Hihi het was zo grappig gelukkig is Andre altijd zeer joviaal en kun je tegen hem wel zoiets zeggen.quote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 09:13 schreef Panda72 het volgende:
Hoor ik collega net tegen een klant aan de telefoon zeggen. Het spijt me Andre maar dankzij jou kom ik niet klaar. Toen besefte ze wat ze zei en kreeg een rood hoofd.
Lekker tochquote:Op woensdag 20 april 2011 09:11 schreef Solique het volgende:
hmh, geloof dat zonder dat ik er van op de hoogte was dat ik vandaag alleen zit op de afdeling.
vooral die laatste zinquote:Op woensdag 20 april 2011 09:15 schreef MaleDuck het volgende:
Hoe vaag is dit:
http://www.spitsnieuws.nl(...)eer_gevaarlijke.html
LOOOOOOOOOLquote:Op woensdag 20 april 2011 09:13 schreef Panda72 het volgende:
Hoor ik collega net tegen een klant aan de telefoon zeggen. Het spijt me Andre maar dankzij jou kom ik niet klaar. Toen besefte ze wat ze zei en kreeg een rood hoofd.
Neequote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 09:13 schreef Panda72 het volgende:
Het was ook een opmerking met een knipoogquote:Op woensdag 20 april 2011 09:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja en dat is scheepvaart zeker? Dat is dus iets wat ik absoluut niet wilt
Ze vragen allemaal de engelse taal, en daar ben ik superslecht in
Ik haat talen.... maar ben wel begonnen met een cursus spaans, maar dat is eigen belang
En tevens moet ik gewoon werken vandaag
Maar ik weet dus echt niet wat ik wil in de toekomst. Eigenlijk wil ik totaal iets anders, maar ja.... wat?
U riep ??quote:Op woensdag 20 april 2011 09:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Het was ook een opmerking met een knipoogHet is niet alleen scheepvaart hoor
Ik zit zelf in de Offshore markt, wij bouwen dingen die op zee komen te staan
En het bedrijf van Bar staat ook op de beurs
Puntje voor je verbeterplan??quote:Op woensdag 20 april 2011 09:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja en dat is scheepvaart zeker? Dat is dus iets wat ik absoluut niet wilt
Ze vragen allemaal de engelse taal, en daar ben ik superslecht in
Ik haat talen.... maar ben wel begonnen met een cursus spaans, maar dat is eigen belang
En tevens moet ik gewoon werken vandaag
Maar ik weet dus echt niet wat ik wil in de toekomst. Eigenlijk wil ik totaal iets anders, maar ja.... wat?
Niet direct, maar leuk dat je er benquote:
mijn RSS ging af!quote:Op woensdag 20 april 2011 09:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Niet direct, maar leuk dat je er ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op woensdag 20 april 2011 09:27 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mijn RSS ging af!http://weblog.r-win.com/losse_html/rss.htmlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
[..]
mijn RSS ging af!Geen idee... ben geen IT-er, heb ook zoiets op mn foon zitten, maar geen idee hoe dat werkt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
[..]
mijn RSS ging af!Iets van de IT-maffiaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
*IEL*quote:
Hi Toetje!quote:
Maar moet je engels spreken?quote:Op woensdag 20 april 2011 09:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Het was ook een opmerking met een knipoogHet is niet alleen scheepvaart hoor
Ik zit zelf in de Offshore markt, wij bouwen dingen die op zee komen te staan
En het bedrijf van Bar staat ook op de beurs
Ja dat kan ik wel in het verbeterplan zetten, maar dan gaan ze hier denken, waarom wil je datquote:Op woensdag 20 april 2011 09:26 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Puntje voor je verbeterplan??
In veeeel bedrijven kom je er niet meer mee weg dat je geen engels spreekt/schrijft..
tenzij je ambtenaar wordt
Jij kan toch engels, al die games in het engelsquote:Op woensdag 20 april 2011 09:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar moet je engels spreken?
[..]
Ja dat kan ik wel in het verbeterplan zetten, maar dan gaan ze hier denken, waarom wil je dat
Het liefst blijf ik bij de bank werken in een andere functieMaar heb zo'n gevoel dat ze me na 13,5 jaar willen dumpen
engels is voortaan bijna de vaste taal die je moet kennen.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Ja dat kan ik wel in het verbeterplan zetten, maar dan gaan ze hier denken, waarom wil je dat
Het liefst blijf ik bij de bank werken in een andere functieMaar heb zo'n gevoel dat ze me na 13,5 jaar willen dumpen
Ligt eraan wat je doetquote:Op woensdag 20 april 2011 09:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Bij ons is frans een prequote:Op woensdag 20 april 2011 09:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
ja, maar zakelijk engels nietquote:Op woensdag 20 april 2011 09:33 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jij kan toch engels, al die games in het engels
IT gebied is het Engels.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:34 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Bij ons is frans een pre
maar in de olie en gas wereld wordt engels wel gewenst.
eea hangt natuurlijk ook af van de functie.
mijn engels/nederlands verhouding is zo'n 50/50
maar bij een bank is engels toch ook een pre ?quote:Op woensdag 20 april 2011 09:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja, maar zakelijk engels niet
Ik ken natuurlijk de basis engelsMaar op mijn diploma staat maar 1 zesje en dat is voor engels
ligt er aan wat je doet hequote:Op woensdag 20 april 2011 09:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar bij een bank is engels toch ook een pre ?
schoonmakerquote:Op woensdag 20 april 2011 09:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
engels is voortaan bijna de vaste taal die je moet kennen.
is bij heel veel bedrijven.
of je moet schoonmaker ofzo worden
Nee hoorquote:Op woensdag 20 april 2011 09:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hier welquote:Op woensdag 20 april 2011 09:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
breek me de bek niet open over engels sprekende indiersquote:Op woensdag 20 april 2011 09:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hier wel![]()
maar dat is ook IT, verhouding ongeveer 80/20 en indiërs die engels sprekendat is weer een heeeeel andere tall lijkt wel
Hier gaat het moeiteloos in een zin over van engels naar nederlands en weer terug :pquote:Op woensdag 20 april 2011 09:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
IT gebied is het Engels.
maar ja mn verhouding engels is bij vlagen 50/50
maar soms kom ik er in het engels ook niet uit
moet wel van te voren even knop omzetten. als je in 1 keer engels tegen me praat zonder dat je het aangeeft dan heb ik het ff moeilijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
quote:Op woensdag 20 april 2011 09:38 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Hier gaat het moeiteloos in een zin over van engels naar nederlands en weer terug :p
en zakelijk engels.. tsja.. is meer technisch engels hier.. en daar red ik me aardig mee
overigens vind manager dat ik m'n engels nivo ook moet verhogen..
alles is relatiefnee niet gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nu ja zat laatst aan de telefoon.
wist gewoon niet meer wat uitroepteken was in het engels
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
Slaag!quote:
hahahquote:Op woensdag 20 april 2011 09:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee niet gezien.
nu ja zat laatst aan de telefoon.
wist gewoon niet meer wat uitroepteken was in het engels
Wie niet waagt, die blijft maagdquote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 09:38 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Hier gaat het moeiteloos in een zin over van engels naar nederlands en weer terug :p
en zakelijk engels.. tsja.. is meer technisch engels hier.. en daar red ik me aardig mee
overigens vind manager dat ik m'n engels nivo ook moet verhogen..
alles is relatiefIk vind het irritant, hallo je woont toch in Nederland, waarom alles in het engelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier hebben ze veel functies ook veranderd naar het engelsIk ben Medewerkster Operations Retail
En over Stuart, nee niet meer gezien, binnenkort wel even een pm sturen. Want we zouden wat leuks met hem gaan doen in Londen![]()
quote:Op woensdag 20 april 2011 09:40 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hahah
hoe je het schrijft moet ik wel opzoeken, maar wat het is weet ik welinderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
weet het nu ook weer
zei gewoon Shift 1, toen snapte hij het
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
mpg weer met zijn logicaquote:
Is dat dan zo'n ramp?quote:Op woensdag 20 april 2011 09:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
breek me de bek niet open over engels sprekende indiers
Zelfd dubainanen zijn nog makkelijker te volgen
quote:Op woensdag 20 april 2011 09:40 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hahah
hoe je het schrijft moet ik wel opzoeken, maar wat het is weet ik welbijna...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet point, maar mijn naam, en dan verkeerd gespeld.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
wie te veel vraagt ook...quote:
In London is Engels ook wel handig schijntquote:Op woensdag 20 april 2011 09:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind het irritant, hallo je woont toch in Nederland, waarom alles in het engels
Hier hebben ze veel functies ook veranderd naar het engelsIk ben Medewerkster Operations Retail
En over Stuart, nee niet meer gezien, binnenkort wel even een pm sturen. Want we zouden wat leuks met hem gaan doen in Londen
Ja.quote:
jajajajajquote:Op woensdag 20 april 2011 09:41 schreef MPG het volgende:
[..]
bijna...
Niet point, maar mijn naam, en dan verkeerd gespeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |