Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:23 schreef littledrummergirl het volgende:
ik vind katy perry ook wel leuk
maar een hoop anderen hoef ik niet eens te horenquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Klopt, maar zij eerder dan somigge anderen
Ik zou d'r geven.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:23 schreef littledrummergirl het volgende:
Live kan ze dus niet zingenquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:23 schreef littledrummergirl het volgende:
een tof wijf, dat wel, maar als je d'r live hoortquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:23 schreef littledrummergirl het volgende:
Beter dan de rest van dat Top 40 gedoequote:Op dinsdag 19 april 2011 22:23 schreef littledrummergirl het volgende:
WIEquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:22 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik denk dat ik Josh Homme redelijk lang zou kunnen luisteren.
Qftquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:24 schreef JJH het volgende:
Trouwens, waar ik wel eindeloos naar kan luisteren is Pink Floyd, en queen.
nirvana en guns n rosesquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:24 schreef JJH het volgende:
Trouwens, waar ik wel eindeloos naar kan luisteren is Pink Floyd, en queen.
Frontman van Queens of the Stone Age, Them Crooked Vultures en nog wat bandjes.quote:
Trusten DMquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:26 schreef DaMart het volgende:
* DaMart valt om en gaat zo maar eens op tijd slapen.
quote:
nee, en deze ook nietquote:
Dat ligt hier om de hoek, de zanger is alleen met een half krat op aan te horen.quote:
Ik houd het maar bij mijn liedje als je het niet erg vind.quote:
Een half krat in jou, of in hem?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat ligt hier om de hoek, de zanger is alleen met een half krat op aan te horen.
slaap ze DMquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:26 schreef DaMart het volgende:
* DaMart valt om en gaat zo maar eens op tijd slapen.
ik had post 303quote:
undercover modquote:
Loog het konijn met haar LAPO-"vol!"post?!quote:
Inclusief lapo-pipoquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Loog het konijn met haar LAPO-"vol!"post?!
quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Loog het konijn met haar LAPO-"vol!"post?!
koenquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:34 schreef Koen66 het volgende:
ff m'n spullen voor morgenavond pakken (niet thuis, Auto RAI - eten - hotel - werk)
Slapers komende tijd![]()
(en voor de liefhebbers
)
jij krijgt nog een kleurtjequote:Op dinsdag 19 april 2011 22:34 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ben een eckte redactie games underkoffer mod
Oeps mocht ik niet zeggen
Ja, straf, tagje weg nuquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:34 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ben een eckte redactie games underkoffer mod
Oeps mocht ik niet zeggen
Koffie Swingers Chatquote:
haha daar ben ik met mijn journalistiek intro geweestquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat ligt hier om de hoek, de zanger is alleen met een half krat op aan te horen.
mods die een scheve schaats rijden worden hier zwaar gestraftquote:
is ook een mooi mokkelquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:23 schreef littledrummergirl het volgende:
Dat is wel te doen, en er zit inderdaad een locatie voor dat soort evenementen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
haha daar ben ik met mijn journalistiek intro geweestmoesten we fietsen van zwolle naar "het mysterieuze plaatsje h" heino dus
ik zou haar niet uit mn bed sturen denk ikquote:
ik welquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik zou haar niet uit mn bed sturen denk ik
geen ideequote:Op dinsdag 19 april 2011 22:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is wel te doen, en er zit inderdaad een locatie voor dat soort evenementen.
Huppelepup-Summercamp heet het volgens mij.
quote:
zou jequote:Op dinsdag 19 april 2011 22:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Swingers met een koffie fetish? Er zal vast wel een markt voor zijn.quote:
Sinds wanneer heeft redactie een kleurtjequote:
Ik noemde niets iets hoorquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]kieskeurig noemde je het toch?
Pfff! Wat is dit nu?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:37 schreef Trevland het volgende:
Ik ga maar eens
Slaap Lekker, Droom Fijn en Bis Later
Lui
die loopt nu al af en toe "nou als je datweer n keertje wilt... mag gewoon hoor"quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zou jeook wel leuk vinden I guess
Owja weg
quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
geen ideeiets met blokhutten staat me bij
heb t verder niet heel helder meegekregen
geen verstand vanquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft redactie een kleurtje
in een bos geloof ik, kan dat?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben daar nog nooit geweest, ik rijd er alleen wel eens langs.
Er ligt daar een boel bos.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
in een bos geloof ik, kan dat?
Lekker slapenquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:41 schreef Pheno het volgende:
Naar bed, eerst even kijken hoe de ene slaapt.
Trusten
quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:41 schreef Pheno het volgende:
Trusten
ik hou van jou in jurkjesquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, die van mij gaan over jurkjes en tasjes en armbandjes en teenslippers
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:41 schreef Pheno het volgende:
Trusten
o ja, slapenquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:41 schreef Pheno het volgende:
Trusten
ook met bloemen erop?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik hou van jou in jurkjes![]()
ook zonder jurkjes trouwens
quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik hou van jou in jurkjes![]()
ook zonder jurkjes trouwens
kleurtjes zie ik toch nietquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ook met bloemen erop?
met allemaal kleurtjes?
quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
He wokje
Sorry, je bent uit m'n sig
Maar je bent nog steeds een held
quote:
Wacht wacht wachtquote:
brand new dayquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:45 schreef suikertaartje het volgende:
iemand!
roep een leuk blij liedje!
nu?
Leuk liedje en leuke hondjes?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:45 schreef suikertaartje het volgende:
iemand!
nu?
quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:45 schreef suikertaartje het volgende:
iemand!
nu?
ROlling in the Deep!quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:45 schreef suikertaartje het volgende:
iemand!
nu?
Die is tof.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
En ST, deze clip is echt helemaal briljant met het toffe liedje![]()
Ik moest denken aan Stingquote:
AL zo oud als de weg naar Rome, maar hij blijft leuk.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik vind dat hun sowieso echt uber gave clips hebben, lekker crea allemaalquote:
Maar het is zo knap!quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:47 schreef JJH het volgende:
[..]
AL zo oud als de weg naar Rome, maar hij blijft leuk.
Die is van vroegerquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:47 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik word hier altijd wel vrolijk van.
Fuck ja. Die is tof.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
Jeugdsentiment.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:47 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik word hier altijd wel vrolijk van.
Ik ben een junkie voor vroegah liedjes.quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:48 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik ben een junkie voor vroegah liedjes.
Daar was ik naar op zoekquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:47 schreef JJH het volgende:
http://critiquewall.com/2007/12/10/blindness
Ik had dat eigenlijk nog nooit zo gezien.
quote:
Die met die hondjes is ook tofquote:
Ik ben dan toch blij dat ik daar geen last van heb, ik heb wel problemenmet diepte zien, maar zie wel lekker alles full color.quote:
radio onz?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:49 schreef Symphonic het volgende:
Zo de auto staat op het pad en de radio staat klaar voor zo direct.
Voorlopig de laatste keer tot 12 mei...
Trusten.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:50 schreef wel.o.k het volgende:
deze officieel ingeschreven woning zoekende gaat slapen![]()
![]()
mooie jurkjes in die foldertje Suikertaartje
Lekker slapen woningzoekende meneerquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:50 schreef wel.o.k het volgende:
![]()
diegene die dat wel zou doen is een homoquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Slaap ze kerel.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:50 schreef wel.o.k het volgende:
![]()
Daar is het ook een nummer voor!quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:51 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ga helemaal los op liquido hier
Sweet dreams. *knuffel*quote:
Wat is een kwartiel?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Oh Jezus. Ik heb zojuist ons kwartielbeschrijving gelezen en dit gaat een pokkekwartiel worden.
Ik ken het alleen van de maanquote:
Kusje op je pokkekwartielquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Oh Jezus. Ik heb zojuist ons kwartielbeschrijving gelezen en dit gaat een pokkekwartiel worden.
ik heb het ook aaaaltijd bij deze tweequote:
1/4 studiejaar. Een semester is half studiejaar en die is weer op verdeeld in twee helften. Zo'n helft heet hier een kwartiel.quote:
slaap ze wokquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:50 schreef wel.o.k het volgende:
![]()
Schoolperiodequote:
slaap ze suikertjequote:
Kusjes helpen weinig in dit geval.quote:
Die eerste!quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb het ook aaaaltijd bij deze tweewaar ik ook ben
bij ons zijn het gewoon kwartalenquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
SchoolperiodeDie is verdeeld in verschillende blokken (kwartielen.
Juist.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:54 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
1/4 studiejaar. Een semester is half studiejaar en die is weer op verdeeld in twee helften. Zo'n helft heet hier een kwartiel.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Die eerste!
* JJH trekt adele uit de speler en stopt The Prodigy erin.
Solly bulen!
Onze hogeschool wil bijzonder zijn.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
bij ons zijn het gewoon kwartalen
Zekerquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:58 schreef JJH het volgende:
Ow dit moet zoveel harder dan ik het nu heb staan.
[ afbeelding ]
als ik dat album op heb op mn mp3 speler ga ik echt stuiterend door de straatquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:58 schreef JJH het volgende:
Ow dit moet zoveel harder dan ik het nu heb staan.
[ afbeelding ]
Lolquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:59 schreef suikertaartje het volgende:
Zit ik in te storten enzo, kijk ik nog even wat plaatjes, zie ik deze:
[ afbeelding ]
Ga ik toch ietsjepietsje blijer van naar bed
quote:
Anders heb ik letterlijk de buren hier met 3 minuutjes collectief staan.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:58 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
als ik dat album op heb op mn mp3 speler ga ik echt stuiterend door de straat
Whehequote:Op dinsdag 19 april 2011 22:59 schreef littledrummergirl het volgende:
ik moest aan nijn denken, sorry love
quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:59 schreef suikertaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Bazig beest.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:59 schreef suikertaartje het volgende:
[ afbeelding ]
en ik maar denken dat het door mij kwam...quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:59 schreef suikertaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Je kunt toch wel voldoende engels om een stukje software te begriipen?quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:03 schreef RockNijntje het volgende:
Oh bah, CS5 is EngelsLogisch eigenlijk
dit is ook n lekkere, clip ook wel trwsquote:
Wees blij, de meeste uitleg is dat ook, zoekt een stuk makkelijker naar een knopje als je het voor je neus ook in het engels hebt. Dan hoef je de vertaling niet eens te weten.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:03 schreef RockNijntje het volgende:
Oh bah, CS5 is EngelsLogisch eigenlijk
Die Photoshop termen zijn best lastig als je ze in het Nederlands gewend bentquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Je kunt toch wel voldoende engels om een stukje software te begriipen?
Dat wel jaquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wees blij, de meeste uitleg is dat ook, zoekt een stuk makkelijker naar een knopje als je het voor je neus ook in het engels hebt. Dan hoef je de vertaling niet eens te weten.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die Photoshop termen zijn best lastig als je ze in het Nederlands gewend bent
quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wees blij, de meeste uitleg is dat ook, zoekt een stuk makkelijker naar een knopje als je het voor je neus ook in het engels hebt. Dan hoef je de vertaling niet eens te weten.
waar is de basquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:05 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik moet zeggen dat ik ook best op dit nummer los kan gaan.
Je moet hem hard draaien. Anders is het idd hol.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
waar is de bashet klinkt zo leeg ofzo
Slaap ze.quote:
Echt waar hoor, lekker overal de engelse versie van nemen. Wil niet weten hoe vaak ik op school zat te kloten omdat ik eerst een woord moest vertalen voordat ik het kon vinden. En dan meestal alsnog niet kon vinden, dus bij mensen die wel een engelse versie hadden maar keer in welk rijtje het ergens zou moeten staan.quote:
Bed in betekent niet dat ik ga slapenquote:
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bed in betekent niet dat ik ga slapen
Hoi iedereen
en ze rijden ook altijd tegen je benen aanquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:26 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik vraag me serieus af hoe mensen leefden in de tijd dat er nog geen scootmobiels waren. Als ik nu in de Jumbo kom vraag ik me af of supermarkten vroeger verlaten waren toen er nog geen scootmobiels waren en deze mensen tot binnen zitten gedwongen waren.
Was vroeger, toen jij nog een jong ventje was de supermarkten leeg en verlaten? Tegenwoordig heb je gewoon files in de supermarkten door die mensen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en ze rijden ook altijd tegen je benen aan
Kom je 10 minuten eerder op school en zet je het vlug in elkaar.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:28 schreef RockNijntje het volgende:
OMG, snertgroepWe moeten morgen in groepen iets presenteren bij Engels met een powerpoint, iedereen van de groep had zijn/haar deel van de powerpoint af, iemand zou het in elkaar zetten, MAAR dat is ie dus vergeten... Uhh, joepie...
slaap lekker.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:28 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ga ook maar eens kijken of ik al in slaap kan vallenmorgen weer vroeg beginnen
![]()
slaap lekker poppedopjes
lief zijnen handjes boven de dekens
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:28 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ga ook maar eens kijken of ik al in slaap kan vallenmorgen weer vroeg beginnen
![]()
slaap lekker poppedopjes
hey jijquote:
Docent van Engels vergeet het toch wel weer...quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:29 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Kom je 10 minuten eerder op school en zet je het vlug in elkaar.
Dan zie ik geen probleem.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Docent van Engels vergeet het toch wel weer...
quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:59 schreef suikertaartje het volgende:
[ afbeelding ]
ik ookquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:28 schreef littledrummergirl het volgende:
![]()
slaap lekker poppedopjes
Maar je zal altijd zien dat ze het dan net die ene keer niet vergeetquote:
Zie mijn eerder aangedragen oplossing.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar je zal altijd zien dat ze het dan net die ene keer niet vergeetAch ja, komt wel goed...
Teveel werk voor luie scholierenquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:36 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zie mijn eerder aangedragen oplossing.
Truste BarBabequote:
Dan is morgen medelijden tonen voor mij teveel werk.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Teveel werk voor luie scholieren
Slaap ze!quote:
Slaap lekker Liebchenquote:
Slaap ze!quote:
quote:
¿Como estas?quote:
Verio guto denko iekkoquote:
Kos is tof, voor één keertje.quote:Op woensdag 20 april 2011 00:04 schreef RockNijntje het volgende:
Whehe, ik heb ineens keiveel zin in die appelsap van ons hotel van vorig zomer op Kos![]()
friemelquote:
Ik ben er nu 2x geweestquote:
Wat was daar zo speciaal aan?quote:Op woensdag 20 april 2011 00:04 schreef RockNijntje het volgende:
Whehe, ik heb ineens keiveel zin in die appelsap van ons hotel van vorig zomer op Kos![]()
Waarschijnlijk de bijbehorende omgeving.quote:
Kos is idd tof.quote:Op woensdag 20 april 2011 00:04 schreef RockNijntje het volgende:
als het goed is krijg ik morgen iets van mezelf binnenquote:
Oh.quote:Op woensdag 20 april 2011 00:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Waarschijnlijk de bijbehorende omgeving.
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 19-04-2011 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 260 JJH
02. 178 Marijkezwolle
03. 146 RockNijntje
04. 143 wel.o.k
05. 126 Barreltje
06. 123 Pheno
07. 111 DaMart
08. 102 MaleDuck
09. 099 PeZu
10. 095 TheFamousMan
11. 087 goldfinger1963
12. 086 Koen66
13. 085 MPG
14. 084 Woeste_Woerd
15. 079 Trevland
16. 077 pgrferrari
17. 075 suikertaartje
18. 063 LovelyLady
19. 061 sararaats
20. 061 Crazy-M
Reeks-statistieken!
Ookquote:Op woensdag 20 april 2011 00:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Waarschijnlijk de bijbehorende omgeving.
nog een kwartiertje ongeveerquote:
en toen ben je gaan spammenquote:Op woensdag 20 april 2011 00:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat kan niet, ik was er pas om 4u ofzo.
quote:Op woensdag 20 april 2011 00:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als het goed is krijg ik morgen iets van mezelf binnen
quote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 00:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
bijna vergeten
even nog wat varkenshaasjes opeten
Neuh, beide keren minstens 10 km van Kos-Stad afquote:Op woensdag 20 april 2011 00:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Beide keren Kos stad?
Ik bijna 3 jaar geleden ofzo.
wellicht maar een korte spam beurt af en toequote:Op woensdag 20 april 2011 00:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom sta ik er nooit in, voor mijn gevoel spam ik jullie echt helemaal onder.
ik las iets andersquote:Op woensdag 20 april 2011 00:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom sta ik er nooit in, voor mijn gevoel spam ik jullie echt helemaal onder.
sommigen zijn erger soms hoorquote:Op woensdag 20 april 2011 00:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat blijkt.
Jullie hebben toch geen last van me hè?
O oke, die ene keer zat in in Kos stad.quote:Op woensdag 20 april 2011 00:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Neuh, beide keren minstens 10 km van Kos-Stad af
niet dat ik het weetquote:Op woensdag 20 april 2011 00:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat blijkt.
Jullie hebben toch geen last van me hè?
fietsen, Kos is fiets eilandquote:Op woensdag 20 april 2011 00:11 schreef JJH het volgende:
[..]
O oke, die ene keer zat in in Kos stad.
Maar wel het hele eiland gezien hoor. Scootertje gehuurd.
ik post soms tijdens werk teveel door, da's voor jou wat lastigquote:Op woensdag 20 april 2011 00:12 schreef JJH het volgende:
[..]
En ik ben er ook maar een paar dagen in de week echt actief, morgen weer werken.
Wat las jij?quote:Op woensdag 20 april 2011 00:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik las iets anders![]()
het valt echt wel mee wat jij hier post
Waarschijnlijk een vijfletterig woord dat ook begint met sp, ipv van dat 'spam'?quote:
Als het hier druk is, vind ik het ook niet te volgen mobiel.quote:Op woensdag 20 april 2011 00:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik post soms tijdens werk teveel door, da's voor jou wat lastig
Jahquote:Op woensdag 20 april 2011 00:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
onze verdwenen chatvriend Stuart kon er ook wat van
Varkenshaasquote:Op woensdag 20 april 2011 00:15 schreef JJH het volgende:
Ik doe nog één biertje en dan ga ik plat. Denk ik.
quote:Op woensdag 20 april 2011 00:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik moet opeens aan een nummer van de Heideroosjes denken.
Gf zit weer te eten?quote:Op woensdag 20 april 2011 00:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Varkenshaas
Bier
ik word wel weer verleid hier hoor
We dachten hetzelfdequote:
ik lig al op bed, tanden gepoetstquote:
Ik ook als die k*t KPN verbinding tenminste niet constant uitvaltquote:Op woensdag 20 april 2011 00:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nog een kwartiertje ongeveer
FFquote:Op woensdag 20 april 2011 00:19 schreef RockNijntje het volgende:
en dan loopt de browser helemaal vast
Nee, Opera Mini (mobiel)quote:
Spuit? Dat kan niet, GF denkt altijd alleen maar nette dingetjes.quote:Op woensdag 20 april 2011 00:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een vijfletterig woord dat ook begint met sp, ipv van dat 'spam'?
Gaaf hè.quote:Op woensdag 20 april 2011 00:21 schreef Koen66 het volgende:
wtf, een tijdelijk forum genaamd "indianen"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |