Wie bitte? Ich verstehe das franzosisch nicht.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:56 schreef PriemGirl het volgende:
Mais francais... C'est facile non?![]()
Mijn Frans is hard achteruit gegaan sinds ik in NL woonHeb het gewoon nooit meer nodig.. Zonde eigenlijk.
ik werk bij een frans bedrijf en alles is in het engels EN het frans!quote:Op woensdag 20 april 2011 09:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee niet
Want je ziet al dat je bij veel bedrijven de engelse taal moet spreken.
En dat si bij fransen een stuk minder
Wat is de engelse functie naam daarvan?quote:Op woensdag 20 april 2011 09:58 schreef charmed_angel het volgende:
Misschien dat ik maar gewoon putjeschepper moet worden
mja en dan afvragen waarom Nederland economisch meer handel heeft met buitenland dan de fransenquote:Op woensdag 20 april 2011 09:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee niet
Aber ich mocht auch Deutsch sprechen ja !quote:Op woensdag 20 april 2011 09:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Wie bitte? Ich verstehe das franzosisch nicht.
Mijn man werkt in de scheepvaart, en moet regelmatig naar Frankrijk om daar te keuren, maar omdat ze daar vertikken om Engels te praten, komt hij altijd erg sjago terugquote:Op woensdag 20 april 2011 09:59 schreef PriemGirl het volgende:
Ik hou van FrankrijkHelaas is mijn vriend er ook niet zo van te spreken en vermijdt hij het land het liefste (behalve voor eurodisney... Want eurodisney
)
en daarbij, engels is niet verplicht hier, maar je wordt eerder aangenomen als je de engelse taal spreekvaardig machtig bentquote:Op woensdag 20 april 2011 09:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee niet
dat is dan een uitzondering lijkt mij?quote:Op woensdag 20 april 2011 09:59 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik werk bij een frans bedrijf en alles is in het engels EN het frans!
net zoals hier in nederland alles in het nederlandse en engels is
Uhmzzzz.... weet jij hetquote:Op woensdag 20 april 2011 09:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Wat is de engelse functie naam daarvan?
ehm nee hoor.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat is dan een uitzondering lijkt mij?
de shutdown knopquote:Op woensdag 20 april 2011 10:01 schreef pgrferrari het volgende:
Welke sneltoets gebruik je bij mac om een bericht in te voeren op fok?
ik denk het niet ;0quote:Op woensdag 20 april 2011 10:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat is dan een uitzondering lijkt mij?
gewoon je muisquote:Op woensdag 20 april 2011 10:01 schreef pgrferrari het volgende:
Welke sneltoets gebruik je bij mac om een bericht in te voeren op fok?
hehe lolquote:Op woensdag 20 april 2011 10:02 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik denk het niet ;0
maar misschien is mijn franse bedrijf wel zoooooooo internationaal dat het allemaal goed geregeld is
hih.. op het seminar waar ik heen ga zijn de slides wel in het engels, maar de presentatie in het franskrijgen we sinchroon vertaling in een oortje
wat voor functie wil je ??quote:Op woensdag 20 april 2011 10:03 schreef PriemGirl het volgende:
Ik zou ook wel bij een Frans bedrijf willen werkenAl is het alleen maar om de taal weer onder de knie te krijgen
das ook een toets.. je kan em indrukken..quote:
Minimac.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:04 schreef Barreltje het volgende:
[..]
das ook een toets.. je kan em indrukken..
oh wacht.. een iMac of een macbook??
ITquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |