Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Op woensdag 20 april 2011 00:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Spuit? Dat kan niet, GF denkt altijd alleen maar nette dingetjes.
Die is ook net nieuw.quote:Op woensdag 20 april 2011 00:23 schreef Myraela het volgende:
Ik heb een speciale IND UI. Check de verentooi.
Die onderste 2e van rechts!quote:Op woensdag 20 april 2011 00:26 schreef Myraela het volgende:
Check mijn verzameling so far. Ik twijfel of ik er wel eens eentje weg heb gedaan. Dan heb ik nu spijt.
[ afbeelding ]
Ik doe toch wel normaal?quote:Op woensdag 20 april 2011 00:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Kan er nog een beetje normaal gedaan worden hier?
zit je aan je max nuquote:Op woensdag 20 april 2011 00:26 schreef Myraela het volgende:
Check mijn verzameling so far. Ik twijfel of ik er wel eens eentje weg heb gedaan. Dan heb ik nu spijt.
[ afbeelding ]
Truste nijnerquote:Op woensdag 20 april 2011 00:28 schreef RockNijntje het volgende:
ja, pittengeen zin in dat gedoe met vreemde browsers en internetloosheid
a dirty mind is a Joy foreverquote:
I like you.quote:Op woensdag 20 april 2011 00:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
a dirty mind is a Joy forever
Wel een bazenbril.quote:Op woensdag 20 april 2011 00:30 schreef Dr_Flash het volgende:
een WK UI zonder vuvuzela zekerDoei he
![]()
Ik weet niet beter ondertussen.quote:Op woensdag 20 april 2011 00:32 schreef Myraela het volgende:
Vind je dat rood niet veel te fel trouwens?
eerst schudden, dan spuiten. Er zijn mensen voor wie dat heel normaal is.quote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 00:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
eerst schudden, dan spuiten. Er zijn mensen voor wie dat heel normaal is.
Uch!quote:
Zwabber is idd baasquote:Op woensdag 20 april 2011 00:36 schreef JJH het volgende:
Kudos voor mijn UI's gaan trouwns naar DeZwabber, ik ben niet zo handig met dat soort dingen.
Held sowieso. Die heeft er ook 2 voor mij gemaakt.quote:Op woensdag 20 april 2011 00:36 schreef JJH het volgende:
Kudos voor mijn UI's gaan trouwns naar DeZwabber, ik ben niet zo handig met dat soort dingen.
5000!? NAISE!quote:Op woensdag 20 april 2011 00:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Dit was trouwens uiteindelijk mijn 5000e bordje zondagmiddag![]()
[ afbeelding ]
zowwwquote:Op woensdag 20 april 2011 00:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 april 2011 00:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 april 2011 00:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
eerst schudden, dan spuiten. Er zijn mensen voor wie dat heel normaal is.
wordt bij de dames tijd voor de schaars geklede UIsquote:Op woensdag 20 april 2011 00:38 schreef JJH het volgende:
Ik moet hem even aanschieten voor iets zomers binnenkort.
Zo leer je nog eens wat.quote:Op woensdag 20 april 2011 00:39 schreef Koen66 het volgende:
LOL, ik wist niet eens dat je je UI kon wisselen door erop te klikken
dan weet ik er ook nog wel 1quote:Op woensdag 20 april 2011 00:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja.
Ik ga UI's verzamelen voor elke gebeurtenis die ik maar verzinnen kan.
Het moet wel geschikt voor minderjarige blijven he, ik heb een voorbeeldfunctie.quote:Op woensdag 20 april 2011 00:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan weet ik er ook nog wel 1![]()
Laat mij erbuitenquote:
zie her en der zat blote tetten als UIquote:Op woensdag 20 april 2011 00:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het moet wel geschikt voor minderjarige blijven he, ik heb een voorbeeldfunctie.
quote:Op woensdag 20 april 2011 00:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het moet wel geschikt voor minderjarige blijven he, ik heb een voorbeeldfunctie.
Ja, precies, dan kunnen ze er nog wat van lerenquote:Op woensdag 20 april 2011 00:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
5012 inmiddels al zelfsquote:
truste kerelquote:Op woensdag 20 april 2011 00:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
5012 inmiddels al zelfs![]()
Maar nu ga ik echt slapen hoordoeiekes allemaal
Nouja, als iemand dat mooi zou kunnen photoshoppen zou dat nog wel kunnen. Zolang het origineel maar herkenbaar blijft.quote:Op woensdag 20 april 2011 00:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zie her en der zat blote tetten als UI
Slaaplekker, kusje mee.quote:Op woensdag 20 april 2011 00:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
je wil je eigen tetten als UIquote:Op woensdag 20 april 2011 00:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, als iemand dat mooi zou kunnen photoshoppen zou dat nog wel kunnen. Zolang het origineel maar herkenbaar blijft.
slaap ze flesquote:Op woensdag 20 april 2011 00:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet mijn eigen tieten.quote:Op woensdag 20 april 2011 00:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je wil je eigen tetten als UI
zo lelijk zijn die toch niet (vermoed ik) ?
Waarom nietquote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 07:14 schreef littledrummergirl het volgende:
gdvdmme! Vandaag staakt die stomme htmvorige week de RET en nu weer hun, kan ik weer niet op stage komen
wordt je toch niet goed van.. Had ik maar een auto
oh en goeiemorgen
snel spring op je fat boyquote:Op woensdag 20 april 2011 07:14 schreef littledrummergirl het volgende:
gdvdmme! Vandaag staakt die stomme htmvorige week de RET en nu weer hun, kan ik weer niet op stage komen
wordt je toch niet goed van.. Had ik maar een auto
oh en goeiemorgen
grrmbl..quote:
en vlieg ernaartoequote:Op woensdag 20 april 2011 07:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
snel spring op je fat boy![]()
en goede morgen LDG![]()
kan jij dan hier komen zitten en de postbode opwachten? Muck ligt namelijk ziek in bed.quote:Op woensdag 20 april 2011 07:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
grrmbl..
Het betekend wel dat ik me lekker kan omdraaien en uit kan slapen tot eehm 15u
als je dat kanquote:Op woensdag 20 april 2011 07:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en vlieg ernaartoe![]()
Mogguh
ctrl+f5quote:Op woensdag 20 april 2011 07:18 schreef MaleDuck het volgende:
Mgguh!
Waarom zijn de knopjes met profiel, fobo en quote ineens weg?
heb je de rekening weer niet betaaldquote:Op woensdag 20 april 2011 07:18 schreef MaleDuck het volgende:
Mgguh!
shit, ik mekker op whatsapp tegen n collega, wil ze me komen ophalenquote:Op woensdag 20 april 2011 07:17 schreef Toekito het volgende:
[..]
kan jij dan hier komen zitten en de postbode opwachten? Muck ligt namelijk ziek in bed.
slimmerdquote:Op woensdag 20 april 2011 07:20 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
shit, ik mekker op whatsapp tegen n collega, wil ze me komen ophalen
Handig, of was dat niet echt de bedoeling?quote:Op woensdag 20 april 2011 07:20 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
geloof het niet.quote:Op woensdag 20 april 2011 07:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Handig, of was dat niet echt de bedoeling?
het was eigenlijk mijn ' kun je doorgeven dat ik er niet vanaf negen uur bij kan zijn' berichtjequote:Op woensdag 20 april 2011 07:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Handig, of was dat niet echt de bedoeling?
Goede collegaquote:Op woensdag 20 april 2011 07:20 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dan moet je nog opschieten ookquote:Op woensdag 20 april 2011 07:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
het was eigenlijk mijn ' kun je doorgeven dat ik er niet vanaf negen uur bij kan zijn' berichtjezodat ik lekker verder kon slapen.. Nu staat ze over n half uur voor de deur
quote:Op woensdag 20 april 2011 07:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
het was eigenlijk mijn ' kun je doorgeven dat ik er niet vanaf negen uur bij kan zijn' berichtjezodat ik lekker verder kon slapen.. Nu staat ze over n half uur voor de deur
Komt door de verwoede pogingen van DaMart om de enige met een fobo te zijn zodat hij alleen reacties krijgt!quote:Op woensdag 20 april 2011 07:18 schreef MaleDuck het volgende:
Mgguh!
Geen dankquote:
Slimpiequote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 07:25 schreef wel.o.k het volgende:
koffiemachine plunderen![]()
was weer veel te laat gisteren
quote:
Goedesmorgens deze morgen op de ochtend van de woensdagmorgenquote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 00:37 schreef JJH het volgende:
Ik ga die zwarte piet gewoon even houden, kijken hoe lang het duurt voordat ik commentaar krijg.
ja superliefquote:
quote:
Komt vanzelf wel als ik straks m'n koffie op heb...quote:Op woensdag 20 april 2011 07:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dan moeten we je hier maar vrolijk maken
quote:Op woensdag 20 april 2011 07:40 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Komt vanzelf wel als ik straks m'n koffie op heb...
gewoon werken lui dingquote:Op woensdag 20 april 2011 07:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja superliefen kut tegelijk
Ik ben op.quote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 07:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Wat heerlijk, zo vroeg wakker op je vrije dag
Ik gok iets met de TTquote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 07:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, idd, kan je lekker lang genieten van deze mooie dag
quote:Op woensdag 20 april 2011 07:40 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Komt vanzelf wel als ik straks m'n koffie op heb...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 20 april 2011 07:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ja, een beetje wel en ik wil nog vanalles in huis doen, maar ik had eigenlijk wat extra slaap nodig
Marijkje
knuffellinuxbelbabe
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
omdat het nu buiten heerlijk isquote:Op woensdag 20 april 2011 07:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Wat heerlijk, zo vroeg wakker op je vrije dag
Precies, dus de ugh was niet richting TT, die zie ik nu pasquote:Op woensdag 20 april 2011 07:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vannacht ook alom naar de nachtbraker te kijken
Oh leuk! Vond ik altijd dan. Als je een presentatie hebt dat ook daadwerkelijk zelfgekozen is en niet zo'n opgedrongen onderwerpquote:Op woensdag 20 april 2011 07:49 schreef RockNijntje het volgende:
aah, het dringt nu pas echt tot me door dat ik dalijk een proefwerk, so én presentatie heb...
Opgedrongen onderwerp dusquote:Op woensdag 20 april 2011 07:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh leuk! Vond ik altijd dan. Als je een presentatie hebt dat ook daadwerkelijk zelfgekozen is en niet zo'n opgedrongen onderwerp
Bij mij helpt dat niet helaas die melatonine. Maar bij een helpt het wel dus ik zou het inderdaad gewoon doen.quote:Op woensdag 20 april 2011 07:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik gok iets met de TT
En @Pheno, waardoor slaap jij zo slecht? Enig idee? En probeer die melatonine eens, echt doen
na een paar nachten slecht slapen lukt het mij meestal wel weerquote:Op woensdag 20 april 2011 07:52 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Bij mij helpt dat niet helaas die melatonine. Maar bij een helpt het wel dus ik zou het inderdaad gewoon doen.
ik heb vandaag n werkdag van 13 uquote:Op woensdag 20 april 2011 07:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
gewoon werken lui ding
tot 15:00 in bed liggen is ook niks
wel langquote:Op woensdag 20 april 2011 07:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb vandaag n werkdag van 13 u
KLB-topiques gaan voorlezenquote:
Vannacht had ik wel een idee jaquote:Op woensdag 20 april 2011 07:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik gok iets met de TT
En @Pheno, waardoor slaap jij zo slecht? Enig idee? En probeer die melatonine eens, echt doen
ik had er gister ook al zo eenquote:Op woensdag 20 april 2011 07:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wel lang
had er vorige week 1. maar als het gezellig is zo voorbij
mja heb ik ook in de vakantie soms niet kan slapen.quote:Op woensdag 20 april 2011 07:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vannacht had ik wel een idee jaAls een ander je wakker houdt...daar werkt alleen een rubberen hamer tegen, op het hoofd van die ander.
Nahh, moet ik die eerst helemaal gaan vertalenquote:
soms ben je zoooooo moe en kan je nog niet slapenquote:Op woensdag 20 april 2011 07:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja heb ik ook in de vakantie soms niet kan slapen.
misschien dat je door de dag heen gewoon iets moet doen, rondje rennen, fietsen, in elk geval iets actiefs waardoor je vermoeid wordt ?
om nu gelijk medicijnen te pakken of hulp middelen ...quote:
ja maar zijn er ook andere dingen die helpen ipv iets van medicijnenquote:Op woensdag 20 april 2011 07:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
soms ben je zoooooo moe en kan je nog niet slapen
Jep, drukte in je koppie kan je wel eens uit de slaap houden ja...quote:Op woensdag 20 april 2011 07:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
melatonine is een lichaamseigen hormoonquote:Op woensdag 20 april 2011 07:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
om nu gelijk medicijnen te pakken of hulp middelen ...
soms is het gewoon heel simpel en ben je gewoon niet moe. en dan helpt het al door op de dag iets actiefs te doen
Ik sport best vaak, maar misschien moet het ietsie meerquote:Op woensdag 20 april 2011 07:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja heb ik ook in de vakantie soms niet kan slapen.
misschien dat je door de dag heen gewoon iets moet doen, rondje rennen, fietsen, in elk geval iets actiefs waardoor je vermoeid wordt ?
maar dan ga je er dus vanuit dat je niet moe bentquote:Op woensdag 20 april 2011 08:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
melatonine is een lichaamseigen hormoonje lichaam maakt dat normaal uit zichzelf aan als het donker wordt, maar als dat vertstoort is of als je op dat moment doorgaat met wakker blijven, geeft zon pilletje weer n nieuwe boost en word je weer moe.
ik ben nu op de bankquote:Op woensdag 20 april 2011 08:01 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jep, drukte in je koppie kan je wel eens uit de slaap houden ja...
maar op de bank slapen is zowieso niks aan
mijn hoofd kan malen over werkelijk vanallesquote:Op woensdag 20 april 2011 08:01 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jep, drukte in je koppie kan je wel eens uit de slaap houden ja...
maar op de bank slapen is zowieso niks aan
mja ik merk het bij me eigen heel goed, doe ik een hele zondag niks kan ik savonds niet slapen, ben ik lekker bezig met vanalles en nog wat, in elk geval actief bezig, dan val ik zo in slaapquote:Op woensdag 20 april 2011 08:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik sport best vaak, maar misschien moet het ietsie meerMisschien straks maar even de stad in, of de skeelers weer eens onderbinden. Van vallen en opstaan word je ook moe
als je hard genoeg valt dan slaap je ook gelijkquote:Op woensdag 20 april 2011 08:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik sport best vaak, maar misschien moet het ietsie meerMisschien straks maar even de stad in, of de skeelers weer eens onderbinden. Van vallen en opstaan word je ook moe
Maar dat komt dan misschien omdat je dan doodmoe bent en niet door de melatoninequote:Op woensdag 20 april 2011 07:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
na een paar nachten slecht slapen lukt het mij meestal wel weer
Ik heb nog twee liter bier in huis, alleen er komt niemand langsquote:Op woensdag 20 april 2011 08:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja maar zijn er ook andere dingen die helpen ipv iets van medicijnen
SBS was toch al tijden pauper!quote:Op woensdag 20 april 2011 08:06 schreef Pheno het volgende:
OMG, Sanoma koopt SBS6. Joepi, de story op tv...
en soms werkt dat zelfs nietquote:Op woensdag 20 april 2011 08:05 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Maar dat komt dan misschien omdat je dan doodmoe bent en niet door de melatonine
heb je een slaapplek?quote:Op woensdag 20 april 2011 08:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb nog twee liter bier in huis, alleen er komt niemand langs
mwa, zal geen spijt hebben van android.quote:Op woensdag 20 april 2011 08:08 schreef Pheno het volgende:
iPhone 5 in september al. Ik weet wel iemand die spijt heeft van een Android en ik ben het niet.
Wel een onrustigequote:
mja ik hoorde net zo ietsquote:Op woensdag 20 april 2011 08:06 schreef Pheno het volgende:
OMG, Sanoma koopt SBS6. Joepi, de story op tv...
Dat heb ik nou heel vaak.quote:Op woensdag 20 april 2011 07:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Nou, _A_ heeft nu een telefoon dat om de dag opgeladen moet worden, geen updates heeft om bv bluetooth uit te zetten of meer van die zooi. Erg irritant allemaal. Ligt niet aan Android hoor, maar die Motorola. Kuttoestel, kutservice. En ze is vastgegroeid met een iPod Touch, die ze nu toch al een tijd heeft. Hell, het wordt haar baan om er over te schrijven, dus misschien is er nog wat te regelen met de nieuwe baas van haarquote:Op woensdag 20 april 2011 08:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mwa, zal geen spijt hebben van android.
of gratis bij een abbo, of 3 a 400 euro moeten dokken voor een systeem wat graag de prijzen hoog houdt
Aanstekelijk!quote:
mjah ik heb een SESatio met symbian, wordt je ook niet vrolijk van. net de tijd dat ik hem kochte, stopte symbian met de updates voor SEsatio. dus nu aan het draaien op oude OS en er komen ook bijna geen applicaties meer uit.quote:Op woensdag 20 april 2011 08:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou, _A_ heeft nu een telefoon dat om de dag opgeladen moet worden, geen updates heeft om bv bluetooth uit te zetten of meer van die zooi. Erg irritant allemaal. Ligt niet aan Android hoor, maar die Motorola. Kuttoestel, kutservice. En ze is vastgegroeid met een iPod Touch, die ze nu toch al een tijd heeft. Hell, het wordt haar baan om er over te schrijven, dus misschien is er nog wat te regelen met de nieuwe baas van haar
Dat dus. Ah wel, misschien kan ik haar verleiden tot een `Xperia Play, alleen dan zit ik er vaker aanquote:Op woensdag 20 april 2011 08:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mjah ik heb een SESatio met symbian, wordt je ook niet vrolijk van. net de tijd dat ik hem kochte, stopte symbian met de updates voor SEsatio. dus nu aan het draaien op oude OS en er komen ook bijna geen applicaties meer uit.
wokkeltjequote:
goedemorgenquote:
hoiquote:
mja idd, had mezelf niet echt goed geinformeerd van te voren, maar viel voor de 12 inch camera die er op zit.quote:Op woensdag 20 april 2011 08:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat dus. Ah wel, misschien kan ik haar verleiden tot een `Xperia Play, alleen dan zit ik er vaker aan
taartjequote:Op woensdag 20 april 2011 08:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wokkeltje![]()
[..]
goedemorgen
[..]
hoi![]()
nee![]()
daar dan?
Ik weet niets van mobieltjes. Ik heb een HTC Desire omdat ie een goede aanbieding had. Gelukkig valt die wel mee en krijgt dat ding wel updates. maar om nu te zeggen dat ik het veel gebruik voor al die apps, nee, echt geen kaas van gegeten. Ik heb een kanji-app om mijn japanse alfabetten te oefenenquote:Op woensdag 20 april 2011 08:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja idd, had mezelf niet echt goed geinformeerd van te voren, maar viel voor de 12 inch camera die er op zit.
maar volgende keer toch ff wat beter kijken wat er op de markt rond struint
Wat isser lieffie?quote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 08:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ben nu op de bankeens kijken hoe dat slaapt
quote:
wok... ze twitteren over jequote:Op woensdag 20 april 2011 08:28 schreef Crazy-M het volgende:
Tweet @Twitter:
Persoon #bank gesignaleerd Persoon lijkt #verdacht
oh, buuhquote:Op woensdag 20 april 2011 08:23 schreef Toekito het volgende:
Moe en bezorgd want Muck blijft ziek
Maar het goede nieuws: mijn maatje werkt vandaag weer in Rotterdam ipv amersfoort dus wordt gezellig!
jij ookquote:Op woensdag 20 april 2011 08:24 schreef Toekito het volgende:
Oh en dikke Knuf ST kan je vast wel gebruiken!
Heul veelquote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 08:28 schreef Crazy-M het volgende:
Tweet @Twitter:
Persoon #bank gesignaleerd Persoon lijkt #verdacht
vandaar die sirenes hierquote:
quote:
Tweet @Twitter:quote:
nee, dat helpt alleen als windows vastloopt, niet tegen positieviteitquote:Op woensdag 20 april 2011 08:33 schreef suikertaartje het volgende:
Eerst maar even opnieuw opstarten
Dan krijg ik een massage. Dit keer niet vergetenquote:
* PriemGirl doet mee met aftellenquote:
Egoïst, ik zit lekker in de tuinquote:Op woensdag 20 april 2011 08:40 schreef DaMart het volgende:
En kan het even gaan stortregenen tot half vijf of zo? Dit is geen werkweer.
quote:
Is het al 15:45 uur?quote:
Dan ben ik al onderweg, maar nog duurt het lang.quote:
Dan neem je een dag vrij, kun je meteen op de boulevard je toekomstige moeder van je kinderen zoeken!quote:Op woensdag 20 april 2011 08:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar hebben wij kortharigen geen boodschap aan.
Vrijnemen wordt lastig vandaag... en komend weekend is de visvijver wat groterquote:Op woensdag 20 april 2011 08:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan neem je een dag vrij, kun je meteen op de boulevard je toekomstige moeder van je kinderen zoeken!
quote:
dat zou helemaal mooi zijn!quote:
Dat mag wel wat rustiger hoor, anders moet ik me wel heel erg gaan haasten voor het halen van de mezelf vanochtend op de fiets opgelegde doelstellingquote:
vind je het heel erg als ik het liever even wel hebquote:Op woensdag 20 april 2011 08:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat mag wel wat rustiger hoor, anders moet ik me wel heel erg gaan haasten voor het halen van de mezelf vanochtend op de fiets opgelegde doelstelling.
Nee... dat weet ik wel zeker...quote:
dat is balen.quote:Op woensdag 20 april 2011 08:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat zou helemaal mooi zijn!
Weet ik waar ik aan toe ben
Gisteren POP gesprek gehad
Ben helemaal zat hierZeg ik tegen mijn leidinggevende welke functie ik wil hebben binnen de organisatie, geloof ze het niet... Hoe bedoel je.... het vertrouwen is weg
Balen! Ik heb gister gesprek met leidinggevende gehad over promotie en het ziet er goed uit, nu samen HR nog overtuigenquote:Op woensdag 20 april 2011 08:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat zou helemaal mooi zijn!
Weet ik waar ik aan toe ben
Gisteren POP gesprek gehad
Ben helemaal zat hierZeg ik tegen mijn leidinggevende welke functie ik wil hebben binnen de organisatie, geloof ze het niet... Hoe bedoel je.... het vertrouwen is weg
Denk het wel, als het aan wok lag, dan was het al volgend jaar... dus dan is het wel 15.00 uur geweestquote:
ok, maar is het volgend jaar net zo lekker weer ?quote:Op woensdag 20 april 2011 08:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Denk het wel, als het aan wok lag, dan was het al volgend jaar... dus dan is het wel 15.00 uur geweest
Vooruit dan maar... want dat betekent dan dat ik ook meteen de doelstelling gehaald hebquote:Op woensdag 20 april 2011 08:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vind je het heel erg als ik het liever even wel heb
quote:
Ik moet gewoon weg hierquote:Op woensdag 20 april 2011 08:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Balen! Ik heb gister gesprek met leidinggevende gehad over promotie en het ziet er goed uit, nu samen HR nog overtuigen
ik doe meequote:Op woensdag 20 april 2011 08:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vind je het heel erg als ik het liever even wel heb
Neequote:Op woensdag 20 april 2011 09:04 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen suikersnoet.
Nog een beetje lekker geslapen?
Oquote:
Er is vanmiddag een carrierebeurs voor Offshore en Maritiem in het WTC in Rotterdam, dus als je erg desperate op zoek bent, dan kan je daar altijd nog snuffelenquote:Op woensdag 20 april 2011 08:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Ik moet gewoon weg hierDit is niet gezond voor mij
whehehe, Andre is een prutserquote:Op woensdag 20 april 2011 09:13 schreef Panda72 het volgende:
Hoor ik collega net tegen een klant aan de telefoon zeggen. Het spijt me Andre maar dankzij jou kom ik niet klaar. Toen besefte ze wat ze zei en kreeg een rood hoofd.
Ja en dat is scheepvaart zeker? Dat is dus iets wat ik absoluut niet wiltquote:Op woensdag 20 april 2011 09:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Er is vanmiddag een carrierebeurs voor Offshore en Maritiem in het WTC in Rotterdam, dus als je erg desperate op zoek bent, dan kan je daar altijd nog snuffelen
Hihi het was zo grappig gelukkig is Andre altijd zeer joviaal en kun je tegen hem wel zoiets zeggen.quote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 09:13 schreef Panda72 het volgende:
Hoor ik collega net tegen een klant aan de telefoon zeggen. Het spijt me Andre maar dankzij jou kom ik niet klaar. Toen besefte ze wat ze zei en kreeg een rood hoofd.
Lekker tochquote:Op woensdag 20 april 2011 09:11 schreef Solique het volgende:
hmh, geloof dat zonder dat ik er van op de hoogte was dat ik vandaag alleen zit op de afdeling.
vooral die laatste zinquote:Op woensdag 20 april 2011 09:15 schreef MaleDuck het volgende:
Hoe vaag is dit:
http://www.spitsnieuws.nl(...)eer_gevaarlijke.html
LOOOOOOOOOLquote:Op woensdag 20 april 2011 09:13 schreef Panda72 het volgende:
Neequote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 09:13 schreef Panda72 het volgende:
Het was ook een opmerking met een knipoogquote:Op woensdag 20 april 2011 09:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja en dat is scheepvaart zeker? Dat is dus iets wat ik absoluut niet wilt
Ze vragen allemaal de engelse taal, en daar ben ik superslecht in
Ik haat talen.... maar ben wel begonnen met een cursus spaans, maar dat is eigen belang
En tevens moet ik gewoon werken vandaag
Maar ik weet dus echt niet wat ik wil in de toekomst. Eigenlijk wil ik totaal iets anders, maar ja.... wat?
U riep ??quote:Op woensdag 20 april 2011 09:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Het was ook een opmerking met een knipoogHet is niet alleen scheepvaart hoor
Ik zit zelf in de Offshore markt, wij bouwen dingen die op zee komen te staan
En het bedrijf van Bar staat ook op de beurs
Puntje voor je verbeterplan??quote:Op woensdag 20 april 2011 09:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja en dat is scheepvaart zeker? Dat is dus iets wat ik absoluut niet wilt
Ze vragen allemaal de engelse taal, en daar ben ik superslecht in
Ik haat talen.... maar ben wel begonnen met een cursus spaans, maar dat is eigen belang
En tevens moet ik gewoon werken vandaag
Maar ik weet dus echt niet wat ik wil in de toekomst. Eigenlijk wil ik totaal iets anders, maar ja.... wat?
Niet direct, maar leuk dat je er benquote:
mijn RSS ging af!quote:Op woensdag 20 april 2011 09:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Niet direct, maar leuk dat je er ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op woensdag 20 april 2011 09:27 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mijn RSS ging af!http://weblog.r-win.com/losse_html/rss.htmlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
[..]
mijn RSS ging af!Geen idee... ben geen IT-er, heb ook zoiets op mn foon zitten, maar geen idee hoe dat werkt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
[..]
mijn RSS ging af!Iets van de IT-maffiaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
*IEL*quote:
Hi Toetje!quote:
Maar moet je engels spreken?quote:Op woensdag 20 april 2011 09:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Het was ook een opmerking met een knipoogHet is niet alleen scheepvaart hoor
Ik zit zelf in de Offshore markt, wij bouwen dingen die op zee komen te staan
En het bedrijf van Bar staat ook op de beurs
Ja dat kan ik wel in het verbeterplan zetten, maar dan gaan ze hier denken, waarom wil je datquote:Op woensdag 20 april 2011 09:26 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Puntje voor je verbeterplan??
In veeeel bedrijven kom je er niet meer mee weg dat je geen engels spreekt/schrijft..
tenzij je ambtenaar wordt
Jij kan toch engels, al die games in het engelsquote:Op woensdag 20 april 2011 09:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar moet je engels spreken?
[..]
Ja dat kan ik wel in het verbeterplan zetten, maar dan gaan ze hier denken, waarom wil je dat
Het liefst blijf ik bij de bank werken in een andere functieMaar heb zo'n gevoel dat ze me na 13,5 jaar willen dumpen
engels is voortaan bijna de vaste taal die je moet kennen.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Ja dat kan ik wel in het verbeterplan zetten, maar dan gaan ze hier denken, waarom wil je dat
Het liefst blijf ik bij de bank werken in een andere functieMaar heb zo'n gevoel dat ze me na 13,5 jaar willen dumpen
Ligt eraan wat je doetquote:Op woensdag 20 april 2011 09:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Bij ons is frans een prequote:Op woensdag 20 april 2011 09:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
ja, maar zakelijk engels nietquote:Op woensdag 20 april 2011 09:33 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jij kan toch engels, al die games in het engels
IT gebied is het Engels.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:34 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Bij ons is frans een pre
maar in de olie en gas wereld wordt engels wel gewenst.
eea hangt natuurlijk ook af van de functie.
mijn engels/nederlands verhouding is zo'n 50/50
maar bij een bank is engels toch ook een pre ?quote:Op woensdag 20 april 2011 09:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja, maar zakelijk engels niet
Ik ken natuurlijk de basis engelsMaar op mijn diploma staat maar 1 zesje en dat is voor engels
ligt er aan wat je doet hequote:Op woensdag 20 april 2011 09:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar bij een bank is engels toch ook een pre ?
schoonmakerquote:Op woensdag 20 april 2011 09:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
engels is voortaan bijna de vaste taal die je moet kennen.
is bij heel veel bedrijven.
of je moet schoonmaker ofzo worden
Nee hoorquote:Op woensdag 20 april 2011 09:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hier welquote:Op woensdag 20 april 2011 09:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
breek me de bek niet open over engels sprekende indiersquote:Op woensdag 20 april 2011 09:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hier wel![]()
maar dat is ook IT, verhouding ongeveer 80/20 en indiërs die engels sprekendat is weer een heeeeel andere tall lijkt wel
Hier gaat het moeiteloos in een zin over van engels naar nederlands en weer terug :pquote:Op woensdag 20 april 2011 09:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
IT gebied is het Engels.
maar ja mn verhouding engels is bij vlagen 50/50
maar soms kom ik er in het engels ook niet uit
moet wel van te voren even knop omzetten. als je in 1 keer engels tegen me praat zonder dat je het aangeeft dan heb ik het ff moeilijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
quote:Op woensdag 20 april 2011 09:38 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Hier gaat het moeiteloos in een zin over van engels naar nederlands en weer terug :p
en zakelijk engels.. tsja.. is meer technisch engels hier.. en daar red ik me aardig mee
overigens vind manager dat ik m'n engels nivo ook moet verhogen..
alles is relatiefnee niet gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nu ja zat laatst aan de telefoon.
wist gewoon niet meer wat uitroepteken was in het engels
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
Slaag!quote:
hahahquote:Op woensdag 20 april 2011 09:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee niet gezien.
nu ja zat laatst aan de telefoon.
wist gewoon niet meer wat uitroepteken was in het engels
Wie niet waagt, die blijft maagdquote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 09:38 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Hier gaat het moeiteloos in een zin over van engels naar nederlands en weer terug :p
en zakelijk engels.. tsja.. is meer technisch engels hier.. en daar red ik me aardig mee
overigens vind manager dat ik m'n engels nivo ook moet verhogen..
alles is relatiefIk vind het irritant, hallo je woont toch in Nederland, waarom alles in het engelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier hebben ze veel functies ook veranderd naar het engelsIk ben Medewerkster Operations Retail
En over Stuart, nee niet meer gezien, binnenkort wel even een pm sturen. Want we zouden wat leuks met hem gaan doen in Londen![]()
quote:Op woensdag 20 april 2011 09:40 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hahah
hoe je het schrijft moet ik wel opzoeken, maar wat het is weet ik welinderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
weet het nu ook weer
zei gewoon Shift 1, toen snapte hij het
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
mpg weer met zijn logicaquote:
Is dat dan zo'n ramp?quote:Op woensdag 20 april 2011 09:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
breek me de bek niet open over engels sprekende indiers
Zelfd dubainanen zijn nog makkelijker te volgen
quote:Op woensdag 20 april 2011 09:40 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hahah
hoe je het schrijft moet ik wel opzoeken, maar wat het is weet ik welbijna...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet point, maar mijn naam, en dan verkeerd gespeld.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
wie te veel vraagt ook...quote:
In London is Engels ook wel handig schijntquote:Op woensdag 20 april 2011 09:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind het irritant, hallo je woont toch in Nederland, waarom alles in het engels
Hier hebben ze veel functies ook veranderd naar het engelsIk ben Medewerkster Operations Retail
En over Stuart, nee niet meer gezien, binnenkort wel even een pm sturen. Want we zouden wat leuks met hem gaan doen in Londen
Ja.quote:
jajajajajquote:Op woensdag 20 april 2011 09:41 schreef MPG het volgende:
[..]
bijna...
Niet point, maar mijn naam, en dan verkeerd gespeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |