quote:
wok... ze twitteren over jequote:Op woensdag 20 april 2011 08:28 schreef Crazy-M het volgende:
Tweet @Twitter:
Persoon #bank gesignaleerd Persoon lijkt #verdacht
oh, buuhquote:Op woensdag 20 april 2011 08:23 schreef Toekito het volgende:
Moe en bezorgd want Muck blijft ziek
Maar het goede nieuws: mijn maatje werkt vandaag weer in Rotterdam ipv amersfoort dus wordt gezellig!
jij ookquote:Op woensdag 20 april 2011 08:24 schreef Toekito het volgende:
Oh en dikke Knuf ST kan je vast wel gebruiken!
Heul veelquote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 08:28 schreef Crazy-M het volgende:
Tweet @Twitter:
Persoon #bank gesignaleerd Persoon lijkt #verdacht
vandaar die sirenes hierquote:
quote:
Tweet @Twitter:quote:
nee, dat helpt alleen als windows vastloopt, niet tegen positieviteitquote:Op woensdag 20 april 2011 08:33 schreef suikertaartje het volgende:
Eerst maar even opnieuw opstarten
Dan krijg ik een massage. Dit keer niet vergetenquote:
* PriemGirl doet mee met aftellenquote:
Egoïst, ik zit lekker in de tuinquote:Op woensdag 20 april 2011 08:40 schreef DaMart het volgende:
En kan het even gaan stortregenen tot half vijf of zo? Dit is geen werkweer.
quote:
Is het al 15:45 uur?quote:
Dan ben ik al onderweg, maar nog duurt het lang.quote:
Dan neem je een dag vrij, kun je meteen op de boulevard je toekomstige moeder van je kinderen zoeken!quote:Op woensdag 20 april 2011 08:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar hebben wij kortharigen geen boodschap aan.
Vrijnemen wordt lastig vandaag... en komend weekend is de visvijver wat groterquote:Op woensdag 20 april 2011 08:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan neem je een dag vrij, kun je meteen op de boulevard je toekomstige moeder van je kinderen zoeken!
quote:
dat zou helemaal mooi zijn!quote:
Dat mag wel wat rustiger hoor, anders moet ik me wel heel erg gaan haasten voor het halen van de mezelf vanochtend op de fiets opgelegde doelstellingquote:
vind je het heel erg als ik het liever even wel hebquote:Op woensdag 20 april 2011 08:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat mag wel wat rustiger hoor, anders moet ik me wel heel erg gaan haasten voor het halen van de mezelf vanochtend op de fiets opgelegde doelstelling.
Nee... dat weet ik wel zeker...quote:
dat is balen.quote:Op woensdag 20 april 2011 08:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat zou helemaal mooi zijn!
Weet ik waar ik aan toe ben
Gisteren POP gesprek gehad
Ben helemaal zat hierZeg ik tegen mijn leidinggevende welke functie ik wil hebben binnen de organisatie, geloof ze het niet... Hoe bedoel je.... het vertrouwen is weg
Balen! Ik heb gister gesprek met leidinggevende gehad over promotie en het ziet er goed uit, nu samen HR nog overtuigenquote:Op woensdag 20 april 2011 08:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat zou helemaal mooi zijn!
Weet ik waar ik aan toe ben
Gisteren POP gesprek gehad
Ben helemaal zat hierZeg ik tegen mijn leidinggevende welke functie ik wil hebben binnen de organisatie, geloof ze het niet... Hoe bedoel je.... het vertrouwen is weg
Denk het wel, als het aan wok lag, dan was het al volgend jaar... dus dan is het wel 15.00 uur geweestquote:
ok, maar is het volgend jaar net zo lekker weer ?quote:Op woensdag 20 april 2011 08:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Denk het wel, als het aan wok lag, dan was het al volgend jaar... dus dan is het wel 15.00 uur geweest
Vooruit dan maar... want dat betekent dan dat ik ook meteen de doelstelling gehaald hebquote:Op woensdag 20 april 2011 08:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vind je het heel erg als ik het liever even wel heb
quote:
Ik moet gewoon weg hierquote:Op woensdag 20 april 2011 08:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Balen! Ik heb gister gesprek met leidinggevende gehad over promotie en het ziet er goed uit, nu samen HR nog overtuigen
ik doe meequote:Op woensdag 20 april 2011 08:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vind je het heel erg als ik het liever even wel heb
Neequote:Op woensdag 20 april 2011 09:04 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen suikersnoet.
Nog een beetje lekker geslapen?
Oquote:
Er is vanmiddag een carrierebeurs voor Offshore en Maritiem in het WTC in Rotterdam, dus als je erg desperate op zoek bent, dan kan je daar altijd nog snuffelenquote:Op woensdag 20 april 2011 08:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Ik moet gewoon weg hierDit is niet gezond voor mij
whehehe, Andre is een prutserquote:Op woensdag 20 april 2011 09:13 schreef Panda72 het volgende:
Hoor ik collega net tegen een klant aan de telefoon zeggen. Het spijt me Andre maar dankzij jou kom ik niet klaar. Toen besefte ze wat ze zei en kreeg een rood hoofd.
Ja en dat is scheepvaart zeker? Dat is dus iets wat ik absoluut niet wiltquote:Op woensdag 20 april 2011 09:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Er is vanmiddag een carrierebeurs voor Offshore en Maritiem in het WTC in Rotterdam, dus als je erg desperate op zoek bent, dan kan je daar altijd nog snuffelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |