heb je al een afspraak met de huisarts gemaakt??quote:Op woensdag 20 april 2011 10:32 schreef Muck het volgende:
[..]
Lief
Vreselijk
Ik heb de halve nacht door bed liggen rollen van de pijn
recht aankijken en een knipoog gevenquote:Op woensdag 20 april 2011 10:32 schreef pgrferrari het volgende:
Wel grappig al die chicks als je vakken staat te vullen![]()
![]()
Maandag 2 van die giechelende meiden![]()
Die liepen ook expres terug![]()
Wist niet goed wat ik er mee aan moest.
Wat voor pijn?quote:Op woensdag 20 april 2011 10:32 schreef Muck het volgende:
[..]
Lief
Vreselijk
Ik heb de halve nacht door bed liggen rollen van de pijn
Goedemorgen parmantig parelhoentjequote:
quote:
of hun vakjes even vullenquote:Op woensdag 20 april 2011 10:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
recht aankijken en een knipoog geven
quote:
Lief!quote:
Nee, nog nietquote:Op woensdag 20 april 2011 10:34 schreef Barreltje het volgende:
[..]
heb je al een afspraak met de huisarts gemaakt??
die heb ik vast zelf al eens gebruiktquote:Op woensdag 20 april 2011 10:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen parmantig parelhoentje
bloedquote:Op woensdag 20 april 2011 10:35 schreef Barreltje het volgende:
[..]
andere UI!
* Barreltje is van slag
Ga dat eens gauw doen dan!quote:
buikpijnquote:Op woensdag 20 april 2011 10:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat voor pijn?En ehm even de ha bellen?
![]()
Oh, dat zou best kunnen, het was het eerste wat me te binnen schootquote:Op woensdag 20 april 2011 10:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
die heb ik vast zelf al eens gebruikt![]()
hoe is het?
[..]
bloed
Iel!quote:Op woensdag 20 april 2011 10:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
die heb ik vast zelf al eens gebruikt![]()
hoe is het?
[..]
bloed
ik heb er nog geen hierquote:Op woensdag 20 april 2011 10:36 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ga dat eens gauw doen dan!
je hebt er toch wel een in 010 toch?
of ben je nog in 030?
Ik zou vandaag even bellen en langsgaanquote:Op woensdag 20 april 2011 10:36 schreef Muck het volgende:
[..]
buikpijn
en mja, ik heb het al eens eerder gehad, fanatieke buikgriep
ik kijk het vandaag nog even aan, en dan kan ik de dokter nog wel bellen denk ik
take it easyquote:Op woensdag 20 april 2011 10:37 schreef Pheno het volgende:
HAAAAAAAAAAAAT. Het is maar goed dat ik een arcadestick heb, een joypad was al tegen de muur gegaan
Hij heeft er voor de tweede keer voor gezorgd dat de pc's op kantoor uitvielen waardoor ik en mijn collega's documenten kwijt zijn. Hij doet het niet express maar het is zo'n sukkelquote:Op woensdag 20 april 2011 10:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat doet de collega dan?Sappige details please
![]()
Hier alles mwahKomt goed
Mezelf maar eens uit bed hijsen zo
quote:Op woensdag 20 april 2011 10:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
recht aankijken en een knipoog geven
ja superquote:Op woensdag 20 april 2011 10:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh, dat zou best kunnen, het was het eerste wat me te binnen schoot![]()
Mwah, bij u?
ja ik ken hem, stoere chick hoorquote:Op woensdag 20 april 2011 10:37 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Iel!
gister "I spit on your grave" gezien..
Nee, nu bellen. Je bent geen MPG die de dokter nog niet eens belt als ie half de pijp uit gaatquote:Op woensdag 20 april 2011 10:36 schreef Muck het volgende:
[..]
buikpijn
en mja, ik heb het al eens eerder gehad, fanatieke buikgriep
ik kijk het vandaag nog even aan, en dan kan ik de dokter nog wel bellen denk ik
Oh, dat is wel heel domquote:Op woensdag 20 april 2011 10:37 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Hij heeft er voor de tweede keer voor gezorgd dat de pc's op kantoor uitvielen waardoor ik en mijn collega's documenten kwijt zijn. Hij doet het niet express maar het is zo'n sukkel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |