http://en.wikipedia.org/wiki/NATO_phonetic_alphabetquote:
nou ja dit dusquote:Op woensdag 20 april 2011 09:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar anderen mogen soms ook wel eens moeite doen
ja maar ik kan me wel verstaanbaar maken, maar als ik direct met iemand moet praten in het engels, sla ik dichtquote:Op woensdag 20 april 2011 09:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
In London is Engels ook wel handig schijnt
moest ook ff nadenken totdat je alpha riepquote:
Ik bedoel meer het feit dat ze er zo van uit gaan dat sommige denken dat je hun taal altijd maar spreekt.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:49 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik heb heeel veel internationale collega's die reuze graag nederlands willen leren en spreken, maar als ze hun best doen wordt er 99 van de 100 keer in het engels geantwoord..
bovendien.. een wereldbevolking van 1 miljard die engels spreekt en dan ga je lopen ei-en dat die maar de taal van zo'n 17 miljoen mensen moeten spreken?
Held!quote:Op woensdag 20 april 2011 09:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
kort maar krachtig![]()
nog erger dan deze:
[ afbeelding ]
bravoquote:
ahhquote:Op woensdag 20 april 2011 09:52 schreef Solique het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/NATO_phonetic_alphabet
Soms cruciaal als je mag spellen voor de britten
realiseer wel dat Nederlands voor een buitenlander de moeilijkste taal is om te lerenquote:
half grieks half fonetisch...quote:
IT-erquote:Op woensdag 20 april 2011 09:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]Beta, eens IT-er altijd IT-er
![]()
beroepsdeformatie
welke mensen heb jij het dan over?quote:Op woensdag 20 april 2011 09:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik bedoel meer het feit dat ze er zo van uit gaan dat sommige denken dat je hun taal altijd maar spreekt.
Ik heb een hekel aan fransen, maar eigenlijk zijn ze best cool tochquote:Op woensdag 20 april 2011 09:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik bedoel meer het feit dat ze er zo van uit gaan dat sommige denken dat je hun taal altijd maar spreekt.
hmm vind toch wel dat je in sommige vakgebieden wel engels moet kunnen sprekenquote:Op woensdag 20 april 2011 09:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben geen beta.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]Beta, eens IT-er altijd IT-er
![]()
beroepsdeformatie
Frans... dat is nou een taal waar ik niks mee heb en niks mee kanquote:Op woensdag 20 april 2011 09:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan fransen, maar eigenlijk zijn ze best cool tochZe houden vast aan hun franse taal en vertikken het om engels te leren/spreken
Nederland houdt ook vast aan Nederlands.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan fransen, maar eigenlijk zijn ze best cool tochZe houden vast aan hun franse taal en vertikken het om engels te leren/spreken
Dat doen ze hier wel hoorquote:Op woensdag 20 april 2011 09:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hmm vind toch wel dat je in sommige vakgebieden wel engels moet kunnen spreken
Hier alleen Engels en NLquote:Op woensdag 20 april 2011 09:54 schreef Barreltje het volgende:
[..]
welke mensen heb jij het dan over?
hier op kantoor wordt engels gesproken tussen internationale collega's.. onderling engels, frans of nederlands of wat spaans..
mja hier zijn veel documenten in het engels.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:56 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Dat doen ze hier wel hoor
en alle documenten zijn in het Frans EN Engels..:P
al is het wel zo dat we een cursus frans krijgen omdat we frans moeten kunnen hier
Nee nietquote:Op woensdag 20 april 2011 09:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Nederland houdt ook vast aan Nederlands.
en spreken wel gewoon engels. Wat dat betreft is frankrijk gewoon ee narrogant volkje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |