quote:Op woensdag 20 april 2011 11:10 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb al gebeld
Er schijnt een hele heftige buikgriep te heersen, dus rust houden, veel drinken, etc.
Wel heb ik een inschrijvingsformulier gekregen en mag ik altijd bellen als 'de toestand verslchterd'
daar heeft ze het niet over gehadquote:
doe ikquote:
liefquote:Op woensdag 20 april 2011 11:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
* wel.o.k zet nog een emmer thee klaar voor Muck
lekker blijven liggen. Moet ik nog boodschappen doen ofzo?quote:Op woensdag 20 april 2011 11:12 schreef Muck het volgende:
[..]
doe ik
ik lig met mijn dekentje op de bank tv te kijken en afwisselend de deken tot mijn oren op te trekken en me te bedwingen om alles uit te trekken
ikke ben niet handigquote:Op woensdag 20 april 2011 11:09 schreef Pheno het volgende:
Ik heb mijn stick zelf gecustomized met betere onderdelen. Ik had geen zin om 150 euro voor een stick met Sanwa-onderdelen neer te leggen, dus een cheapo gekocht en zelf Sanwa-spullen er in gedaan. Kost 50 euro ben je een stuk goedkoper uit
pheno lief aankijken kan ook handig zijnquote:
ja dat is waarquote:Op woensdag 20 april 2011 11:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
pheno lief aankijken kan ook handig zijn
Hoe volwassen...quote:Op woensdag 20 april 2011 11:18 schreef Panda72 het volgende:
Een collega van mij heet Hans en zijn achternaam begint met een G. Heeft iemand(wijst naar zichzelf) de G van zijn achternaam met de H van zijn voornaam verwisselt (er hangt een naambordje naast de deur van zijn kantoor). Hij heeft het zelf alleen nog niet door. Er staat nu dus Gans ipv Hans .
Een schande is het een grote schandequote:Op woensdag 20 april 2011 11:18 schreef Crazy-M het volgende:
waarom kun je bij de subway niet bestellen
Wrm heb jij van die flauwe collega's?quote:Op woensdag 20 april 2011 11:18 schreef Panda72 het volgende:
Een collega van mij heet Hans en zijn achternaam begint met een G. Heeft iemand(wijst naar zichzelf) de G van zijn achternaam met de H van zijn voornaam verwisselt (er hangt een naambordje naast de deur van zijn kantoor). Hij heeft het zelf alleen nog niet door. Er staat nu dus Gans ipv Hans .
neuh, niet dat ik weet, er is nog vanalles in huisquote:Op woensdag 20 april 2011 11:14 schreef Toekito het volgende:
[..]
lekker blijven liggen. Moet ik nog boodschappen doen ofzo?
PAUZE
dus tot over 15 min
kan wel hoorquote:Op woensdag 20 april 2011 11:18 schreef Crazy-M het volgende:
waarom kun je bij de subway niet bestellen
Ja ik weet het maar ik ben af en toe ook erg volwassen. Ben af en toe een beetje melig maar dat mag ook wel. De boog kan niet altijd gespannen zijn.quote:
een goedendag, mijn naam is sanders zonders heet ik andersquote:Op woensdag 20 april 2011 11:18 schreef Panda72 het volgende:
Administratiekantoor.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:19 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wrm heb jij van die flauwe collega's?![]()
En waar werk je?
quote:Op woensdag 20 april 2011 11:20 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja ik weet het maar ik ben af en toe ook erg volwassen. Ben af en toe een beetje melig maar dat mag ook wel. De boog kan niet altijd gespannen zijn.
mijn gevoel zou in dat geval ook zijn dat ik de pineut was mja kan ook een toevallige smaenloop van omstandigheden zijn, lastigquote:Op woensdag 20 april 2011 11:20 schreef charmed_angel het volgende:
Ok even een vraagje..... en jullie gevoel/mening
* Waarschijnlijk moet er per 01-07-2011 iemand uit bij ons.
* Ik heb elke dinsdag rond 3 uur een coachinggesprek met mijn teamleider.
Nu zouden we aanstaande dinsdag op 16:00 uur een overleg hebben, daar zou verteld worden wat er gaat gebeurenPer 1 juli iemand uit, of nog even verlengen.
Nu hebben ze dat overleg opeens vervroegd naar 15:30 uur en bij coachinggesprek direct na het overleg ingepland.
Wat zullen jullie denken als dit opeens zonder reden gebeurd?
(ik denk overigens dat ik de pineut ben, en dat er idd iemand ontslagen wordt per 1/7)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |