quote:Op woensdag 20 april 2011 00:37 schreef JJH het volgende:
Ik ga die zwarte piet gewoon even houden, kijken hoe lang het duurt voordat ik commentaar krijg.
ja superliefquote:
quote:
Komt vanzelf wel als ik straks m'n koffie op heb...quote:Op woensdag 20 april 2011 07:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dan moeten we je hier maar vrolijk maken
quote:Op woensdag 20 april 2011 07:40 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Komt vanzelf wel als ik straks m'n koffie op heb...
gewoon werken lui dingquote:Op woensdag 20 april 2011 07:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja superliefen kut tegelijk
Ik ben op.quote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 07:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Wat heerlijk, zo vroeg wakker op je vrije dag
Ik gok iets met de TTquote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 07:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, idd, kan je lekker lang genieten van deze mooie dag
quote:Op woensdag 20 april 2011 07:40 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Komt vanzelf wel als ik straks m'n koffie op heb...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 20 april 2011 07:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ja, een beetje wel en ik wil nog vanalles in huis doen, maar ik had eigenlijk wat extra slaap nodig
Marijkje
knuffellinuxbelbabe
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
omdat het nu buiten heerlijk isquote:Op woensdag 20 april 2011 07:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Wat heerlijk, zo vroeg wakker op je vrije dag
Precies, dus de ugh was niet richting TT, die zie ik nu pasquote:Op woensdag 20 april 2011 07:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vannacht ook alom naar de nachtbraker te kijken
Oh leuk! Vond ik altijd dan. Als je een presentatie hebt dat ook daadwerkelijk zelfgekozen is en niet zo'n opgedrongen onderwerpquote:Op woensdag 20 april 2011 07:49 schreef RockNijntje het volgende:
aah, het dringt nu pas echt tot me door dat ik dalijk een proefwerk, so én presentatie heb...
Opgedrongen onderwerp dusquote:Op woensdag 20 april 2011 07:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh leuk! Vond ik altijd dan. Als je een presentatie hebt dat ook daadwerkelijk zelfgekozen is en niet zo'n opgedrongen onderwerp
Bij mij helpt dat niet helaas die melatonine. Maar bij een helpt het wel dus ik zou het inderdaad gewoon doen.quote:Op woensdag 20 april 2011 07:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik gok iets met de TT
En @Pheno, waardoor slaap jij zo slecht? Enig idee? En probeer die melatonine eens, echt doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |