Ja he???quote:Op woensdag 20 april 2011 11:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
mijn gevoel zou in dat geval ook zijn dat ik de pineut was mja kan ook een toevallige smaenloop van omstandigheden zijn, lastig
ja tricky mja afwachten meer kun je niet doen en dat zuigt grote tijdquote:Op woensdag 20 april 2011 11:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja he???
ze hadden mijn gesprek ook gewoon kunnen laten staan in dit geval om half 4... Maar ze hebben het omgedraaid
ja dat is waar, maar het blijft maar in me hoofd zitten natuurlijkquote:Op woensdag 20 april 2011 11:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja tricky mja afwachten meer kun je niet doen en dat zuigt grote tijd
precies!quote:Op woensdag 20 april 2011 11:21 schreef Barreltje het volgende:
[..]![]()
het is net een speeltuin bij jou op je werk..
jouw collega's en jij zouden al 4 keer ontslagen zijn hier wegens "onprofessioneel gedrag"
Mijn pakketje ook!quote:Op woensdag 20 april 2011 11:20 schreef Muck het volgende:
Oeh, mijn pakketje ligt bij de tnt distributie
mijn pakketje bedoel je? Of ons pakketje, maar niet JOU pakketjequote:Op woensdag 20 april 2011 11:20 schreef Muck het volgende:
Oeh, mijn pakketje ligt bij de tnt distributie
Dat kan ieder bedrijf is de bedrijfscultuur anders natuurlijk. Bij ons word namelijk nog wel eens gelachen en een grapje gemaakt.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:21 schreef Barreltje het volgende:
[..]![]()
jouw collega's en jij zouden al 4 keer ontslagen zijn hier wegens "onprofessioneel gedrag"
wat een kut werk heb je dan als je niet eens lol kan schoppenquote:Op woensdag 20 april 2011 11:21 schreef Barreltje het volgende:
[..]![]()
sterkte nog evenquote:Op woensdag 20 april 2011 11:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat is waar, maar het blijft maar in me hoofd zitten natuurlijk
Hoop wel dat ze dan met een goed voorstel komen
hier ook hoorquote:Op woensdag 20 april 2011 11:27 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dat kan ieder bedrijf is de bedrijfscultuur anders natuurlijk. Bij ons word namelijk nog wel eens gelachen en een grapje gemaakt.
Vind ik ook.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat een kut werk heb je dan als je niet eens lol kan schoppen_!
Klopt, maar zulke flauwe dingen vind ik wel wat overdreven.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
gast je bent nu al verzuurdquote:Op woensdag 20 april 2011 11:28 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Klopt, maar zulke flauwe dingen vind ik wel wat overdreven.
En het is daar wel erg vaak.
inderdaad. nu is het denk ik niet in de pauze te halen om op en neer te rijdenquote:Op woensdag 20 april 2011 11:19 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Een schande is het een grote schande![]()
er wordt hier genoeg gelachen..quote:Op woensdag 20 april 2011 11:27 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dat kan ieder bedrijf is de bedrijfscultuur anders natuurlijk. Bij ons word namelijk nog wel eens gelachen en een grapje gemaakt.
je hebt lol schoppen en lachen om een grapje..quote:Op woensdag 20 april 2011 11:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
wij trappen hier ook lol maar wel tot op zekere hoogte.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:27 schreef Panda72 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 april 2011 11:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
mijn pakketje bedoel je? Of ons pakketje, maar niet JOU pakketje
Dat is fijn om te horen. Het lijkt mij zo jammer om ergens te werken waar als je een keer lacht meteen 4 keer word ontslagen.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hier ook hoor
Alleen nu wat minder
nee hoor ik ben een relatie aan gegaan met een lieve blonde vrouw die af en toe muziek maakt en vaak erg uitgebreid kookt voor Toekquote:Op woensdag 20 april 2011 11:29 schreef MPG het volgende:
[..].
Muck dr pakketje. Of ben je nu al vergeten waar je aan begonnen was... ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
mja hier ook, lol zolang veiligheid toe laat.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:29 schreef Barreltje het volgende:
[..]
er wordt hier genoeg gelachen..
alleen geen practical jokes uitgehaald..
dat kan ook niet.. dan kan de veiligheid in het geding komen..
[..]
je hebt lol schoppen en lachen om een grapje..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |