als je dat kanquote:Op woensdag 20 april 2011 07:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en vlieg ernaartoe![]()
Mogguh
ctrl+f5quote:Op woensdag 20 april 2011 07:18 schreef MaleDuck het volgende:
Mgguh!
Waarom zijn de knopjes met profiel, fobo en quote ineens weg?
heb je de rekening weer niet betaaldquote:Op woensdag 20 april 2011 07:18 schreef MaleDuck het volgende:
Mgguh!
shit, ik mekker op whatsapp tegen n collega, wil ze me komen ophalenquote:Op woensdag 20 april 2011 07:17 schreef Toekito het volgende:
[..]
kan jij dan hier komen zitten en de postbode opwachten? Muck ligt namelijk ziek in bed.
slimmerdquote:Op woensdag 20 april 2011 07:20 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
shit, ik mekker op whatsapp tegen n collega, wil ze me komen ophalen
Handig, of was dat niet echt de bedoeling?quote:Op woensdag 20 april 2011 07:20 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
geloof het niet.quote:Op woensdag 20 april 2011 07:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Handig, of was dat niet echt de bedoeling?
het was eigenlijk mijn ' kun je doorgeven dat ik er niet vanaf negen uur bij kan zijn' berichtjequote:Op woensdag 20 april 2011 07:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Handig, of was dat niet echt de bedoeling?
Goede collegaquote:Op woensdag 20 april 2011 07:20 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dan moet je nog opschieten ookquote:Op woensdag 20 april 2011 07:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
het was eigenlijk mijn ' kun je doorgeven dat ik er niet vanaf negen uur bij kan zijn' berichtjezodat ik lekker verder kon slapen.. Nu staat ze over n half uur voor de deur
quote:Op woensdag 20 april 2011 07:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
het was eigenlijk mijn ' kun je doorgeven dat ik er niet vanaf negen uur bij kan zijn' berichtjezodat ik lekker verder kon slapen.. Nu staat ze over n half uur voor de deur
Komt door de verwoede pogingen van DaMart om de enige met een fobo te zijn zodat hij alleen reacties krijgt!quote:Op woensdag 20 april 2011 07:18 schreef MaleDuck het volgende:
Mgguh!
Geen dankquote:
Slimpiequote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 07:25 schreef wel.o.k het volgende:
koffiemachine plunderen![]()
was weer veel te laat gisteren
quote:
Goedesmorgens deze morgen op de ochtend van de woensdagmorgenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |