na een paar nachten slecht slapen lukt het mij meestal wel weerquote:Op woensdag 20 april 2011 07:52 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Bij mij helpt dat niet helaas die melatonine. Maar bij een helpt het wel dus ik zou het inderdaad gewoon doen.
ik heb vandaag n werkdag van 13 uquote:Op woensdag 20 april 2011 07:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
gewoon werken lui ding
tot 15:00 in bed liggen is ook niks
wel langquote:Op woensdag 20 april 2011 07:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb vandaag n werkdag van 13 u
KLB-topiques gaan voorlezenquote:
Vannacht had ik wel een idee jaquote:Op woensdag 20 april 2011 07:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik gok iets met de TT
En @Pheno, waardoor slaap jij zo slecht? Enig idee? En probeer die melatonine eens, echt doen
ik had er gister ook al zo eenquote:Op woensdag 20 april 2011 07:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wel lang
had er vorige week 1. maar als het gezellig is zo voorbij
mja heb ik ook in de vakantie soms niet kan slapen.quote:Op woensdag 20 april 2011 07:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vannacht had ik wel een idee jaAls een ander je wakker houdt...daar werkt alleen een rubberen hamer tegen, op het hoofd van die ander.
Nahh, moet ik die eerst helemaal gaan vertalenquote:
soms ben je zoooooo moe en kan je nog niet slapenquote:Op woensdag 20 april 2011 07:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja heb ik ook in de vakantie soms niet kan slapen.
misschien dat je door de dag heen gewoon iets moet doen, rondje rennen, fietsen, in elk geval iets actiefs waardoor je vermoeid wordt ?
om nu gelijk medicijnen te pakken of hulp middelen ...quote:
ja maar zijn er ook andere dingen die helpen ipv iets van medicijnenquote:Op woensdag 20 april 2011 07:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
soms ben je zoooooo moe en kan je nog niet slapen
Jep, drukte in je koppie kan je wel eens uit de slaap houden ja...quote:Op woensdag 20 april 2011 07:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
soms ben je zoooooo moe en kan je nog niet slapen
melatonine is een lichaamseigen hormoonquote:Op woensdag 20 april 2011 07:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
om nu gelijk medicijnen te pakken of hulp middelen ...
soms is het gewoon heel simpel en ben je gewoon niet moe. en dan helpt het al door op de dag iets actiefs te doen
Ik sport best vaak, maar misschien moet het ietsie meerquote:Op woensdag 20 april 2011 07:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja heb ik ook in de vakantie soms niet kan slapen.
misschien dat je door de dag heen gewoon iets moet doen, rondje rennen, fietsen, in elk geval iets actiefs waardoor je vermoeid wordt ?
maar dan ga je er dus vanuit dat je niet moe bentquote:Op woensdag 20 april 2011 08:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
melatonine is een lichaamseigen hormoonje lichaam maakt dat normaal uit zichzelf aan als het donker wordt, maar als dat vertstoort is of als je op dat moment doorgaat met wakker blijven, geeft zon pilletje weer n nieuwe boost en word je weer moe.
ik ben nu op de bankquote:Op woensdag 20 april 2011 08:01 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jep, drukte in je koppie kan je wel eens uit de slaap houden ja...
maar op de bank slapen is zowieso niks aan
mijn hoofd kan malen over werkelijk vanallesquote:Op woensdag 20 april 2011 08:01 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jep, drukte in je koppie kan je wel eens uit de slaap houden ja...
maar op de bank slapen is zowieso niks aan
mja ik merk het bij me eigen heel goed, doe ik een hele zondag niks kan ik savonds niet slapen, ben ik lekker bezig met vanalles en nog wat, in elk geval actief bezig, dan val ik zo in slaapquote:Op woensdag 20 april 2011 08:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik sport best vaak, maar misschien moet het ietsie meerMisschien straks maar even de stad in, of de skeelers weer eens onderbinden. Van vallen en opstaan word je ook moe
als je hard genoeg valt dan slaap je ook gelijkquote:Op woensdag 20 april 2011 08:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik sport best vaak, maar misschien moet het ietsie meerMisschien straks maar even de stad in, of de skeelers weer eens onderbinden. Van vallen en opstaan word je ook moe
Maar dat komt dan misschien omdat je dan doodmoe bent en niet door de melatoninequote:Op woensdag 20 april 2011 07:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
na een paar nachten slecht slapen lukt het mij meestal wel weer
Ik heb nog twee liter bier in huis, alleen er komt niemand langsquote:Op woensdag 20 april 2011 08:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja maar zijn er ook andere dingen die helpen ipv iets van medicijnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |