegen de wind in zeiken!quote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 11:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een panda met een snor. En er dan nog op zeiken ook. Wel lenig! Of niet tegen de wind in zeiken!
wat voor levensbedreigend gevaar ontstaat er dan als je iemands naam op ene kleding locker veranderd van hans naar gans?quote:Op woensdag 20 april 2011 11:34 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja daar zit natuurlijk wel een groot verschil tussen als ik ook op een platform zou werken en mensen levens zijn in het geding ga ik echt geen geintjes uithalen.
het is een mentaliteits verschil..quote:Op woensdag 20 april 2011 11:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mondelinge grapjes kan altijd, maar ontploft platform ... zo erg zal nu ook wel weer niet zijn denk ik
dan moet je wel erg onveilige grapjes maken en zijn het geen grapjes meer
Dat Hans, die net nieuw is, zijn veiligheidshelm niet kan vinden.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat voor levensbedreigend gevaar ontstaat er dan als je iemands naam op ene kleding locker veranderd van hans naar gans?
mja dat kan meer te maken hebben met veiligheid. maar een simpele grap moet wel kunnenquote:Op woensdag 20 april 2011 11:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat voor levensbedreigend gevaar ontstaat er dan als je iemands naam op ene kleding locker veranderd van hans naar gans?
quote:Op woensdag 20 april 2011 11:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat Hans, die net nieuw is, zijn veiligheidshelm niet kan vinden.
snap je link niet, maar goed.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:36 schreef Barreltje het volgende:
[..]
het is een mentaliteits verschil..
serieus bezig zijn met je werk.. professioneel gedrag.. dan ontploffen er geen platforms..
als je je werk niet serieus neemt, dan ontploffen er platforms..
dan is het wel een echte gansquote:Op woensdag 20 april 2011 11:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat Hans, die net nieuw is, zijn veiligheidshelm niet kan vinden.
quote:Op woensdag 20 april 2011 11:39 schreef charmed_angel het volgende:
ooooooooooooooooow straks lekker broodje zalm
ik wil subwayquote:Op woensdag 20 april 2011 11:39 schreef charmed_angel het volgende:
Bezorg je ook?quote:Op woensdag 20 april 2011 11:39 schreef charmed_angel het volgende:
Dan ga je dat halenquote:
ik had het ook niet over de grapjes (de mondelinge grapjes)quote:Op woensdag 20 april 2011 11:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
snap je link niet, maar goed.
net als hier hadden we het net over tekenfilms, zei er 1: jij bent dan shrek.
is een grapje. maar breng je geen veiligheid mee in gevaar.
en toch zijn we ook serieus met de job bezig
Pingu, mag ik meedoen voor de betakeys van gears?quote:Op woensdag 20 april 2011 11:41 schreef Pheno het volgende:
Neer met die loeder! Finish her. DIEEEEEEE.
Spellen zijn niet slecht, no way!
redden we niet in de pauzequote:
ok wou net zeggen.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:41 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik had het ook niet over de grapjes (de mondelinge grapjes)
er wordt hier genoeg ad-rem gereageerd
Nope, maar als ik jou was zou ik even achter de schermen naar een topic kijkenquote:Op woensdag 20 april 2011 11:41 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Pingu, mag ik meedoen voor de betakeys van gears?
Ohquote:Op woensdag 20 april 2011 11:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nope, maar als ik jou was zou ik even achter de schermen naar een topic kijken
lekker fokking belangrijk wat anderen denken van jouw werkquote:Op woensdag 20 april 2011 11:46 schreef Panda72 het volgende:
Maar er word hier ook serieus gewerkt. Maar ja dat is niet zo leuk om hier neer te zetten natuurlijk. Niet dat men denkt dat het hier een peuterspeelzaal is.
Zo komt het vaak wel op me over moet ik zeggenquote:Op woensdag 20 april 2011 11:46 schreef Panda72 het volgende:
Maar er word hier ook serieus gewerkt. Maar ja dat is niet zo leuk om hier neer te zetten natuurlijk. Niet dat men denkt dat het hier een peuterspeelzaal is.
Nee wij gooien hier ook niet de mappen met administratie leeg van klanten om het vervolgens door elkaar te gooien.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
redden we niet in de pauze
[..]
ok wou net zeggen.
hier doen we ook geen grapjes met de systemen ofzo. te groot risico dat er andere effect van hebben
Dat magquote:Op woensdag 20 april 2011 11:47 schreef Muck het volgende:
[..]
Zo komt het vaak wel op me over moet ik zeggen
Dat is zoquote:Op woensdag 20 april 2011 11:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
lekker fokking belangrijk wat anderen denken van jouw werk
Beetje sneaky de prijsvraag wegwerken in een normaal stukje game nieuwsquote:Op woensdag 20 april 2011 11:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nope, maar als ik jou was zou ik even achter de schermen naar een topic kijken
ja inderdaadquote:Op woensdag 20 april 2011 11:48 schreef Solique het volgende:
[..]
Beetje sneaky de prijsvraag wegwerken in een normaal stukje game nieuws
wat ga je snacken zoquote:
hehe, logischquote:Op woensdag 20 april 2011 11:47 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nee wij gooien hier ook niet de mappen met administratie leeg van klanten om het vervolgens door elkaar te gooien.
Ging op zoek door de post van pgrquote:Op woensdag 20 april 2011 11:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja inderdaad
Ik werd aangetrokken door de vreemde Titel van het nieuwsstukje
Ik dachtWat is dit
Zie ik opeens een prijsvraag staan
Weet ik nog niet ik probeer niet meer zo veel te snacken.quote:
van verse munt ?quote:
oohw ad lijn?quote:Op woensdag 20 april 2011 11:53 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Weet ik nog niet ik probeer niet meer zo veel te snacken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |